Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-04-2024 12:11:00 |
Składania : | 15-04-2024 14:00:00 |
Otwarcia : | 15-04-2024 14:00:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Biuro Architekta Miejskiego Urzędu miejskiego w Starachowicach zaprasza do wzięcia udziału w szacowaniu wartości zamówienia pn. "Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych rozbudowy i przebudowy budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 oraz budowy parkingu przy ul. Ostrowieckiej w Starachowicach" w ramach zadania pn. "Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 2".
Niniejsze zapytanie ma na celu wyłącznie ustalenie wartości szacunkowej właściwego zamówienia. Postępowanie przetargowe dotyczące przedmiotowego Zamówienia zostanie opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Starachowice. W związku z powyższym oferty złożone przez wykonawców w ramach niniejszego zapytania nie będą skutkowały wyborem oferty najkorzystniejszej i podpisaniem wiążącej umowy z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Wykonawcy, który złożył najtańszą ofertę w niniejszym zapytaniu nie będzie przysługiwało roszczenie o zawarcie umowy z Zamawiającym.
1. W związku z koniecznością ustalenia wartości zamówienia Zamawiający określił zakres Przedmiotu Zamówienia w załączniku nr 1 – opis przedmiotu zamówienia.
2. Termin realizacji zamówienia: do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
3. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Komunikacja w przypadku zapytań oraz przekazywania informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość”.
5. Sposób komunikacji:
Osobą odpowiedzialną za ustalenie wartości zamówienia jest Małgorzata Turaj. Numer telefonu kontaktowego: (41) 322 10 24, adres e-mail: malgorzata.turaj@starachowice.eu w dniach 09.04.2024 r. – 15.04.2024 r., w godzinach 7:30-15:30.
6. Termin i sposób ustalenia wartości zamówienia:
Oszacowaną wartość zamówienia należy złożyć do dnia 15.04.2024 r. do godz. 14.00 na adres e-mail: malgorzata.turaj@starachowice.eu lub bezpośrednio na platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/starachowice.
Uwaga.
Do postępowania załączono formularz ofertowy, który należy wypełnić i podpisać lub zeskanować, a następnie załączyć do maila lub na platformie OpenNexus (załącznik nr 2).
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 41 322 10 24
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty