Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZKB-II.2635.6.2.2024 Dostawa elementów serwisowych dla Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania

Piotr Nowak
Miasto Poznań Oddział: Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
Termin:
Zamieszczenia : 14-10-2024 08:58:00
Składania : 24-10-2024 11:00:00
Otwarcia : 09-05-2024 15:07:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

 Szanowni Państwo,

Informujemy o postępowaniu „ Dostawa elementów serwisowych dla Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania” prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 61 8784267

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dysk SSD Crucial 500GB 2,5" SATA SSD MX500 4 szt. - (0)
2 Karta graficzna PNY Quadro P1000 V2 4GB GDDR5 2 szt. - (0)
3 Windows 11 Microsoft Windows 11 Pro OEM DVD PL 2 szt. - (0)
4 Wkładka SFP SFP+ OPTEC, 10G, SM LC, 2km, TX1310, DDM (SFP-10GBASE-LR) Kodowanie 2x karta Intel X520-2; 2x Extreme 4 szt. - (0)
5 RĘKAWICE ROBOCZE CORAX - nylon/skóra sztuczna rozmiar 9 12 szt. - (0)
6 PELICAN BLUE RĘKAWICE ROBOCZE blister - licowa skóra kozia, skóra licowa owcza, bawełna rozmiar 9 12 szt. - (0)
7 Bateria alkaliczna 6LR61 9V VARTA Longlife Power BLISTER Bateria alkaliczna 6LR61 9V VARTA Longlife Power BLISTER 5 szt. - (0)
8 Taśma dwustronna Tesa 38 mm x 5 m Taśma dwustronna Tesa 38 mm x 5 m 2 szt. - (0)
9 Taśma 3M Scotch-Fix Dwustronna taśma montażowa super mocna zewnętrzna 19mmx3m+2m 2 szt. - (0)
10 przewód U/UTP kategorii 6 Kabel zewnętrzny UTPz kat.6 U/UTP 4x2x0,57 Alantec 305 mb - (0)
11 przewód U/UTP kategorii 6 Kabel UTP kat.6 U/UTP 4x2x0,57 Eca jasnoszary FRPVC Alantec 305 mb - (0)
12 Wtyk modularny RJ45 8P8C kat.6 nieekranowany UTP drut NEKU Wtyk modularny RJ45 8P8C kat.6 nieekranowany UTP drut NEKU WORECZEK 100szt. 3 szt. - (0)
13 Zestaw 3szt ŁOM BUDOWLANY Verke ZESTAW TRZECH ŁOMÓW: 35 CM 45 CM 60 CM 1 komplet - (0)
14 Taśma naprawcza Duct Tape 48mm x 50m zbrojona wodoodporna Repero 801P Taśma naprawcza Duct Tape 48mm x 50m zbrojona wodoodporna Repero 801P srebrna 10 szt. - (0)
15 Kabel HDMI 2.1 CE8K@60 4K@120 2m AUDA CableTime Kabel HDMI 2.1 8K Ultra High Speed CERTYFIKOWANY 8K@60 4K@120 2m 5 szt. - (0)
16 Kabel HDMI 2.1 CE8K@60 4K@120 5m AUDA CableTime Kabel HDMI 2.1 8K Ultra High Speed CERTYFIKOWANY 8K@60 4K@120 5m 5 szt. - (0)
17 Kabel HDMI 2.1 CE8K@60 4K@120 10m Kabel HDMI 2.0 ARC High Speed Full HD 4K@60 10m 2 szt. - (0)
18 Pojemnik, skrzynka narzędziowa 520x329x210mm Kistenberg MODULAR SOLUTION 20 Pojemnik, skrzynka narzędziowa 520x329x210mm Kistenberg MODULAR SOLUTION 20 3 szt. - (0)
19 Pojemnik, skrzynka narzędziowa z przegrodami 520x329x210mm Kistenberg MODULAR SOLUTION 20 PLUS Pojemnik, skrzynka narzędziowa z przegrodami 520x329x210mm Kistenberg MODULAR SOLUTION 20 PLUS 3 szt. - (0)
20 Pamięć zewnętrzna SSD Dysk ADATA SC610 500GB SSD Czarny 1 szt. - (0)
21 Czyszczarka SC One-Click - czyścik do złączy światłowodowych 2.5mm Czyszczarka SC One-Click - czyścik do złączy światłowodowych 2.5mm 2 szt. - (0)
22 Czyszczarka LC One-Click - czyścik do złączy światłowodowych 1.25mm Czyszczarka LC One-Click - czyścik do złączy światłowodowych 1.25mm 2 szt. - (0)
23 Wizualny lokalizator uszkodzeń 30mW Wizualny lokalizator uszkodzeń 30mW (25km) 2 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3048 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po wykonaniu przedmiotu zamówienia, w terminie do 21 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji przedmiotu zamówienia 14 dni od daty zlecenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Okres gwarancji - Proszę o podanie okresu gwarancji dla oferowanego asortymentu. W przypadku takiej samej ceny w różnych ofertach okres gwarancji zostanie uwzględniony przy wyborze oferty (0)
6 Opis sposobu przygotowania oferty - ) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski. 4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej. 5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe. 6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym. 7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty: a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia. c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku. d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23% (0)
7 Opis procedury - 1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 1 i 5 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona. 2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne. 3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę. 4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert. 5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny. (0)
8 Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż: 1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań. 2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań. 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę. 5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora. 6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych; b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe; c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane; d) żądania usunięcia danych, gdy: ‒ dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, ‒ dane przetwarzane są niezgodnie z prawem, ‒ po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania; e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: ‒ osoby te kwestionują prawidłowość danych, ‒ przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, ‒ Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, ‒ osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu. 7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych. 9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora. (0)
9 Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO - Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. (0)
10 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę - Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności. (0)
11 OŚWIADCZENIE O FIGUROWANIU NA BIAŁEJ LIŚCIE PODATNIKÓW VAT - Oświadczam, że dane dotyczące Urzędu Skarbowego są właściwe oraz, że wykonawca wskazany powyżej, jest umieszczony na białej liście podatników podatku VAT, co umożliwia dokonanie płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności na konto nr: (0)
12 Oświadczenie dotyczące ochrony - - (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 177