Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-04-2024 14:23:00 |
Składania : | 16-04-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Szpitala Powiatowego w Złotowie informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na "Przegląd i konserwacja klimatyzatorów wraz z naprawami w przypadku awarii urządzeń" na terenie Szpitala w roku 2023.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków lub częściowa realizacją.
Termin składania ofert i realizacji:
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Termin realizacji przeglądów :
a) przeglądy klimatyzacji do 05.05.2024r (trzy jednostki w terminie 15-18.07.2024)
b) Montaż klimatyzacji 2 tygodnie od zlecenia.
c) Wykonanie projektu technicznego 3 tygodnie od zlecenia
- Zamawiający przewiduje płatności po zakończeniu prac i przedstawieniu kompletu dokumentów wraz z protokołami
- Termin realizacji naprawy: przyjazd w celu diagnozy występowania awarii do 24 h od zgłoszenia przez Zamawiającego a w przypadku skomplikowanych napraw wymagających zakupu części termin będzie ustalany indywidualnie
- Płatność za naprawy będzie wykonywana po realizacji usługi na podstawie kosztorysu ofertowego zaakceptowanego przez Zamawiającego przed wykonaniem usługi
- utylizacja odpadów po stronie Wykonawcy
- miejsce wykonywania usług: Złotów, Piecewo, Jastrowie
- w przypadku stwierdzenia większej ilości urządzeń obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie przeglądu dodatkowych urządzeń po cenie jednostkowej ustalonej w postępowaniu
- Po wykonaniu przeglądu/naprawy należy stworzyć protokół który będzie zawierał miedzy innymi: typ urządzenia, numer seryjny, numer inwentarzowy, miejsce montażu, zakres wykonanych czynności wraz z podaniem materiałów zużytych, rodzaj czynnika, ilość i informację czy podlega zgłoszeniu.
Opis wymagań stawianych wykonawcy:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają prawo do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia
d) Zamawiający dopuszcza realizację prac w godzinach od 8.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku
Płatność za przedmiot zamówienia:
- Jednorazowo po wykonaniu prac oraz po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego, faktura musi być potwierdzona przez Zamawiającego protokołem odbioru.
- Termin płatności do 21 dni, przelew .
- Zamawiający nie dopuszcza przedpłat.
Kryterium oceny ofert:
Kryterium wyboru oferty będzie cena ofertowa (100%)
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferenta e-mailem lub telefonicznie.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 67 263 22 33 wew. 420 w godz. 8.00-14.00, osoba kontaktowa Jakub Sztekel
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty