Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-04-2024 08:56:00 |
Składania : | 15-04-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 15-04-2024 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
1. Wymagania i specyfikacja:
1.1. Wraz z ofertą należy przedłożyć:
1.1.1 Oświadczenie RODO.
1.2 Z wybranym wykonawcą zostanie przed realizacją zamówienia podpisana
umowa uwzględniająca wymagania zamawiającego oraz ofertę Wykonawcy.
1.3 Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
1.4 Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami Zamawiającego i nie
wnosi do nich zastrzeżeń, oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania
oferty.
1.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego
postępowania bez podania przyczyny.
1.6 Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w
języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
1.7 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami
technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
1.8 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
1.9 Niezbędne jest określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i
numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego
wykonania zamówienia.
1.10 Realizacja zgłoszenia serwisowego urządzenia wielofunkcyjnego max.
24 h.
1.11 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru
zużytych tonerów od Zamawiającego w terminie nie częściej niż 1 raz w miesiącu
w dni robocze t. j. od poniedziałku do piątku tylko w godzinach: od
08:00-16:00.
1.12 Dostawy tonerów realizowane będą nie
częściej niż 1 raz w miesiącu na podstawie pisemnych lub telefonicznych zleceń
jednostkowych w terminie 24 h od momentu
otrzymania takiego zapotrzebowania (nie licząc dni wolnych od pracy) lub w
innym uzgodnionym wcześniej terminie.
1.13 Zamawiający nie określa prędkości urządzeń, nie określa prędkości skanowania, urządzenia mogą być nowe lub używane, okres dzierżawy wynosi 12 miesięcy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-04-16 14:58 | Katarzyna Pieniacha |
Niniejszym
zawiadamiam
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
na
dzierżawę
urządzeń
wielofunkcyjnych.
Najkorzystniejszą
(najtańszą)
ofertę
złożyła
firma:
BILT
POLSKA
S.C.,
MAREK
CHMIELEWSKI,
ALBERT
NOWOCIN,
WIOLETTA
SIKORA 26-600 Radom, Mariacka 5/7 lokal 2 i 3. Wartość zamówienia wynosi 0.03 zł brutto za za 1 stronę wydruku czarno-białego, wartość brutto dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych za jeden miesiąc wynosi 0,00 zł, z w/w Wykonawcą zostanie podpisana umowa. |
2024-04-11 12:41 | Katarzyna Pieniacha |
Pytanie
Wykonawcy:
Czy
na
podstawie
danych
historycznych,
bądź
własnych
szacunków
jesteście
Państwo
w
stanie
określić
łączną
liczbę
wydruków
w
skali
miesiąca? Odpowiedź Zamawiającego: średnia ilość wydruków w skali miesiąca to 17 760 wydruków. |
2024-04-10 11:32 | Katarzyna Pieniacha |
Pytanie
Wykonawcy:
Podany
opis
urządzeń
jest
bardzo
ogólny,
brakuje
minimalnych
parametrów
jakie
urządzenia
mają
spełniać,
jak
np.
prędkość
druku.
Czy
to
oznacza,
że
są
to
parametry
nieistotne
dla
Zamawiającego? Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający zawarł w opisie zamówienia: 1.13 Zamawiający nie określa prędkości urządzeń, nie określa prędkości skanowania, urządzenia mogą być nowe lub używane, okres dzierżawy wynosi 12 miesięcy. |
2024-04-10 09:58 | Katarzyna Pieniacha |
Pytanie
Wykonawcy:
Zwracam
się
z
prośbą
o
uzupełnienie
w
postępowaniu
załączników
SWZ/OPZ/regulamin.
Na
dzień
dzisiejszy
10/04/2024
jest
dostępny
tylko
załącznik
z
regulaminem
RODO. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający zawarł ,,Wymagania i specyfikację" w opisie zamówienia. |
2024-04-10 09:49 | Katarzyna Pieniacha |
Pytanie
Wykonawcy:
Proszę
o
informację
czy
system
uwierzytelniana
może
być
w
postaci
kodu
PIN,
czy
musi
posiadać
kartę
? Odpowiedź Zamawiającego: zgodnie z opisem zamówienia ,,wymagany jest również w dwóch sztukach kserokopiarek system uwierzytelnienia" Zamawiający zgadza się na system uwierzytelniania w postaci kodu PIN lub może posiadać kartę. |
Komunikaty