Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.19.2024 Zaprojektowanie, wykonanie oraz instalacja systemu identyfikacji wizualnej – Bydgoskiego Centrum Seniora przy ul. Dworcowej 3 w Bydgoszczy

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 05-04-2024 12:35:00
Składania : 15-04-2024 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

NR WIM.271.2.19.2024  z dnia 05.04.2024 r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2023.1605 t.j.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz        

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz

Zadanie:

Nazwa zadania: „Adaptacja pomieszczeń w lokalu przy ul. Dworcowej 3 na potrzeby Bydgoskiego Centrum Seniora”.


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie oraz instalacja systemu identyfikacji wizualnej – Bydgoskiego Centrum Seniora przy ul. Dworcowej 3 w Bydgoszczy.

           

2.1. Zamówienie  jak wyżej obejmuje wykonanie:

1) projektu elementów systemu,

2) wykonanie, dostarczenie i trwałą instalację zaprojektowanych elementów,

3) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m.in. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr: 1 do niniejszego zapytania ofertowego, tj. Opis przedmiotu zamówienia, projektu wzoru umowy ws. przedmiotowego zamówienia.


2.2. Wymagania przedmiotowe dotyczące urządzeń:

Oferowane urządzenie powinno:

1) być zgodne z opisem zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia,

2) posiadać nie krótszą niż 3 lata gwarancję,

3) posiadać stosowne informacje o zastosowanych urządzeniach i elementach udostępnione przez producenta / dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji, szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji) oraz informacji dotyczących warunków użytkowania (eksploatacji).


2.3. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia,

2) posiadanie doświadczenia: wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 2 zamówień związanych z realizacją usług w zakresie projektowania i wykonania reklam wizualnych, w tym:

a) jedno zamówienie polegające na wykonaniu napisu w formie liter przestrzennych podświetlanych,

b) jedno zamówienie polegające na wykonaniu tabliczek informacyjnych w języku polskim,  opisy grawerowane również w alfabecie Braille’a – dla niewidomych,

oraz pisemne potwierdzenie należytego wykonania tych zamówień (referencje podmiotu na rzecz którego takie zamówienie zostało wykonane).


3. Załączniki do zapytania ofertowego:

1) Opis przedmiotu zamówienia (zał.nr 1),

2) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych – do podpisania przez Oferenta (zał. nr 2),

3) Wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 3),

4) Wzór umowy (zał. nr 4),

5) Podział ceny na składniki (zał. nr 5) – formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 5).


4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


5. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

 

5.1. Kryterium oceny ofert stanowi w 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym, po zgłoszonym zakończeniu prac i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).


5.2. Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe     w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


5.3. Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury / rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


6. Termin wykonania zamówienia: 8 tygodni od daty zawarcia umowy.

7.     Osoba uprawniona do kontaktów z Oferentami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):  

*     Andrzej Bizon, Główny Specjalista WIM, Inspektor nadzoru inwestorskiego br. konstr.-bud.– tel. 52 58 59 190,

*    Marcin Janas, , Główny Specjalista WIM, Inspektor nadzoru inwestorskiego br. elektr. – tel. 52 58 59 190,

*     Lubomiła Pietkun, Główny Specjalista WIM – tel. 52 58 59 437,


8.  Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 15.04.2024 r. o godz. 11.00.


9. Składając ofertę Oferent zobowiązany jest załączyć:

1) podpisaną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych – (zał. nr 2),

2) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony zał. nr 3) – wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień (minimum 2 zamówienia) odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – pkt. 2.3, ppkt. 2),

3) dowód/dowody (pisemne potwierdzenie/a) należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 3 – referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane – pkt. 2.3, ppkt. 2),

4) wypełniony formularz „Podział ceny na składniki” – (zał. nr 5). 


Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 9 załączników spowoduje odrzucenie oferty.

     

10.  W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie  Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


11.  „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1    pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


Bydgoszcz,   05.04.2024 r.


WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA

URZĘDU MIASTA  BYDGOSZCZY

Bogdan Tyborski            

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ tabliczki i szyldy.docx docx 2993.03 2024-04-05 12:35:00 Postępowanie
Podział ceny Dworcowa 3 - szyldy i tabliczki.docx docx 25.07 2024-04-05 12:35:00 Postępowanie
zał. 2 - rodo.pdf pdf 195.83 2024-04-05 12:35:00 Postępowanie
zał. nr 3 - wykaz wykonanych usług.pdf pdf 333.11 2024-04-05 12:35:00 Postępowanie
Zał. nr 4 wzór umowy.pdf pdf 302.34 2024-04-05 12:35:00 Postępowanie
Wynik.pdf pdf 30.16 2024-04-17 08:53:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-17 08:53 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wynik.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 zaprojektowanie, wykonanie oraz instalacja systemu identyfikacji wizualnej – Bydgoskiego Centrum Seniora przy ul. Dworcowej 3 w Bydgoszczy Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 8 tygodni od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 362