Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Remont 7 pomieszczeń biurowych

Awatar Pracownika
Arkadiusz Karaszewski
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 05-04-2024 10:49:00
Składania : 08-04-2024 09:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel:516890116 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Przedmiotem postepowania jest złożenie oferty na wykonanie remontu 7 pomieszczeń biurowych w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu. Miejsce wykonywania prac Poznań ul.Kochanowskiego 2a.

Zakres prac zgodnie z załączonym przedmiarem.


Wymagania zamawiającego:

  1. oferent weźmie udział w obowiązkowej wizji lokalnej w godz. 10.00-12.00 po uprzednim zawiadomieniu telefonicznym o chęci udziału w wizji;
  2. oferty firm, które nie wezmą udziału w wizji zostaną odrzucone;
  3. roboty wykonywane będą w dni robocze w godzinach 7.30 do 15.00;
  4. harmonogram wykonania robót zostanie ustalony z użytkownikiem pomieszczeń;
  5. oferent obowiązkowo złoży wypełniony formularz ofertowy (w załączeniu);
  6. oferent wyraża zgodę na negocjacje cenowe oraz zakresu wykonania robót w przypadku braku dostatecznych środków finansowych Zamawiającego na powyższy zakres robót.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
formularz ofertowy.xlsx xlsx 8.79 2024-04-05 10:49:00 Postępowanie
Przedmiar remont 7 pomieszczeń.pdf pdf 248.28 2024-04-05 10:49:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 remont pomieszczeńeń wg przedmiaru 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 58