Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-04-2024 11:50:00 |
Składania : | 10-04-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 10-04-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę środków higieny osobistej ( mydła w płynie,papieru toaletowego, ręczników papierowych,kremu do rąk oraz pasty BHP) na potrzeby dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mającego zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia dnia 11 września 2019 r PZP (Dz.U. 2023 r. poz.1605 z póź. zmian. ) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.
1. Przedmiot zamówienia i jego opis.
Zamówienie obejmuje dostawę towarów zgodnie z opisem znajdującym się w poniższym formularzu.
2. Termin i opis realizacji zamówienia.
1) Dostawa będzie zrealizowana do 2 dni od daty złożenia zamówienia.
2) Rozładunek oraz wniesienie przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona własnymi siłami (bez pomocy pracowników Zamawiającego), do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. pok. 118 w budynku siedziby PUP w Radomiu.
3. Reklamacje.
1) Reklamacje mogą być zgłaszane w terminie do 2 dni roboczych od dnia dostawy.
2) W przypadku reklamacji ilościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia zamawianej ilości towaru w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji.
3) W przypadku reklamacji jakościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do odbioru wadliwego towaru i wymiany na wolny od wad w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji i odebrania wadliwego towaru od Zamawiającego na własny koszt.
4. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej w formie elektronicznej poprzez poniższy formularz do dnia 10.04.2024 r. do godz. 10.00.
5. Warunki i termin płatności.
Termin płatności – 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
6. Kryteria oceny ofert.
Oferty będą oceniania wg jednego kryterium:
Cena brutto – 100 %
7. Ocena ofert.
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie miała najniższą cenę globalną za wykonanie zamówienia i będzie zgodna z wymaganiami przedstawionymi przez Zamawiającego.
8. Postanowienia końcowe:
1) Złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny.
9. Załączniki
1) Klauzula informacyjna RODO:
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 48 38 67 118,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-04-12 08:43 | Katarzyna Malmon-Leśniewska |
Powiatowy
Urząd
Pracy
w
Radomiu
informuje,
że
w
postępowaniu
nr
ID
909865
za
najkorzystniejszą
ofertę
została
uznana
oferta
złożona
przez
BIURO
PLUS
Zbigniew
Jakubczyk. Wyżej wymieniony wykonawca spełnia wszystkie określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta jest najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium cena. |
Komunikaty