Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GN-IV.271.4.2024 Wynajęcie tymczasowych schodów wraz z ich montażem i demontażem w Starym Porcie w Poznaniu oraz stałym nadzorem

Bartosz Wein
Miasto Poznań Oddział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Termin:
Zamieszczenia : 03-04-2024 13:01:00
Składania : 08-04-2024 12:00:00
Otwarcia : 08-04-2024 12:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................ 

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Poznania zwraca się z uprzejmą prośbą o przedstawienie propozycji cenowej realizacji usługi polegającej wynajęciu tymczasowych schodów nr 1, 2 i 3 wraz z ich montażem i demontażem w Starym Porcie w Poznaniu oraz stałym nadzorem. Lokalizacja schodów zgodnie z załącznikiem graficznym. 

Zakres szacowania wartości zamówienia obejmuje:

- wynajęcie i zamontowanie schodów tymczasowych na okres maksymalnie od dnia 31.05.2024 r. do dnia 03.09.2024 r.,

- wynajęte schody muszą być wykonane z elementów stalowych, zabezpieczonych antykorozyjnie powłoką cynkową nakładaną na gorąco, a stopnie wykonane z kratownicy o właściwościach antypoślizgowych,

- wymiary schodów: szerokość min. 100 cm,

- pozostałe parametry schodów: barierki ochronne na zewnątrz konstrukcji, dwu poręczowe – górna poręcz na wysokości 110 cm, dolna poręcz na wysokości 70 cm
od stopnia, wysokość stopnia 16,5 cm, wyposażenie schodów w spoczniki, jeżeli
są wymagane. Poręcze z rury fi 40 mm,

- montaż schodów należy przeprowadzić w sposób zapewniający ich stabilność i uniemożliwiający ich samowolne przemieszczenie w wyniku użytkowania,

- schody muszą zostać zamontowane w sposób zapewniający swobodną i bezstopniową komunikację z układem pieszym znajdującym się na górze i skarpy,

- schody muszą zostać zamontowane w sposób nietrwały z gruntem,

- budowa, wymiary i konstrukcja schodów musi zostać wykonana zgodnie z normami branżowymi dla konstrukcji stalowych oraz przepisami prawa budowlanego, w tym normy EN 1090-1 Wykonanie konstrukcji stalowych i aluminiowych,

- demontaż schodów objętych umową musi nastąpić w terminie 7 dni od dnia zakończenia wynajmu,

-  po zdemontowaniu schodów, teren musi zostać przywrócony do stanu pierwotnego,

- stałego nadzoru nad stabilnością konstrukcji oraz dokonywania wszelkich napraw uszkodzeń mechanicznych w terminie 1 dnia od stwierdzenia uszkodzenia. Do czasu usunięcia usterki, jeżeli wymagają tego względy bezpieczeństwa, schody mogą zostać wyłączone z użytkowania,

- wykonania opisu oraz rysunków technicznych schodów oraz dokonania wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych prawem wraz z dokonaniem zgłoszenia obiektu tymczasowego do właściwego organu architektonicznego,

- posiadania polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za ewentualne zdarzenia losowe na schodach,

- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody związane
z użytkowaniem schodów,

- schody zostałyby postawione w miejscu publicznym, niestrzeżonym, ogólnodostępnym, bez możliwości ogrodzenia ich. 

 

Okres dla szacowania wartości zamówienia: maksymalnie od 31.05.2024 r. – 03.09.2023 r.

 

Szacowanie wartości zamówienia przez Państwa powinno obejmować:

  • podanie całościowej wartości wykonania zadania ze wskazaniem wartości netto, stawki podatku VAT oraz wartości brutto

 

Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:

    1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

    2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

    3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.

    5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

    6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

    a) dostępu do swoich danych osobowych;

    b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

    c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;

    d) żądania usunięcia danych, gdy:

    • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

    • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

    • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania;

    e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

    • osoby te kwestionują prawidłowość danych,

    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

    • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

    • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

    7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu

o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie

na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.


Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - schody Cypel.pdf pdf 238.28 2024-04-03 13:01:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wynajęcie tymczasowych schodów wraz z ich montażem i demontażem w Starym Porcie w Poznaniu oraz stałym nadzorem - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 170