-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 909351
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Jednorazowa dostawa materiałów informatycznych
Wystawiający
-
UżytkownikMonika Borcińska
-
Organizacja
-
OddziałWydział Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-04-02 11:09:00
-
Składania2024-04-05 15:30:00
-
Otwarcie ofert2024-04-05 15:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
1. Termin realizacji zamówienia – 7 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia..
2. Wszelkie koszty związane z realizacją dostawy w tym koszt
dojazdu leżą po stronie Wykonawcy.
3. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od wykonania
dostawy i dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego– Wydziału Łączności i
Informatyki KWP w Łodzi przy ul. Lutomierskiej 108/112 91-048 Łódź, przelewem
na konto Wykonawcy podane na fakturze.
4. Towar musi być fabrycznie nowy i dostarczany w oryginalnych, nienaruszonych
opakowaniach producenta.
5. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia
postępowania na każdym etapie jego trwania.
7. Kryterium oceny: najniższa cena.
8. Dostawca który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty ( terminowość
dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w
postępowaniu.
9. Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania
ofertowego/aukcji i złożoną przez wykonawcę ofertą – zostanie on odesłany na
koszt Wykonawcy.
10. Gwarancja min. 24 miesiące, jednak nie krócej niż
gwarancja producenta.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 47 841 11 29 lub monika.borcinska@ld.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji
zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?