Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-03-2024 12:11:00 |
Składania : | 05-04-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
CHARAKTERYSTYKA
Usługa polegająca na
wykonaniu przeglądu połączonego z
konserwacją urządzeń wentylacyjnych zlokalizowanych w obiektach Szkoły Policji w Katowicach,
wg wykazu stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego, zgodnie z DTR
poszczególnych urządzeń, a w szczególności musi obejmować
swoim zakresem następujące czynności:
a) dostawę i wymianę filtrów powietrza w centralach i
aparatach grzewczo-wentylacyjnych;
b) czyszczenie przepustnic, nagrzewnic, chłodnic,
wymienników;
c) kontrolę i regulację napięcia pasków klinowych;
d) kontrolę zużycia łożysk tocznych;
e) kontrolę pracy nagrzewnic elektrycznych;
f) kontrolę parametrów pracy urządzeń;
·
pomiar temperatur i wilgotności
powietrza przed i za elementami
wyposażenia realizującymi obróbkę temperaturową i wilgotnościową
powietrza,
·
pomiar temperatury i parametrów
pracy czynników chłodzących,
·
pomiar ciśnienia i stanu czynnika
chłodniczego,
·
pomiar prądów pobieranych przez
odbiorniki energii elektrycznej,
g)konieczność wymiany
elementów zainstalowanych w urządzeniach, wynikającej z eksploatacji, a dotyczące
filtrów, pasków klinowych, uszczelek, żarówek, bezpieczników, baterii do
pilotów, leżą po stronie Wykonawcy.
Wykonawca zabezpiecza materiały na własny koszt i ryzyko w ramach ceny
usługi.
WYMAGANIA,
WARUNKI
Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji
dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca
wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich
przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków
proszony jest o nieskładanie oferty.
2.
Wykonawca
wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi
i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.
3. Dojazd Wykonawcy do
Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.
4. Wykonawca oświadcza, iż
znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania zlecenia.
5.
Wykonawca
zobowiązany jest wykonywać zlecenie w dniach roboczych
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00 po wcześniejszym uzgodnieniu
z Zamawiającym.
7. Warunkiem dokonania odbioru oraz płatności będą protokoły dla każdego
urządzenia.
8.
Zamawiające umożliwia przeprowadzenie wizji
lokalnej po uprzednim kontakcie telefonicznym.
9.
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji bądź
licytacji na platformie zakupowej.
KARY UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA
1.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za
zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.
2.
W przypadku gdy zwłoka w realizacji zlecenia przekroczy
10 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn za które odpowiedzialność
ponosi Wykonawca.
3.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie
od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20%
wartości zlecenia.
4.
Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z
faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu.
DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść
zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a
będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy.
Osobą upoważnioną do przez Zamawiającego do
kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66
od poniedziałku do piątku w godzinach
8:00 – 15:00.
TERMIN REALIZACJI : do 24 maja 2024 r.;
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania
prawidłowo wystawionej faktury.
Komunikaty