Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AZ.281.2.5.2024 Wykonanie robót budowlanych w Pracowni Konserwacji Sztuki Użytkowej w Kuchni Królewskiej Muzeum Sztuk Użytkowych w Zamku Królewskim w Poznaniu, oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu, etap II

Agnieszka Kurkiewicz
Muzeum Narodowe w Poznaniu
Termin:
Zamieszczenia : 28-03-2024 10:24:00
Składania : 17-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 17-04-2024 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ_MSU-sig-sig.pdf pdf 821.88 2024-03-28 10:24:00 Postępowanie
zal 1.1_formularz ofertowy_I część.docx docx 42.5 2024-03-28 10:24:00 Postępowanie
zal 1.2_formularz ofertowy_II część.docx docx 46.12 2024-03-28 10:24:00 Postępowanie
zal 2_ osw. o wykluczeniu_I i II część zamówienia.docx docx 19.36 2024-03-28 10:24:00 Postępowanie
zal 3_ osw. o spełnieniu warunków_I i II część zamówienia.docx docx 18.42 2024-03-28 10:24:00 Postępowanie
zal 4_ zobowiązanie podmiotu_I I II cz. zamówienia.docx docx 19.56 2024-03-28 10:24:00 Postępowanie
zal 5_osw. o o podziale robót_I i II część zamówienia.docx docx 14.66 2024-03-28 10:24:00 Postępowanie
zal 6.1_wzór umowy_I część zamówienia.docx docx 75.64 2024-03-28 10:24:00 Postępowanie
zal 6.2_wzór umowy_II część zamówienia.docx docx 76.27 2024-03-28 10:24:00 Postępowanie
zal 7_ wykaz robót_ I część zamówienia.doc doc 38.5 2024-03-28 10:24:00 Postępowanie
zal 10_OPZ_I część zamówienia.zip zip 32247.58 2024-03-28 10:24:00 Postępowanie
zal 11_OPZ_ II część.zip zip 4275.07 2024-03-28 10:24:00 Postępowanie
BZP.pdf pdf 149.25 2024-03-28 10:24:00 Postępowanie
1 - Odpowiedz_zmiana terminu-sig-sig.pdf pdf 519.72 2024-04-09 14:38:10 Publiczna wiadomość
BZP_zmiana.pdf pdf 37.95 2024-04-09 14:38:10 Publiczna wiadomość
Odpowiedz na pytanie_1-sig-sig.pdf pdf 597.08 2024-04-11 14:56:22 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert-sig.pdf pdf 308.88 2024-04-17 12:17:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-17 12:17 Agnieszka Kurkiewicz Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-17 10:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację zamówienia Zamawiający przeznacza łącznie kwotę w wysokości: 2 908 950,00 zł brutto, w tym:
na realizację I części zamówienia: 2 847 450,00 zł brutto
na realizację II części zamówienia: 61 500,00 zł brutto
2024-04-11 14:56 Agnieszka Kurkiewicz Odpowiedź na pytanie_1

Odpowiedz na pytanie [...].pdf

2024-04-09 14:38 Agnieszka Kurkiewicz Zmiana terminu składania ofert

1 - Odpowiedz_zmiana [...].pdf

BZP_zmiana.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 800