Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: A.214-4/24 Prace budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej z powiększeniem otworu okiennego w budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku, przy ul. Elektrycznej 13 w Białymstoku

Julita Sitniewska
Galeria Arsenał w Białymstoku
Termin:
Zamieszczenia : 27-03-2024 11:59:00
Składania : 10-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 10-04-2024 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.pdf pdf 7421.06 2024-03-27 11:59:00 Postępowanie
Zał. 1. do SWZ. Formularz ofertowy.docx docx 23.42 2024-03-27 11:59:00 Postępowanie
Zał. 2. do SWZ. Oświadczenie Wykonawcy.docx docx 16.04 2024-03-27 11:59:00 Postępowanie
Zał. 3. do SWZ. Wykaz robót zalacznik.docx docx 15.13 2024-03-27 11:59:00 Postępowanie
Zał. 4. do SWZ. Zobowiązanie.docx docx 14.8 2024-03-27 11:59:00 Postępowanie
Zał. 5. do SWZ, Wzór umowy.pdf pdf 621.67 2024-03-27 11:59:00 Postępowanie
bioz_oświadczenie_GA.pdf pdf 387.07 2024-03-27 11:59:00 Postępowanie
obmiar_wyjście_GA.pdf pdf 413.58 2024-03-27 11:59:00 Postępowanie
opis_projekt_arch-bud-GA.pdf pdf 597.49 2024-03-27 11:59:00 Postępowanie
rysunek_okna_otwory_wyjście_GA.pdf pdf 721.81 2024-03-27 11:59:00 Postępowanie
Informacja_otwarcie_ofert.pdf pdf 258.21 2024-04-10 14:27:26 Publiczna wiadomość
Inf_unieważnienie_postępowania.pdf pdf 986.41 2024-04-11 13:45:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-24 13:19 Julita Sitniewska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (dalej: „ustawa PZP”), Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym, bez możliwości przeprowadzenia negocjacji, na podstawie w art. 275 pkt 1 ww. ustawy PZP na: prace budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej z powiększeniem otworu okiennego w budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku, przy ul. Elektrycznej 13 w Białymstoku.
2024-04-11 13:45 Julita Sitniewska Białystok, dnia 11 kwietnia 2024 r.
Znak spr.: A.214-4/24
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: prace budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej z powiększeniem otworu okiennego w budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku, przy ul. Elektrycznej 13 w Białymstoku
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (dalej: „ustawa PZP”), Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym, bez możliwości przeprowadzenia negocjacji, na podstawie w art. 275 pkt 1 ww. ustawy PZP na: prace budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej z powiększeniem otworu okiennego w budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku, przy ul. Elektrycznej 13 w Białymstoku.
Uzasadnienie Prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie formalne:
W dniu 10 kwietnia 2024 r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 107 010,00 zł brutto. W niniejszym postępowaniu złożono 3 oferty:
1. Usługi budowlane Michał Lasota, ul. Stołeczna 25/56, 15-879 Białystok, NIP 5423209595, REGON 383393238 cena netto: 129 000,00 zł, cena brutto:158 670,00 zł, okres gwarancji: 72 miesiące 2. P.H.U. Antoni Rutkowski, ul. Sobolewska 4A, 15-560 Białystok, NIP 966-035-31-17, REGON 052219488, cena netto: 108 000,00 zł, cena brutto: 132 840,00 zł, okres gwarancji: 72 miesiące. 3. MASTERIX Marcin Wasyluk, NIP 9660912781, REGON 200130630, cena netto: 84 000,00 zł, cena brutto: 103 320,00 zł, okres gwarancji: 72 miesiące.
Oferta nr 3 podlega odrzuceniu.
Oferta z najniższą ceną – P.H.U. Antoni Rutkowski, ul. Sobolewska 4A, 15-560 Białystok, NIP 966-035-31-17 REGON 052219488 – przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP.
Jednocześnie Zamawiający informuje wszystkich Wykonawców o odrzuceniu oferty nr 3 Wykonawcy: MASTERIX Marcin Wasyluk, NIP 9660912781, REGON 200130630.
Uzasadnienie prawne:
Powyższą ofertę odrzucono na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy”, w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp: „W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym” oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów”, w związku z art. 73 § 1 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1933 z późn. zm.), zwanej dalej k.c.: „Jeżeli ustawa zastrzega dla czynności prawnej formę pisemną, dokumentową albo elektroniczną, czynność dokonana bez zachowania zastrzeżonej formy jest nieważna tylko wtedy, gdy ustawa przewiduje rygor nieważności”.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 10 kwietnia 2024 r. o godz. 9:37 Wykonawca: MASTERIX Marcin Wasyluk, NIP 9660912781, REGON 200130630 złożył na Platformie zakupowej Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/907584 formularz oferty w postaci elektronicznej (data odszyfrowania oferty: 10 kwietnia 2024, godz. 10:09). Formularz ofertowy został sporządzony w jednym pliku (.pdf), nazwanym: „oferta11” i nie został podpisany elektronicznie.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oznacza to, że w przypadku braku odpowiedniego podpisu elektronicznego złożona oferta będzie nieważna. Z art. 73 § 1 k.c. wynika natomiast, że niezachowanie postaci elektronicznej oferty opatrzonej podpisem zaufanym albo osobistym, stanowiącej dokumentową formę czynności prawnej, skutkuje jej nieważnością.
Złożony Formularz oferty Wykonawcy zawiera nieważne i nieskuteczne oświadczenie woli.
W takim przypadku oferta złożona przez Wykonawcę jest niezgodna zarówno z ustawą PZP jak i ustawą k.c. i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy PZP.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 262 ustawy PZP, o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia, niezwłocznie zawiadomi wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX ustawy PZP.
Monika Szewczyk
Dyrektor Galerii Arsenał w Białymstoku

Inf_unieważnienie_po [...].pdf

2024-04-10 14:27 Julita Sitniewska Białystok, 10 kwietnia 2024 r.
Znak spr.: A.214-4/24
Informacja z otwarcia ofert
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, bez możliwości przeprowadzenia negocjacji, na podstawie w art. 275 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1720).
Komisja przetargowa powołana w postępowaniu na: prace budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej z powiększeniem otworu okiennego w budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku, przy ul. Elektrycznej 13 w Białymstoku, informuje, że zgodnie z art. 222 ust. 5 ww. Ustawy w postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
1. Usługi budowlane Michał Lasota, ul. Stołeczna 25/56, 15-879 Białystok, NIP 5423209595, REGON 383393238 cena netto:
129 000,00 zł, cena brutto:158 670,00 zł, okres gwarancji: 72 miesiące
2. P.H.U. Antoni Rutkowski, ul. Sobolewska 4A, 15-560 Białystok, NIP 966-035-31-17, REGON 052219488, cena netto: 108 000,00 zł, cena brutto: 132 840,00 zł, okres gwarancji: 72 miesiące.
3. MASTERIX Marcin Wasyluk, NIP 9660912781, REGON 200130630, cena netto: 84 000,00 zł, cena brutto: 103 320,00 zł, okres gwarancji: 72 miesiące.
Karol Straczyński – przewodniczący
Kacper Gorysz – członek
Julita Sitniewska - sekretarz

Informacja_otwarcie_ [...].pdf

2024-04-10 09:52 Julita Sitniewska Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 107 010,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 443