Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-04-24 13:19 | Julita Sitniewska | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (dalej: „ustawa PZP”), Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym, bez możliwości przeprowadzenia negocjacji, na podstawie w art. 275 pkt 1 ww. ustawy PZP na: prace budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej z powiększeniem otworu okiennego w budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku, przy ul. Elektrycznej 13 w Białymstoku. |
2024-04-11 13:45 | Julita Sitniewska |
Białystok,
dnia
11
kwietnia
2024
r. Znak spr.: A.214-4/24 Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: prace budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej z powiększeniem otworu okiennego w budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku, przy ul. Elektrycznej 13 w Białymstoku Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (dalej: „ustawa PZP”), Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym, bez możliwości przeprowadzenia negocjacji, na podstawie w art. 275 pkt 1 ww. ustawy PZP na: prace budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej z powiększeniem otworu okiennego w budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku, przy ul. Elektrycznej 13 w Białymstoku. Uzasadnienie Prawne: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Uzasadnienie formalne: W dniu 10 kwietnia 2024 r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 107 010,00 zł brutto. W niniejszym postępowaniu złożono 3 oferty: 1. Usługi budowlane Michał Lasota, ul. Stołeczna 25/56, 15-879 Białystok, NIP 5423209595, REGON 383393238 cena netto: 129 000,00 zł, cena brutto:158 670,00 zł, okres gwarancji: 72 miesiące 2. P.H.U. Antoni Rutkowski, ul. Sobolewska 4A, 15-560 Białystok, NIP 966-035-31-17, REGON 052219488, cena netto: 108 000,00 zł, cena brutto: 132 840,00 zł, okres gwarancji: 72 miesiące. 3. MASTERIX Marcin Wasyluk, NIP 9660912781, REGON 200130630, cena netto: 84 000,00 zł, cena brutto: 103 320,00 zł, okres gwarancji: 72 miesiące. Oferta nr 3 podlega odrzuceniu. Oferta z najniższą ceną – P.H.U. Antoni Rutkowski, ul. Sobolewska 4A, 15-560 Białystok, NIP 966-035-31-17 REGON 052219488 – przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP. Jednocześnie Zamawiający informuje wszystkich Wykonawców o odrzuceniu oferty nr 3 Wykonawcy: MASTERIX Marcin Wasyluk, NIP 9660912781, REGON 200130630. Uzasadnienie prawne: Powyższą ofertę odrzucono na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy”, w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp: „W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym” oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów”, w związku z art. 73 § 1 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1933 z późn. zm.), zwanej dalej k.c.: „Jeżeli ustawa zastrzega dla czynności prawnej formę pisemną, dokumentową albo elektroniczną, czynność dokonana bez zachowania zastrzeżonej formy jest nieważna tylko wtedy, gdy ustawa przewiduje rygor nieważności”. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 10 kwietnia 2024 r. o godz. 9:37 Wykonawca: MASTERIX Marcin Wasyluk, NIP 9660912781, REGON 200130630 złożył na Platformie zakupowej Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/907584 formularz oferty w postaci elektronicznej (data odszyfrowania oferty: 10 kwietnia 2024, godz. 10:09). Formularz ofertowy został sporządzony w jednym pliku (.pdf), nazwanym: „oferta11” i nie został podpisany elektronicznie. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oznacza to, że w przypadku braku odpowiedniego podpisu elektronicznego złożona oferta będzie nieważna. Z art. 73 § 1 k.c. wynika natomiast, że niezachowanie postaci elektronicznej oferty opatrzonej podpisem zaufanym albo osobistym, stanowiącej dokumentową formę czynności prawnej, skutkuje jej nieważnością. Złożony Formularz oferty Wykonawcy zawiera nieważne i nieskuteczne oświadczenie woli. W takim przypadku oferta złożona przez Wykonawcę jest niezgodna zarówno z ustawą PZP jak i ustawą k.c. i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy PZP. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 262 ustawy PZP, o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia, niezwłocznie zawiadomi wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu. Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX ustawy PZP. Monika Szewczyk Dyrektor Galerii Arsenał w Białymstoku |
2024-04-10 14:27 | Julita Sitniewska |
Białystok,
10
kwietnia
2024
r. Znak spr.: A.214-4/24 Informacja z otwarcia ofert Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, bez możliwości przeprowadzenia negocjacji, na podstawie w art. 275 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1720). Komisja przetargowa powołana w postępowaniu na: prace budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej z powiększeniem otworu okiennego w budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku, przy ul. Elektrycznej 13 w Białymstoku, informuje, że zgodnie z art. 222 ust. 5 ww. Ustawy w postępowaniu wpłynęły następujące oferty: 1. Usługi budowlane Michał Lasota, ul. Stołeczna 25/56, 15-879 Białystok, NIP 5423209595, REGON 383393238 cena netto: 129 000,00 zł, cena brutto:158 670,00 zł, okres gwarancji: 72 miesiące 2. P.H.U. Antoni Rutkowski, ul. Sobolewska 4A, 15-560 Białystok, NIP 966-035-31-17, REGON 052219488, cena netto: 108 000,00 zł, cena brutto: 132 840,00 zł, okres gwarancji: 72 miesiące. 3. MASTERIX Marcin Wasyluk, NIP 9660912781, REGON 200130630, cena netto: 84 000,00 zł, cena brutto: 103 320,00 zł, okres gwarancji: 72 miesiące. Karol Straczyński – przewodniczący Kacper Gorysz – członek Julita Sitniewska - sekretarz |
2024-04-10 09:52 | Julita Sitniewska | Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 107 010,00 zł brutto. |
Komunikaty