Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-03-2024 09:57:00 |
Składania : | 11-04-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 11-04-2024 11:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo, Dyrektor Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku zaprasza do składania ofert w postępowaniu na zadanie o nazwie "Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Giżycku od strony ulicy Warszawskiej i Wodociągowej"
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-04-24 13:59 | Anna Bardzik | Zamawiający publikuje informację o wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z tabelą przedstawiającą ocenę ofert. |
2024-04-11 11:53 | Anna Bardzik |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający
zgodnie
z
wytycznymi
art.
222
ust.
5
ustawy
prawo
zamówień
publicznych
udostępnia
informację
o
ofertach
złożonych
w
postępowaniu
pod
nazwą
"Remont
elewacji
budynku
Szkoły
Podstawowej
nr
2
w
Giżycku
od
strony
ulicy
Warszawskiej
i
Wodociągowej". |
2024-04-11 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na zamówienie kwotę 328 902,14 zł netto (404 549,63 zł brutto) |
2024-04-05 09:15 | Anna Bardzik |
Szanowni
Państwo,
w
związku
z
otrzymanymi
zaleceniami
od
Wojewódzkiego
Urzędu
Ochrony
Zabytków
Zamawiający
dokonał
zmian
w
przedmiarach
robót
oraz
SST..
Zmianie uległy numery 2.7, 2.8, 2.9 oraz 2.10 przedmiotowego dokumentu- zaznaczone na zielono, oraz częściowo SST. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 286 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych dokonuje zmiany treści SWZ poprzez publikację poprawionego Załącznika nr 8 oraz skanu pisma, które otrzymał od Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków. Termin składania ofert mija 11 kwietnia 2024 r. o godz. 10:00. W związku z tym, iż zdaniem Zamawiającego Wykonawcy posiadają odpowiednio dużo czasu na zapoznanie się z treścią zmiany i przygotowanie ofert, Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert, o którym mowa w art. 286 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. |
Komunikaty