Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie okresowej kontroli budowlanej budynku Urzędu Miejskiego w Starachowicach

Monika Mazurkiewicz
Urząd Miejski Starachowice
Termin:
Zamieszczenia : 25-03-2024 15:16:00
Składania : 08-04-2024 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE Referat Administracji i Kadr Urzędu Miejskiego w Starachowicach, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie okresowej kontroli budowlanej budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Radomskiej 45 w Starachowicach, zgodnie z wymogami aktualnych przepisów i norm. Przedmiotem zamówienia jest: 1. wykonanie przeglądu 5- cio letniego połączonego z przeglądem rocznym budynku Urzędu Miejskiego w Starachowicach • w terminie do 30.11.2024, zgodnie z art. 62.1 pkt 1) i 2) Ustawy Prawo Budowlane • sporządzenie protokołu z kontroli. • protokolarne przekazanie Zamawiającemu dokumentacji z przeglądu w tym dokumentacji fotograficznej. 2. w tym wykonanie przeglądu 2 razy do roku budynku Urzędu Miejskiego w Starachowicach • zgodnie z art. 62.1 pkt 3) ustawy prawo Budowlane w terminie: do 31.05.2024 oraz 30.11.2024 (połączonego z 5-cio letnim i rocznym) • sporządzenie protokołu z kontroli • protokolarne przekazanie Zamawiającemu dokumentacji z przeglądu w tym dokumentacji fotograficznej • pisemne powiadomienie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Starachowicach (adres: ul. Inżyniera Władysława Rogowskiego 14, 27-200 Starachowice) o wykonanej kontroli zgodnie z art. 62. ust. 2 Ustawy Prawo Budowlane. W tym przedłożenia Zamawiającemu stosowanego potwierdzenia. Uwagi: Przegląd 5-cio letni, roczny oraz 2 razy do roku powinien objąć swoim zakresem wszystkie wymagane wymagane branże z wyłączeniem instalacji elektrycznej, odgromowej, kominowej. Osoby przeprowadzające kontrolę zobowiązane są posiać aktualne uprawnienia, świadectwai kwalifikacje budowlane , zgodnie z art. 62 ust. 4 Ustawy Prawo Budowlane. Wykonawca użyje do wykonania usługi własnego sprzętu i urządzeń oraz materiałów. Wykonawca poinformuje osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego o wszelkich zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowościach, które mogłyby spowodować awarię,a w przypadku zauważenia dysfunkcji- wstępne oszacowanie kosztów naprawy. Każdy protokół musi posiadać: podpis uprawnionej osoby przeprowadzającej kontrolę i akceptację konserwatora Urzędu Miejskiego. Protokoły należy wykonać w wersji papierowej oraz przesłać wersję elektroniczną protokołów na adres: obslugaurzedu@starachowice.eu Warunki udziału w postępowaniu wymagane od Wykonawców: a) posiadanie wiedzy i doświadczenia: posiadanie ważnych uprawnień eksploatacyjnychi dozorowych w zakresie przeglądów instalacji elektrycznych, przy czym do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień za zgodność z oryginałem, b) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3. Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 31 maja 2024 roku oraz 30 listopada 2024 roku.

4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z Zmawiającym umowę na warunkach określonych w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Wskazane jest również aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z miejscem wykonywania zamówienia.

5. Kryterium wyboru oferty:

Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria:

Cena- 100%

6. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę cenową należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS.

Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartość brutto całego przedmiotu zamówienia.

Do oferty należy przedłożyć formularz oferty- załącznik nr 2.

7. Miejsce oraz termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS

Termin składania ofert- 08.04.2024 do godz. 11:00

8. Informacje dodatkowe:

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

9. Osoba uprawniona do kontaktów:

Referat Administracji i Kadr Urzędu Miejskiego w Starachowicach, pokój nr 116,tel. 41 273 83 52, kom. 600-475-617.

Informacji technicznych udzieli konserwator Urzędu Miejskiego:

Marek Śmigielski- tel. kom. 600-475-617.

Załączniki:

Zał. nr 1- Projekt umowy .

Zał. nr 2- Formularz ofertowy.























Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 41/ 322 1055.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz ofertowy.pdf pdf 123.5 2024-03-25 15:16:00 Postępowanie
projekt umowy.pdf pdf 119.57 2024-03-25 15:16:00 Postępowanie
Zaproszenie do składania ofert.pdf pdf 92.01 2024-03-25 15:16:00 Postępowanie
Formularz ofertowy.pdf pdf 123.5 2024-03-25 15:16:00 Kryterium

Komunikaty

2024-04-11 09:28 Monika Mazurkiewicz Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty postępowania pod nazwą: „Wykonanie okresowej kontroli budowlanej budynku Urzędu Miejskiego w Starachowicach (ID 906584)".
W postępowaniu wybrano jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KOMAX" ROBERT CHŁĄD. Uzasadnienie oceny i wyboru: oferta spełniała wymagane kryterium wyboru oferty.

Wpłynęły oferty:
1.FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KOMAX" ROBERT CHŁĄD- z ceną ofertową brutto: 1020,90 zł
2. JMS Sylwester Liwocha- z ceną ofertową brutto: 1200,00 zł
3. DM Dorota Misiukanis- z ceną ofertową brutto: 2989,00 zł
4. Ramo Polska Sp. z o. o. - z ceną ofertową brutto: 3075,00 zł
5. ERIW - Nadzory i Usługi Budowlane Norbert Wiecha- z ceną ofertową brutto: 7950,00 zł
6. INOWI Iwona Karykowska Projektowanie-Kierowanie-Nadzór- z ceną ofertową brutto: 8920,00 zł
7. elProjekt Usługi Projektowe Łukasz Linek- z ceną ofertową brutto: 9594,00 zł

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie okresowej kontroli budowlanej budynku Urzędu Miejskiego w Starachowicach - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowy.p [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 503