Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 13/LOG/2024 Usługa polegająca na przeglądzie, usuwaniu awarii i wykonywaniu napraw urządzeń gastronomicznych i chłodniczych - na okres 12 miesięcy

Termin:
Zamieszczenia : 27-03-2024 09:12:00
Składania : 05-04-2024 08:00:00
Otwarcia : 05-04-2024 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 261 47 28 12

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Projekt umowy_Konserwacja urządzeń gastronomicznych i chłodniczych.pdf pdf 192.22 2024-03-27 09:12:00 Postępowanie
zal. nr 1 - formularz oferty.docx docx 17.69 2024-03-27 09:12:00 Postępowanie
zał. nr 2 - OPZ.pdf pdf 87.93 2024-03-27 09:12:00 Postępowanie
Informacja dotycząca rozstrzygnięcia postępowania w trybie zapytania ofertowego.pdf pdf 184.75 2024-04-08 14:16:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-08 14:16 Dział Logistyki Informacja dotycząca rozstrzygnięcia postępowania w trybie zapytania ofertowego

Informacja dotycząca [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa polegająca na przeglądzie, usuwaniu awarii i wykonywaniu napraw urządzeń gastronomicznych i chłodniczych Zgodnie z załącznikami 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Formularz ofertowy - załącznik nr 1 - OPATRZYĆ KWALIFIKOWANYM PODPISEM ELEKTRONICZNYM / PODPISEM ZAUFANYM / CYFROWYM PODPISEM OSOBISTYM (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 218