Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP.271.21.2024.EG Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania „Przebudowa części pasażu przy ul. 1 Maja w Elblągu” w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2024

Emilia Gajdzis
Urząd Miejski w Elblągu Oddział: Departament Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 25-03-2024 12:08:00
Składania : 03-04-2024 09:30:00
Otwarcia : 03-04-2024 09:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.

 

                                                                                        DZP.271.21.2024.EG

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania „Przebudowa części pasażu przy ul. 1 Maja w Elblągu” w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2024

 

I.   ZAMAWIAJĄCY:

 

GMINA – MIASTO ELBLĄG

82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 

 

 

II.    Opis przedmiotu zamówienia

 

1.                   Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy nawierzchni ciągu komunikacyjnego pieszego przy ul. 1 Maja w Elblągu, działka nr 186/6 obr. 15.

2.                   Zakres zamówienia obejmuje:

1)      Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, w tym:

a)   pozyskanie mapy do celów projektowych w formie papierowej (poświadczonej przez ośrodek dokumentacji) oraz na płycie CD w formie mapy numerycznej, jeżeli jest wymagane,

b)  opracowanie projektu zagospodarowania terenu i projektu architektoniczno – budowlanego,

c)   opracowanie projektu technicznego i wykonawczego we wszystkich koniecznych branżach,

d)  opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,

e)   wykonanie przedmiarów robót we wszystkich branżach w układzie specyfikacyjnym,

f)    wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie formy
i metod sporządzania kosztorysu inwestorskiego,

g)  wykonanie zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK),

h)  uzyskanie zgody właścicieli urządzeń technicznych i sieci, właścicieli działek na udostępnienie terenu oraz innych dokumentów związanych z wykonaniem zamówienia, a wymaganych obowiązującymi przepisami prawa: pozwoleń, odstąpień, porozumień, warunków technicznych, warunków realizacyjnych, w przypadku wystąpienia takiej konieczności,

i)    przygotowanie i złożenie do właściwego organu w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami o wydanie:

-      decyzji pozwolenia na budowę zgodnie z ustawą Prawo budowlane,

-      w przypadku gdy w oparciu o obowiązujące przepisy zakres robót nie będzie wymagał uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, Wykonawca w imieniu Zamawiającego złoży
do właściwego organu wniosek zgłoszenia robót  i uzyska zaświadczenie organu o braku sprzeciwu na to zgłoszenie, zgodnie z ustawą Prawo budowlane.

2)      Pełnienie nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującego 3 pobyty.

3.   Zamawiający informuje, że Elbląska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Sielanka” w okresie letnim planuje wykonane robót budowlanych polegających na wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej oraz termicznej ścian piwnic budynku przy ul. 1 Maja 30-46. W związku z tym, Wykonawca przy opracowywaniu dokumentacji projektowej w swoich rozwiązaniach projektowych będzie musiał uwzględnić ww. roboty budowlane (projektowane i wykonywane przez ESM „SIELANKA”).

 

4.   Opracowania stanowiące zakres wskazany w ppkt 1 i 2 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć
w następujących ilościach:

1)         projekt zagospodarowania terenu                                              - 4 egz.

2)         projekt architektoniczno - budowlany                                         - 4 egz.

3)         projekt techniczny                                                                    - 3 egz.

4)         projekt wykonawczy                                                                 - 3 egz.

5)         przedmiar robót                                                                       - 2 egz.

6)         specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót                     - 2 egz.

7)         kosztorys inwestorski                                                               - 2 egz.

8)         ZZK                                                                                         - 2 egz.

Projekty branżowe należy wykonać w odrębnych opracowaniach.

Projekty techniczne i projekty wykonawcze mogą stanowić jedno opracowanie.

5.   Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w Projekcie umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

 

III.       TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Ustala się następujące terminy wykonania zamówienia:

    Data rozpoczęcie    – data udzielenia zamówienia

Data zakończenia   – 2 miesiące od daty udzielenia zamówienia.

                               

IV.   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Warunkiem udziału w postępowaniu jest:

1.   Dysponowanie osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj.: projektantem branży drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej, który musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej lub równoważnej oraz minimum 3 lata doświadczenia jako projektant w tej branży.

              Doświadczenie należy liczyć od daty uzyskania uprawnień projektowych.

Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do Zapytania ofertowego.

 

Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne
w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego. Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. W odniesieniu do przedmiotowego warunku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Zamawiający oceniać będzie wyłącznie oferty Wykonawców, którzy spełniają przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu.

 

V.     Opis sposobu obliczenia ceny

1.   Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

2.   Cena netto oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY.

3.   W ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.

4.   Wykonawca określi cenę (brutto) oferty, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za przedmiot zamówienia.  

5.   Wartość umowy obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem kompletnej dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi niezbędnymi oświadczeniami, pozwoleniami (w tym pozwoleniem na budowę), opiniami i uzgodnieniami oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.

6.   Wartość umowy uwzględnia wszystkie koszty, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Wyceniając przedmiot zamówienia, Wykonawca winien odnieść się do warunków umownych oraz   warunków   przedstawionych   w   niniejszym Zapytaniu   ofertowym   w   celu   uzyskania pełnych wskazówek, informacji, instrukcji. Cena winna pokrywać wszystkie wymogi kompletnego i należytego wykonania usługi niezależnie od tego, czy w dokumentach zamówienia są one opisane szczegółowo, czy nie.

7.   Wartość umowy pokrywa wszelkie koszty wykonania usługi, jak również m.in. koszty:

-  wypełnienia obowiązków wynikających z umowy i wszystkich innych zobowiązań i wymagań związanych z wykonaniem usługi,

              -   analiz laboratoryjnych, jeśli będą potrzebne, oraz wszelkie koszty z tym związane,

-  koszty wykonania wszelkich wymaganych przepisami badań, sprawdzeń, pomiarów, w tym pomiarów geodezyjnych,

-  koszty związane z postępowaniami administracyjnymi, których przeprowadzenie będzie konieczne w toku realizacji przedmiotu umowy oraz koszty ogólne Wykonawcy, zysk, podatki.

Koszty powyższe nie stanowią odrębnego wynagrodzenia Wykonawcy.

8.   Cena oferty nie podlega waloryzacji.

 

VI.   Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

 

1.   Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.

2.   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:

(1) cena (brutto) - 100 %

3.   Sposób oceny ofert:

Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:

XC x 100%

gdzie:

XC - liczba punktów przyznana w kryterium cena (brutto)

 

Sposób obliczenia XC:

Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:

XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty

 

VII. termin składania ofert

 

1.   Oferty należy składać do dnia 3 kwietnia 2024 r. do godziny 09:30.

2.   Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

3.   Składana oferta musi zawierać:

a)   wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - FORMULARZ OFERTY,

b)  wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ OSÓB.

 

VIII.     Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami

 

Emilia Gajdzis Departament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239-31-28, e-mail: dzp@umelblag.pl

Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

 

IX.      PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom

 

Zamawiający przekazuje projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

 

 

X.     Informacje dodatkowe

 

1.   Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

2.   Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.

 

3.   Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

4.   W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.

 

5.   Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

6.   Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

7.   Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania  ofert.

 

 

XI.   Załączniki  

 

1.   ZAŁĄCZNIK NR 1 FORMULARZ OFERTY,

2.   ZAŁĄCZNIK NR 2 PROJEKT UMOWY,

3.   ZAŁĄCZNIK NR 3 -  WYKAZ OSÓB.

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Formularz oferty.docx docx 17.78 2024-03-25 12:08:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Projekt umowy.zip zip 541.95 2024-03-25 12:08:00 Kryterium
Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - Wykaz osób.docx docx 18.14 2024-03-25 12:08:00 Kryterium
Zawiadomienie o wyniku postępowania.zip zip 642.06 2024-04-05 10:16:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-05 10:16 Emilia Gajdzis Zawiadomienie o wyniku postępowania

Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG
z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.

Zamawiający zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych:

DZP.271.21.2024.EG
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania „Przebudowa części pasażu przy ul. 1 Maja w Elblągu” w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2024

zostało unieważnione.

Zawiadomienie o wyni [...].zip

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania „Przebudowa części pasażu przy ul. 1 Maja w Elblągu” w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2024 2. Cena netto oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Data rozpoczęcie – data udzielenia zamówienia Data zakończenia – 2 miesiące od daty udzielenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Formularz oferty - Proszę załączyć wypełniony Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Formularz oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do Za [...].docx

(0)
4 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 2 do Za [...].zip

(0)
5 Wykaz osób - Proszę załączyć wypełniony Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - Wykaz osób (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 do Za [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 290