Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: I.7013.15.2024.MJ ,,Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej” – opracowanie dokumentacji projektowej

Marian Jerzyk
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 22-03-2024 08:01:00
Składania : 28-03-2024 08:00:00
Otwarcia : 28-03-2024 08:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



Projekt realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, priorytet 7 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.19 Integracja społeczna SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający: GMINA MIASTO KROSNO ul. Lwowska 28a 38-400 KROSNO Godziny pracy: w poniedziałki w godz. 730 do 1630, od wtorku do czwartku w godz. 730 do 1530, w piątki w godz. 730 do 1430; tel. 13 47 43 210 fax 13 47 43 206 2. Tryb udzielenia zamówienia Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym określonym w § 8 pkt 1 w zw. z § 9 regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych (zarządzenie Nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. - publikacja na stronie internetowej Zamawiającego www.krosno.pl). Do zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Opis przedmiotu zamówienia Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 3.1 Przedmiot zamówienia ,,Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej” – opracowanie dokumentacji projektowej Projekt realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, priorytet 7 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.19 Integracja społeczna Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dostosowania/przebudowy lokalu mieszkalnego o powierzchni użytkowej 94,96 m2 zlokalizowanego w budynku mieszkalnym przy ul. Składowej 6 w Krośnie, dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz w celu zwiększenia dostępu do usług wspierających, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej”. W opracowywanej dokumentacji projektowej należy uwzględnić układ mieszkania zgodnie z załączonym do SWZ rzucie mieszkania – rzut Składowa 6. Przy opracowaniu dokumentacji projektowej przyjmować należy rozwiązania uwzględniające wszystkie pozostałe istniejące elementy budynku (w tym istniejące instalacje) oraz prace konieczne do wykonania w zakresie tych elementów i instalacji, które stały się niezbędne do wykonania ze względu na dostosowanie/przebudowę mieszkania. Dodatkowo przyjęte rozwiązania składające się na całość przedsięwzięcia winny wynikać z obowiązujących przepisów oraz wymagań, jakie musi spełniać przedmiotowy obiekt. Wszelkie rozwiązania projektowe muszą być konsultowane, uzgodnione i zatwierdzone przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Krośnie lub osobę upoważnioną przez Dyrektora. Wykonawca dokumentacji projektowej jest zobowiązany do opracowania dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami techniczno – budowlanymi i zasadami wiedzy technicznej, w szczególności z uwzględnieniem zasad projektowania uniwersalnego w ten sposób, iż dokumentacja projektowa będzie uwzględniać niezbędne warunki do korzystania z obiektu przez osoby ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Mieszkanie po przebudowie powinno spełniać wymogi dostosowania do potrzeb Osób z Niepełnosprawnością, zgodnie z standardami określonymi w „Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027” oraz minimalne standardy pomieszczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 30 października 2023 r. w sprawie mieszkań treningowych i wspomaganych. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie ponadto: 1) wsparcie i doradztwo w pracach komisji przetargowej na wezwanie Zamawiającego, 2) przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania w zakresie zagadnień technicznych dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 3) w razie konieczności powtórzeń postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wykonywanie czynności określonych w pkt 1 oraz pkt 2 w ramach wynagrodzenia umownego. 3.2 Zakres dokumentacji projektowej: Zakres prac projektowych obejmuje opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, która winna zawierać w zależności od potrzeb wynikających z otrzymanych warunków, uzgodnień oraz przyjętych rozwiązań projektowych następujące opracowania: a) wykonanie inwentaryzacji budynku w zakresie koniecznym do opracowania projektu dostosowania/przebudowy mieszkania oraz przeprowadzenie potrzebnych badań, b) opracowanie projektu technicznego uwzględniającego całe zamierzenie budowlane wraz z opiniami, ekspertyzami, uzgodnieniami oraz pozwoleniami, między innymi rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń p.poż oraz higieniczno-sanitarnych (zgodnie z art. 34 Prawa Budowlanego: Projekt techniczny/wykonawczy) – 4 egz. w wersji papierowej, c) opracowanie projektów wykonawczych we wszystkich branżach - 3 egz.: a) branża architektoniczna b) branża konstrukcyjna, c) branża sanitarna, d) branża elektryczna, d) opracowanie przedmiarów robót – 2 egz., e) opracowanie kosztorysów inwestorskich w poszczególnych branżach – 2 egz., f) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz., g) pozostałe inne opracowania niezbędne w celu wykonania zamówienia wynikające z wymagań jednostek opiniujących i uzgadniających bądź wynikających z przyjętych rozwiązań projektowych (w tym także oświadczenie projektanta i projektanta sprawdzającego o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego). Wszystkie przygotowane wnioski o uzyskanie warunków oraz wymaganych decyzji należy przedstawić Zamawiającemu przez ich złożeniem. Opracowana dokumentacja musi być przygotowana w sposób umożliwiający Zamawiającemu zgodnie z Prawem budowlanym zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Opracowania oprócz wersji papierowej winny być wykonane i dostarczone również na nośniku elektronicznym z zapisem na CD/DVD w formacie ogólnodostępnym np. pdf, doc. itp., natomiast kosztorysy inwestorskie oprócz wersji papierowej i *.pdf winny być dostarczone również w wersji edytowalnej np. *.zuz, *.xml, *.ath lub innym ogólnodostępnym. Dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych winny być opracowane w oparciu o rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454), jak również w oparciu o rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609; zm.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1169 i poz. 2280) oraz rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012 r. poz. 463). Kosztorysy inwestorskie winne być opracowane w oparciu o rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2458). Dokumentacja projektowa winna być sporządzona w sposób, aby przyjęte rozwiązania projektowe nie utrudniały uczciwej konkurencji przy opisywaniu przedmiotu zamówienia w postępowaniu na wykonawstwo robót wykonywanych na podstawie ww. dokumentacji, zgodnie z wymaganiami art. 99 oraz art. 101 ustawy Prawo zamówień publicznych. W dokumentacji projektowej nie mogą występować nazwy własne. Materiały, produkty muszą być opisane za pomocą cech technicznych i jakościowych, z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Ponadto opisane cechy techniczne produktów winny zapewniać dostępność co najmniej trzech produktów różnych producentów, spełniających parametry techniczne opisane w dokumentacji. UWAGA: Wykonawca zobowiązany będzie w ciągu 4 dni od otrzymania wezwania od Zamawiającego przedstawić, co najmniej trzy karty techniczne produktów (w tym m.in. wyposażenia, urządzeń, materiałów budowlanych) różnych producentów, potwierdzające spełnienie wskazanych w dokumentacji parametrów projektowych, celem zapewnienia uczciwej konkurencji. W przypadku zmiany przepisów określających właściwości, jakie ma spełniać dokumentacja projektowa oraz przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej zgodnie z przepisami obowiązującymi w chwili przekazania dokumentacji projektowej. Dokumentacja powinna być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zawierać potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych, a także opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Opracowana dokumentacja musi być przygotowana w sposób umożliwiający ogłoszenie przetargu nieograniczonego na wykonawstwo. Uwaga : Przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym szczegóły założeń projektowych. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. UWAGI: 1. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej dla ww. zakresu prac projektowych przed złożeniem oferty. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. 4. Termin realizacji: 4.1.Planowany termin realizacji zamówienia: a) rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy, b) zakończenie: do dnia 12.04.2024 r. Termin zakończenia realizacji zadania oznacza dzień złożenia przez Wykonawcę Zamawiającemu dokumentacji projektowej. 5. Warunki wymagane od wykonawców: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą następujące dokumenty: 5.1. Wypełniony formularz oferty przetargowej - Załącznik Nr 1 opracowany na podstawie niniejszej specyfikacji. 5.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG). 5.3. Oświadczenie uczestnika przetargu dotyczące praw autorskich do pracy projektowej - Załącznik Nr 2. 6. Istotne warunki zamówienia 1. W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym wynikające z postanowień zawartych w SWZ. 2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3. Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym i zostanie określone w oparciu o złożoną ofertę cenową. 4. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu 48 miesięcy gwarancji jakości. 5. Odpowiedzialność Wykonawcy zostaje rozszerzona z tytułu rękojmi za wady i strony postanawiają, że termin rękojmi kończy się wraz z upływem odpowiedzialności Wykonawcy robót wykonywanych na podstawie prac projektowych będących przedmiotem umowy. Termin ten nie będzie jednak dłuższy niż 5 lat, licząc od daty określonej zgodnie z ust. 6. 6. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi na całość przedmiotu umowy rozpoczyna się od daty odbioru przedmiotu umowy, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego bez uwag, a w przypadku stwierdzenia wad od daty ich usunięcia i odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającemu, jako należycie wykonanego. W przypadku wystąpienia wad jakościowych nie nadających się do usunięcia, ale nie uniemożliwiających wykorzystanie przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi na całość przedmiotu umowy rozpoczyna się od daty podpisania stosownego do tych okoliczności protokołu odbioru. W przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy, bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru przez Zamawiającego zatrzymanego zakresu prac projektowych lub daty zatwierdzenia przez Zamawiającego protokołu inwentaryzacji wykonanych prac projektowych w toku. 7. Należności będą uregulowane przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. 8. Po doręczeniu do siedziby Zamawiającego przedmiotu umowy, Zamawiający przystąpi do czynności odbioru, który w przypadku braku stwierdzenia ewentualnych wad zakończy się w terminie do 14 dni licząc od dnia otrzymania dokumentacji projektowej. 9. Podstawą wystawienia faktury/rachunku będzie bezusterkowy protokół zdawczo-odbiorczy przedmiotu umowy. 10. Kary umowne, które zapłaci Wykonawca Zamawiającemu w przypadku: 1) zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy, w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego, za każdy dzień zwłoki. Kara umowna, o której mowa w niniejszym punkcie będzie naliczana maksymalnie do 60 (sześćdziesiątego) dnia zwłoki. 2) zwłoki w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji jakości lub rękojmi za wady w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego, za każdy dzień zwłoki. Kara umowna, o której mowa w niniejszym punkcie będzie naliczana maksymalnie do 60 (sześćdziesiątego) dnia zwłoki. 3) zwłoki w udzielaniu w trakcie trwania postępowania o udzielanie zamówienia publicznego odpowiedzi na pytania wykonawców w zakresie zagadnień technicznych dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego, za każdy dzień zwłoki liczonej od dnia wyznaczonego na udzielenie odpowiedzi. Kara umowna, o której mowa w niniejszym punkcie będzie naliczana maksymalnie do 60 (sześćdziesiątego) dnia zwłoki. 4) odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego. Dla uniknięcia wątpliwości, kara jest należna zarówno w przypadku odstąpienia umownego, jak i na podstawie przepisów ustawy, zarówno odstąpienia ze skutkiem do całej umowy, jak i odstąpienia w części, jeżeli umowa lub przepis to przewiduje. 11. Oferta winna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie. 12. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7. Wyjaśnienia dotyczące treści specyfikacji: Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące zamówienia za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest: 1) W sprawach formalnych i merytorycznych: Marian Jerzyk Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a . 8. Sposób składania ofert a) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. b) Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia. c) Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. d) Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę. e) Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert. f) W przypadku awarii Platformy, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania. g) Oferta musi zawierać informacje, których zakres Zamawiający określił w załączonym formularzu „Oferty”. Zaleca się zastosowanie formularza oferty przygotowanego przez Zamawiającego oraz pozostałych załączników. h) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 28 marca 2024 r. do godziny 8.00. i) Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty. j) Po wypełnieniu Formularza oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”. k) W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty. l) Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona. m) Szczegółowa instrukcja dla wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. n) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 marca 2024 r. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 210, o godzinie 8.15. o) Informację z otwarcia ofert Zamawiający udostępni na platformazakupowa.pl w sekcji „Komunikaty” na stronie przedmiotowego postępowania. p) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane w SWZ oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń lub zmian ze strony wykonawcy. q) Oferta powinna być: a. sporządzona na podstawie załączników SWZ w języku polskim, b. złożona w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl, c. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione; r) Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. s) Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego wykonawcę. t) Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być sporządzone w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca obowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski. u) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi: 100 MB. v) Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. w) Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. x) Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. y) Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. z) Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. aa) Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. bb) Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone. 9. Kryterium oceny ofert : Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień oraz uzupełnień dotyczących jej treści. Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: - Najniższa cena - 100% Zamawiający zamieści na Platformie informację z otwarcia ofert oraz zawiadomi wybranego wykonawcę, że jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Zawiadomienie wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy. 10. Skład dokumentacji przetargowej: 1. Załącznik Nr 1 - formularz oferty przetargowej. 2. Załącznik Nr 2 – oświadczenie uczestnika przetargu dotyczące praw autorskich do pracy projektowej. 3. Rzut Składowa 6. 4. Załącznik Nr 3 – klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych.




W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ- 21.03.24.doc doc 255.5 2024-03-22 08:01:00 Postępowanie
rzut Składowa 6.pdf pdf 85.73 2024-03-22 08:01:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #905415.pdf pdf 31.55 2024-03-28 09:10:40 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postępowania.pdf pdf 252.96 2024-03-29 12:31:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-29 12:31 Marian Jerzyk Informacja o wyniku postępowania

Informacja o wyniku [...].pdf

2024-03-28 09:10 Marian Jerzyk Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-28 08:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia kwotę brutto 11 200,00zł, słownie: jedenaście tysięcy dwieście zł 00/100

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3195 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 237