Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-03-2024 15:08:00 |
Składania : | 26-03-2024 16:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez formularz elektroniczny.
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej i terminowej na : realizację zamówienia naprawy UPS-a, polegającej na wymianie 40 sztuk akumulatorów wraz z ich okablowaniem i wykonaniem kalibracji urządzenia i wpięcia w sieć elektryczną Komendy Powiatowej Policji Łódź-Wschód przy ul. 1 Listopada 62 w Koluszkach
Termin realizacji zadania: 10 kwietnia 2024 roku.
Parametry UPS-a:
Nazwa: UPS Delta Power Green Force 40
Parametry wejściowe (input): 380-415 V, 3/N/PE, 50/60Hz, 70 A
Parametry wyjściowe (output): 380/400/415 V, 3/N/PE, 50-60 HZ, 61 A, 40000VA/36000W
Baterie: 40 x 12Vdc, 240Vdc, 99 A
Wymagania Zamawiającego:
· Zamówienia realizowane przez KWP w Łodzi za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..
· KWP w Łodzi nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
· O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
· Termin realizacji zamówienia : do 10 kwietnia 2024 r.
· Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu, utylizacji akumulatorów leżą po stronie wykonawcy.
· Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres
· Wykonawca gwarantuje, że produkty jest nowy – wyprodukowane w roku 2024 i wolny od wad.
· Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
· Kryterium oceny najniższa cena
· Do zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Telefon kontaktowy:
47 841-39-76
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty