Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP.2612.5.2024 Dostawa preparatów do dezynfekcji na okres 24 miesięcy

Dział Zamówień Publicznych
107 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ
Termin:
Zamieszczenia : 25-03-2024 21:44:00
Składania : 09-04-2024 09:00:00
Otwarcia : 09-04-2024 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogł. o zamówieniu.pdf pdf 122.58 2024-03-25 21:44:00 Postępowanie
swz.pdf pdf 723.57 2024-03-25 21:44:00 Postępowanie
zal. nr 1 do swz formularz oferty.docx docx 37.81 2024-03-25 21:44:00 Postępowanie
zal. nr 2.1 - 2.5 do swz form. asort. - cenowy (zad. 1_5).xlsx xlsx 29.52 2024-03-25 21:44:00 Postępowanie
zal. nr 3 do swz ośw. art 125 ustawy Pzp.docx docx 25.91 2024-03-25 21:44:00 Postępowanie
zal. nr 4.1 do swz ppu zad. 1, 2, 4, 5.pdf pdf 309.83 2024-03-25 21:44:00 Postępowanie
zal. nr 4.2 do swz ppu zad. 3.pdf pdf 311.31 2024-03-25 21:44:00 Postępowanie
zmiana terminu skł. ofert na dzień 9 kwietnia 2024 r..pdf pdf 38.96 2024-04-03 09:14:33 Publiczna wiadomość
odpowiedzi.pdf pdf 902.96 2024-04-05 21:07:12 Publiczna wiadomość
zal. nr 2.1 do swz form. asort. - cenowy_zad. 1_poprawiony.xlsx xlsx 15.04 2024-04-05 21:07:12 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej i unieważnieniu zadań_2_5.pdf pdf 818.26 2024-04-16 08:33:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-16 08:33 Dział Zamówień Publicznych informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej i unieważnieniu postępowania w zadaniu 2 oraz zadaniu 5

informacja o wyborze [...].pdf

2024-04-09 16:07 Dział Zamówień Publicznych Zamawiający: 107 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ w Wałczu na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 1605 ze zm.), zamieszcza informację z otwarcia ofert, które odbyło się w dniu: 09.04.2024 r. W niniejszym postępowaniu wpłynęły poniższe oferty:

Zadanie 1: Preparaty do higieny rąk, antyseptyki do dezynfekcji sprzętu medycznego i dezaktywacji materiału
Bialmed Sp. z o. o., 02-546 Warszawa;
cena brutto: 323 926,16 zł

Zadanie 3: Preparaty do dezynfekcji narzędzi i endoskopów w myjniach
Centrum Zaopatrzenia Medycznego „Cezal” S. A., 50-543 Wrocław;
cena brutto: 123 934,19 zł

Zadanie 4: Preparaty do dezynfekcji metoda dyfuzji suchej
„Greenpol” Instytut Kształtowania Środowiska Sp. z o. o., 65-066 Zielona Góra;
cena brutto: 2 136,24 zł
2024-04-09 09:30 Dział Zamówień Publicznych Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości:

zadanie 1: 400 228,50 zł brutto
zadanie 2: 33 123,60 zł brutto
zadanie 3: 120 074,40 zł brutto
zadanie 4: 2 700,00 zł brutto
zadanie 5: 10 465,20 zł brutto
2024-04-05 21:07 Dział Zamówień Publicznych odpowiedzi
zmiana treści załącznika nr 2.1 do swz

odpowiedzi.pdf

zal. nr 2.1 do swz f [...].xlsx

2024-04-03 09:14 Dział Zamówień Publicznych zmiana terminu składania ofert na dzień 9 kwietnia 2024 r.

zmiana terminu skł. [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 602