Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: NZP.26.3.2024.MP Realizacja filmu instruktażowego

Termin:
Zamieszczenia : 20-03-2024 10:30:00
Składania : 21-03-2024 15:50:00
Otwarcia : 21-03-2024 16:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez podania przyczyny.


Informacje o postępowaniu będą udzielane TYLKO w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.


Zamawiający informuje, że w przypadku Zapytania ofertowego, jakim jest to postępowanie, nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyboru ofert.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.


Proszę o podanie ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku nr 1 - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Cena będzie podstawą do wyliczenia punktów. Przed akceptacją proszę o zweryfikowanie czy wszystko się zgadza.

Zamawiający dopuszcza wysłanie faktur elektronicznych na adres: faktura@insp.pl lub przy pomocy Platformy Elektronicznego Fakturowania, z zastrzeżeniem art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666, ze zm.), zawierającej prawidłowy numer rachunku bankowego, znajdujący się w wykazie podatników VAT udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia .pdf pdf 144.63 2024-03-20 10:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 _ wykaz realizacji.docx docx 15.42 2024-03-20 10:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 – Istotne Postanowienia Umowy .docx docx 39.89 2024-03-20 10:30:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Realizacja filmu instruktażowego Przedmiotem zamówienia jest realizacja filmu instruktażowego pokazującego prawidłowe wykonanie pomiarów somatycznych oraz testów sprawności fizycznej przeprowadzanych przez nauczycieli wychowania fizycznego w ramach programu Sportowe Talenty. Szczegółowy opis zawarty jest w Załączniku nr 1 - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. 1 usługa Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy
Trylogii 2
01-982, Warszawa
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 40% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Zapłata Wynagrodzenia nastąpi nie później niż w terminie 21 (dwudziestu jeden) dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę do siedziby Instytutu prawidłowo wystawionej faktury (VAT), przelewem na wskazany przez Wykonawcę na fakturze rachunek bankowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Całość przedmiotu zamówienia tj. realizacja planu zdjęciowego, obróbka, montaż i wykonanie, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w terminie wskazanym w Załączniku nr 1 - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 – Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania Usługi zgodnie z zapisami ww. załącznika. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
6 Wzór Umowy - Wykonawca oświadcza że zapoznał się z Załącznikiem nr 2 - Istotne postanowienia umowy i nie zgłasza do niego żadnych uwag. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
7 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując ,,TAK". (0)
8 Wykluczenia wynikające z ustawy - Na podstawie art. 7 ust. 1 z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wyklucza: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Proszę potwierdzić, wpisując "Nie podlegam". (0)
9 Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej - Wykonawca oświadcza, iż posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z Przedmiotem Umowy na kwotę nie niższą niż 150 000,00 zł oraz zobowiązuje się posiadać takie ubezpieczenie w całym okresie obowiązywania Umowy. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, przedłoży Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczenia OC. W przypadku upływu ważności ubezpieczenia w trakcie obowiązywania Umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu nowej ważnej polisy OC. W przypadku zmniejszenia sumy ubezpieczenia w okresie obowiązywania umów ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest uzupełnić sumę ubezpieczenia do wskazanej w zdaniu pierwszym wysokości, w terminie 10 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o jej zmniejszeniu. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję". (0)
10 Doświadczenie - Wymagane doświadczenie: Wykonawca powinien udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 6 filmów o podobnej tematyce i wymaganiach realizacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz zrealizowanych Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję". (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Ocena zdolności realizacyjnych 60% Wykonawca zobowiązany jest wskazać adresy internetowe, pod którym można się zapoznać z podobnymi realizacjami w ilości minimum 5. Wykonawca może dołączyć spis linków które będą odsyłać to konkretnych realizacji. Zamawiający w szczególności będzie zwracał uwagę i oceniał (po 30 pkt): a) zastosowane techniki video; b) stosowanie animacji 2D i 3D. Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję". (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 225