Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZ/110/2024/V Środki ochrony indywidualnej

Termin:
Zamieszczenia : 19-03-2024 15:46:00
Składania : 26-03-2024 09:00:00
Otwarcia : 26-03-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Proszę zapoznać się z zapisami w OGŁOSZENIU oraz PROJEKTEM UMOWY! Nie jest to zamówienie jednorazowa. Umowa zostanie podpisana na okres 12 miesięcy. Postępowanie zakończy się podpisaniem Umowy ramowej z maksymalnie 3 Wykonawcami na każde z zadań!


Zmawiający wymaga podpisania oraz załączenia do oferty Załącznika na 2 - oświadczenie Wykonawcy oraz kart katalogowych w celu weryfikacji zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.


ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ

WYKONAWCA SKŁADA OFERTĘ NA CAŁOŚĆ ASORTYMENTU W OBRĘBIE JEDNEGO ZADANIA:

ZADANIE NR 1:

1. Rękawice chemoodporne - 30 para,

2. Kalosze kwaso-ługoodporne - 30 para,

3. Kask ochronny 30 szt.,

4. Ubranie oględzinowe (kombinezon) - 30 szt.,

5. Nakolanniki - 30 para,

6. Okulary zadymione - 30 szt.,

7. Płaszcz przeciwdeszczowy - 30 szt.,

8. Maska przeciwzapachowa - 30 szt.,

9. Okulary ochronne - 30 szt.,

10. Fartuch laboratoryjny - 200 szt.,

11. Wkłady wymienne ( 2 szt.) - 40 kpl,

12. Rękawice ochronne - 30 para.

ZADANIE NR 2:

1. Filtropochłaniacz - 30 szt.

ZADANIE NR 3:

1. Rękawice ochronne - 30 para.

ZADANIE NR 4:

1. Półmaska z zaworem oddechowym - 30 szt.


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE.pdf pdf 335.95 2024-03-19 15:46:00 Postępowanie
PROJEKT UMOWY.pdf pdf 1229.78 2024-03-19 15:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.pdf pdf 304.43 2024-03-19 15:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.pdf pdf 19.09 2024-03-19 15:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.pdf pdf 304.43 2024-03-19 15:46:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2024-03-22 12:58 Adrianna Epa Dzień dobry,
Zamawiający dopuszcza filtropochłaniacze w klasie A2B2-P2 RD.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Rękawice chemoodporne ZADANIE NR 1 Załącznik nr 1

Załącznik nr 1.pdf

30 para Wydział Zaopatrzenia KSP
ul. Włochowska 25/33
02-336, Warszawa
(0)
2 Kalosze kwaso-ługoodporne ZADANIE NR 1 Załącznik nr 1 30 para - (0)
3 Kask ochronny ZADANIE NR 1 Załącznik nr 1 30 szt. - (0)
4 Ubranie oględzinowe (kombinezon) ZADANIE NR 1 Załącznik nr 1 30 szt. - (0)
5 Nakolanniki ZADANIE NR 1 Załącznik nr 1 30 para - (0)
6 Okulary zadymione ZADANIE NR 1 Załącznik nr 1 30 szt. - (0)
7 Płaszcz przeciwdeszczowy ZADANIE NR 1 Załącznik nr 1 30 szt. - (0)
8 Maska przeciwzapachowa ZADANIE NR 1 Załącznik nr 1 30 szt. - (0)
9 Okulary ochronne ZADANIE NR 1 Załącznik nr 1 30 szt. - (0)
10 Fartuch laboratoryjny z włókniny ZADANIE NR 1 Załącznik nr 1 200 szt. - (0)
11 Wkłady wymienne ( 2 szt.) ZADANIE NR 1 Załącznik nr 1 40 kpl. - (0)
12 Rękawice ochronne ZADANIE NR 1 Załącznik nr 1 30 para - (0)
13 Filtropochłaniacz ZADANIE NR 2 Załącznik nr 1 30 szt. - (0)
14 Rękawice ochronne ZADANIE NR 3 Załącznik nr 1 30 para - (0)
15 Półmaska z zaworem oddechowym ZADANIE NR 4 Załącznik nr 1 30 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji ZADANIE NR 1 - Do 14 dni roboczych od zaakceptowania zapotrzebowania. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Termin realizacji ZADANIE NR 2 - Do 10 dni roboczych od zaakceptowania zapotrzebowania. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Termin realizacji ZADANIE NR 3 - Do 10 dni roboczych od zaakceptowania zapotrzebowania. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Termin realizacji ZADANIE NR 4 - Do 10 dni roboczych od zaakceptowania zapotrzebowania. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Warunki Umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 338