Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OZ/261/184-OZ(ST)/2024 Środki czystości - kosmetyki samochodowe

Termin:
Zamieszczenia : 19-03-2024 14:29:00
Składania : 22-03-2024 11:00:00
Otwarcia : 22-03-2024 11:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Tryb postępowania - przetarg nieograniczony

Przedmiot zamówienia: 
1. Preparat do czyszczenia deski rozdzielczej i innych elementów z tworzyw sztucznych Atas Plak spray 750 ml - 64 szt. (24 szt. - wanilia, 20 szt. - lawenda, 20 szt. - ocean)
2. Gąbka do mycia auta (wymiary minimum 170 mm x 85 mm x 55) 
- 30 szt.
3. Płyn do szyb Atas Plak czyste szyby 750 ml - 64 szt.
4. Szczotka myjąca z szybkozłączem do węża ogrodowego, włącznikiem/wyłącznikiem dopływu wody oraz rączką teleskopową minimum 150 cm, głowica myjąca minimum 30 cm szerokości - 20 szt.
5. Szampon do mycia karoserii Atas Brillant 1 l - 64 szt.
6. Ściereczka z mikrofibry 40 cm x 40 cm - 200 szt. 

Produkt musi być nowy, pakowany w oryginalnych opakowaniach, posiadać aktualną kartę charakterystyki produktu w j.polskim, posiadać minimum 12 miesięczna przydatność do użycia ( jeżeli jest oznaczona/wymagana ).
Kupujący zastrzega sobie możliwość zwrotu lub wymiany produktu, jeżeli produkt jest nie zgodny w przedmiotem zamówienia.

CENA OFERTOWA - ŁĄCZNA WARTOŚĆ NETTO (w PLN) CAŁEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z TRANSPORTEM.

Warunki płatności - przelew 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.

Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z przepisem art. 4 ust.3 ustawy z 9 listopada 2018 r.  o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym.

Termin dostawy - do 7 dni od daty otrzymania zamówienia

Sposób realizacji zamówienia - podstawą dostawy towaru będzie zamówienie wysłane wybranemu Wykonawcy odrębnym pismem (pocztą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę).

Informacje o kontakcie z Zamawiającym - osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami na etapie przygotowania i składania ofert jest: Monika Mikoszek tel. 32/34-24-269.

Warunki udziału w postępowaniu - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) Wykonawców, którzy nie są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym,
b)  Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia (jeżeli wykazanie jest wymagane w warunkach ogłoszenia),
c) Wykonawców, którzy znajdują się w sytuacji finansowej niezapewniającej wykonania zamówienia,
d) Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nie zrealizował  zamówienia z przyczyn leżących po jego stronie lub nienależycie wykonał zamówienie,
e) Wykonawców , którzy są podmiotem postępowania o upadłość, są w stanie upadłości, lub otwarto w stosunku do nich likwidację,
f) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne,
g) Wykonawców, którzy zostali  skazani prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
h) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo  popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
i) Wykonawców, na których została nałożona na nich kara pieniężna, o której mowa w przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, za czyn nieuczciwej konkurencji polegający na przekupstwie osoby pełniącej funkcje publiczną,
j) Wykonawców, w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) - okres wykluczenia ustala się na podstawie przepisów wskazanej ustawy.
Wystąpienie, którejkolwiek z wyżej wymienionych sytuacji skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wykonawca składając ofertę w postępowaniu potwierdza, że nie podlega wykluczeniu w przypadkach, o których mowa powyżej.

Sposób składania ofert - oferty należy składać drogą elektroniczną poprzez platformę zakupową Open Nexus. 

Informacja na temat możliwości składania ofert częściowych - oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty częściowe zostaną odrzucone.

Informacja na temat możliwości składania ofert wariantowych - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Tryb oceny ofert -  
Zamawiający odrzuca ofertę, której treść jest niezgodna z wymaganiami określonymi w postępowaniu, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, z zastrzeżeniem zdania poniżej. 
W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego.

Sposób zadawania pytań i udzielania odpowiedzi:
 - pytania do postępowania należy zadawać za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",
- Zamawiający treść zapytań wraz z wyjaśnieniami umieści na stronie z ogłoszeniem, w zakładce "Komunikaty". Udzielając wyjaśnień       
  Zamawiający nie ujawni źródła zapytania,
- korespondencja prowadzona jest w języku polskim,
- pytania związane z obsługą platformy - Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr. 22/101-02-02 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 17.00)

Okres związania ofertą - 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert.

Uczestnicy postępowania zostaną poinformowani o wyniku postępowania poprzez ogłoszenie na stronie Zamawiającego w zakładce "Komunikaty". Złożenie oferty jest równoznaczne ze zgodą składającego ofertę na podanie do publicznej informacji jego danych (nazwa, miejscowość) oraz oferowanej przez niego ceny. Jeżeli wybrany Wykonawca wycofa swoją ofertę, wybór ofert może zostać przeprowadzony ponownie, spośród ofert złożonych, o ile nie zostaną one odrzucone. 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega, że ogłoszenie, a także warunki postępowania mogą być zmienione lub odwołane bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, w tym odszkodowania czy odsetek.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla Wykonawcy zawarta jest w załączniku do postępowania o nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 13". Prosimy o zapoznanie się z treścią klauzuli. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w przypadku wskazania w dokumentacji ofertowej danych osobowych innych osób (np. pracowników, podwykonawców) przekazał tym osobom załącznik do postępowania o nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 14" wraz z informacją dotyczącą przedmiotu postępowania, w związku z którym Zamawiający otrzymał przedmiotowe dane. Złożenie oferty będzie równoznaczne z potwierdzeniem przez Wykonawcę wykonania obowiązku wskazanego w zdaniu poprzedzającym (w przypadku przekazania Zamawiającemu danych innych osób). 

Postępowanie prowadzone jest w oparciu „Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śl.” dostępny na stronie internetowej www.pwik.com.pl 

Przetarg nie jest objęty ustawą Prawo zamówień publicznych.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
KLAUZULA RODO ART 14x.pdf pdf 20.8 2024-03-19 14:29:00 Postępowanie
KLAUZULA RODO ART 13x.pdf pdf 18.9 2024-03-19 14:29:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-03-26 10:46 PWiK Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej M.M. Zamawiający informuje, że do realizacji zamówienia wybraliśmy Wykonawcę : TOM-AUTO Tomasz Dąbrowa - Parzniew , oferowana cena netto: 2 990,00 zł
2024-03-22 09:31 PWiK Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej M.M. W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy, Zamawiający informuje co następuje:
PYTANIE: Dzień dobry, czy dopuszczalne sa szczotki o długości głowicy 25cm ?
ODPOWIEDŹ: Tak, Zamawiajacy dopuszcza szczotki myjące o długości głowicy 25cm do 30 cm szerokości.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Preparat do czyszczenia deski rozdzielczej i innych elementów z tworzyw sztucznych Atas Plak spray 750 ml (24 szt. - wanilia, 20 szt. - lawenda, 20 szt. - ocean) zgodnie z przedmiotem zamówienia 64 szt. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
ul. Pokoju 13
41-709 , Ruda Śląska
(0)
2 Gąbka do mycia auta (wymiary minimum 170 mm x 85 mm x 55) zgodnie z przedmiotem zamówienia 30 szt. - (0)
3 Płyn do szyb Atas Plak czyste szyby 750 ml zgodnie z przedmiotem zamówienia 64 szt. - (0)
4 Szczotka myjąca z szybkozłączem do węża ogrodowego, włącznikiem/wyłącznikiem dopływu wody oraz rączką teleskopową minimum 150 cm, głowica myjąca minimum 30 cm szerokości zgodnie z przedmiotem zamówienia 20 szt. - (0)
5 Szampon do mycia karoserii Atas Brillant 1 l zgodnie z przedmiotem zamówienia 64 szt. - (0)
6 Ściereczka z mikrofibry 40 cm x 40 cm zgodnie z przedmiotem zamówienia 200 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Karty charakterystyki - zgodnie z zaoferowanymi produktami (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 144