Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 4.WSzKzP/SRiET/WMR/2024/OŚw.ZEW Wymiana w ilości 158 szt. opraw oświetlenia zewnętrznego obsługujących teren 4 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ we Wrocławiu.

Termin:
Zamieszczenia : 19-03-2024 13:03:00
Składania : 26-03-2024 12:00:00
Otwarcia : 26-03-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 505 629 368,   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
240318_WZÓR UMOWY_WYMIANA OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO.pdf pdf 310.89 2024-03-19 14:12:05 Postępowanie
OPZ_WYMIANA ZEWNĘTRZNEGO OŚWIETLENIA_2024.pdf pdf 533.8 2024-03-19 14:12:05 Postępowanie
Oświadczenie Ukraina.pdf pdf 444.59 2024-03-19 13:03:00 Kryterium
240322_ODPOWIEDZI NA PYTANIA.pdf pdf 270.34 2024-03-22 14:54:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-22 14:54 Wojciech Makowiński-Rogala Szanowni Państwo,
W załączeniu Zamawiający przekazuje listę pytań i odpowiedzi do przedmiotowego zapytania ofertowego.

Jednocześnie Zamawiający informuje że w związku z opublikowaniem odpowiedzi dnia 22 marca 2024r. około godz. 15.00, Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 26 marca 2024r. do godz. 12.

Serdecznie pozdrawiam

240322_ODPOWIEDZI NA [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wymiana opraw oświetlenia parkowego Zgodnie z OPZ. 22 szt. - (0)
2 Wymiana opraw oświetlenia ulicznego Zgodnie z OPZ. 136 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3331 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 90 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Akceptacja wzoru umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Akceptacja opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego integralną część umowy. - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - Zgodnie z OPZ pkt. 6.2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zgodnie z OPZ pkt. 6.3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Oświadczenie na podstawie art. 7 ust. 11 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. (Dz.U.Z.2022r. poz. 835) - Proszę uzupełnić i podpisać wniosek. Scan wniosku załączyć do składanej oferty za pośrednictwem platformy zakupowej. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie Ukraina [...].pdf

(0)
10 Oświadczenie o posiadaniu doświadczenia - Zgodnie z OPZ pkt. 6.6 - w oświadczeniu załączyć listę zrealizowanych minimum 3 zadań o podobnej złożoności i zakresie. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Wybrany Wykonawca w ciągu trzech dni roboczych od podpisania umowy przekaże Zamawiającemu listę osób realizujących przedmiot umowy, oraz wykaz pojazdów, jakie będą wymagały wjazdu na teren kompleksu szpitalnego. - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 862