Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SP/24/24 Dostawa urządzeń i akcesoriów informatycznych dla Regionalnego Szpitala Specjalistycznego w Grudziądzu

Termin:
Zamieszczenia : 19-03-2024 07:50:00
Składania : 22-03-2024 12:00:00
Otwarcia : 22-03-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie.

Do oferty Wykonawca musi dołączyć wypełniony formularz cenowy zgodnie z załączonym wzorem. Zastrzega się, że oferta, która nie będzie zawierała formularza cenowego nie będzie brana pod uwagę.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 56 641 3495

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zastrzega się, że nie zostaną udzielone ustnie i telefonicznie istotne wyjaśnienia merytoryczne w zakresie przedmiotu zamówienia mające wpływ na treść przygotowywanych ofert i cenę, dla zapytań i odpowiedzi w tym zakresie obowiązuje jedynie kontakt przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO(13).pdf pdf 114.11 2024-03-19 07:50:00 Postępowanie
Umowa_dostawy(1).pdf pdf 180.21 2024-03-19 07:50:00 Postępowanie
zadanie_nr_1.xlsx xlsx 13.46 2024-03-19 07:50:00 Postępowanie
zadanie_nr_2.xlsx xlsx 13.12 2024-03-19 07:50:00 Postępowanie
zadanie_nr_3.xlsx xlsx 13.11 2024-03-19 07:50:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-05-27 10:41 Dorota Zdrojewska Z uwagi na odstąpienie Wykonawcy od umowy do zadania nr 1, Zamawiający zamyka procedurę zakupu bez dokonania wyboru.
2024-04-09 08:59 Dorota Zdrojewska Zamawiający informuje, że dokonał wyboru ofert na poszczególne zadania:
Zadanie nr 1: ACTiWA Andrzej Wiśniewski, Grabieniec 18 m. 49, 91-149 Łódź, z kwotą: 27.412,40 zł brutto
Zadanie nr 2: MULTICOM MATEUSZ BOTKIEWICZ ul. Mszczonowska 14, 05-830 Nadarzyn, z kwotą: 11.685,00 zł brutto
Zadanie nr 3: Redicreo Chmiela Sylwestrzak Majda Sp. Jawna, ul. Zygmuntowska 12, 31-314 Kraków, z kwotą: 109.925,10 zł brutto
2024-03-26 12:34 Dorota Zdrojewska Dzień Dobry, informuję, że postępowanie jest w trakcie oceniania ofert.
2024-03-22 11:13 Dorota Zdrojewska Dzień dobry.
Szanowni Państwo w drafcie umowy ani w treści zapytania nie ma informacji odnośnie gwarantowanej ilości minimalnej zakupu.
Czy Zamawiający może określić ilość minimalną urządzeń które zakupi w ramach zadania 3 gdzie szacowana wartość maksymalna to 90 sztuk?

Odpowiedź: Zamawiający nie określi jaką ilość minimalną urządzeń z zadania nr 3 zakupi.
2024-03-20 11:11 Dorota Zdrojewska
Dzień dobry
Czy w cz. 2 dopuszczają Państwo zaoferowanie telefonów równoważnych innego producenta?

Odpowiedź: Tak, dopuszczamy.
2024-03-20 11:10 Dorota Zdrojewska Dzień dobry,
Na jaki okres czasu ma być zawarta umowa do tych sukcesywnych dostaw?

Odpowiedź: do końca 2024r.
2024-03-20 11:09 Dorota Zdrojewska
Dzień dobry.
Czy produkt z zadania nr.3 :
STU-540 ma być w wersji z oprogramowaniem Sign PRO PDF (STU-540CH2), czy bez tego oprogramowania (STU-540)?

Odpowiedź:
Tak urządzenie ma być dostarczone wraz z oprogramowaniem

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 1: Dostawa materiałów eksploatacyjnych wg załącznika 1 dostawa Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
Dr. Ludwika Rydygiera 15/17
86-300, Grudziądz
(0)
2 Zadanie nr 2: dostawa telefonów bezprzewodowych wg załącznika 1 dostawa Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
Dr. Ludwika Rydygiera 15/17
86-300, Grudziądz
(0)
3 Zadanie nr 3: dostawa tabletów wg załącznika 1 dostawa Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
Dr. Ludwika Rydygiera 15/17
86-300, Grudziądz
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2633 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 459