Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-563/24/51/Ł Usługi dzierżawy analogowych łączy teleinformatycznych

Sławomir Jastrzębski
Komenda Stołeczna Policji
Termin:
Zamieszczenia : 25-03-2024 15:39:00
Składania : 23-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 23-04-2024 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 77.79 2024-03-25 15:39:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 953.92 2024-03-25 15:39:00 Postępowanie
zał do edycji.docx docx 33.94 2024-03-25 15:39:00 Postępowanie
odp563.pdf pdf 400.13 2024-04-03 14:28:42 Publiczna wiadomość
zał do edycji.docx docx 35.81 2024-04-03 14:28:42 Publiczna wiadomość
odp563_2024040909244313.pdf pdf 175.59 2024-04-09 09:09:21 Publiczna wiadomość
zmiana563.pdf pdf 70 2024-04-12 08:55:55 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 33.84 2024-04-12 08:55:55 Publiczna wiadomość
info563.pdf pdf 59.66 2024-04-23 10:21:30 Publiczna wiadomość
wybor www_2024051315302222.pdf pdf 151.18 2024-05-13 15:16:31 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 51.87 2024-07-12 13:50:50 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-07-12 13:50 Sławomir Jastrzębski Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-05-13 15:16 Sławomir Jastrzębski Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

wybor www_2024051315 [...].pdf

2024-04-23 10:21 Sławomir Jastrzębski INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

info563.pdf

2024-04-23 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 206 640,00 PLN brutto, w tym: Zad. 1 - 61 992,00 PLN brutto, Zad. 2 - 144 648,00 PLN brutto.
2024-04-12 08:55 Sławomir Jastrzębski Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie
z art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), informuje o następujących zmianach SWZ:

Rozdz. VIII ust 1 SWZ otrzymuje brzmienie:
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 22.05.2024 r.
Rozdz. XI ust 11 SWZ otrzymuje brzmienie:
11. Termin składania ofert upływa w dniu 23.04.2024 r., o godz. 10:00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar.
Rozdz. XII ust 1 SWZ otrzymuje brzmienie:
1. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 23.04.2024 r. godz. 10:05. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert.

Zmiany treści SWZ należy traktować wiążąco dla stron.

zmiana563.pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2024-04-09 09:09 Sławomir Jastrzębski Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie
z art. 284 ust. 2, 6 oraz art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawcę i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 5:
Czy Zamawiający potwierdza, że w przypadku wyboru oferty Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki akcyjnej, część komparycyjna Umowy poświęcona Wykonawcy, będzie obejmować wszelkie dane wymagane przez art. 374 § 1 Ksh?
Odpowiedź:
Tak. Zamawiający potwierdza.

Pytanie nr 6:
Zgodnie z zapisami § 10 ust. 4 umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania uzupełniającego, przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych.
Wykonawca wskazuje, że przywołana regulacja stwarza Zamawiającemu prawo do dochodzenia należności w nieograniczonej wysokości. Z tego względu określenie maksymalnej wysokości odszkodowania umożliwia Wykonawcy ocenę ryzyka związanego z realizacją umowy.
W świetle powyższego Wykonawca zwraca się o potwierdzenie, że Zamawiający wyraża zgodę na uzupełnienie zapisu, poprzez wskazanie, że łączna wysokość odszkodowania wraz z naliczonymi karami nie przekroczy całkowitej wartości umowy.
Odpowiedź:
Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ, w umowie wskazana jest maksymalna wysokość kar umownych.

Pytanie nr 7:
Zgodnie z treścią § 10 ust. 3 Umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do potrącania kar umownych, o których mowa w ust. 1, z wynagrodzenia Wykonawcy (z faktur wystawianych przez Wykonawcę lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy).
W celu uniknięcia w tym zakresie nieporozumień, Wykonawca wnosi o potwierdzenie, że naliczenie i potrącenie kar umownych poprzedzone zostanie postępowaniem wyjaśniającym, które potwierdzi prawidłowość naliczania kar umownych.
Kara umowna powinna przysługiwać Zamawiającemu tylko i wyłącznie w przypadku, gdy niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania nastąpiło z winy Wykonawcy, co w praktyce oznacza konieczność istnienia procedury, w toku której Strony mają możliwość przedstawienia swojego stanowiska.
Odpowiedź:
Zgodnie z odpowiedzią na pytanie nr 2 (pismo WZP-762/563/24 z dnia 03.04.2024 r.).

Pytanie nr 8:
W odniesieniu do §13 umowy, Wykonawca wnosi o dodanie (na zasadzie wzajemności) analogicznego i symetrycznego postanowienia, dotyczącego spełnienia przez Zamawiającego w imieniu Wykonawcy obowiązku informacyjnego Wykonawcy. W zakresie danych osobowych każda ze stron, jako administrator danych, ma takie same obowiązki względem osób, których te dane dotyczą, dlatego Zamawiającego powinny obciążać te same obowiązki, jakie zostały nałożone przez Zamawiającego na Wykonawcę.
Odpowiedź:
Zamawiający doprecyzowuje zapis § 13 projektu umowy, który otrzymuje brzmienie:
„Strony umowy oświadczają, że wypełnią obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; Dz. Urz. UE L z 2016 r. Nr 119, str. 1 ze zm.) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskały bądź pozyskają w celu realizacji Umowy przez cały okres jej obowiązywania. Przed zawarciem Umowy Strony umowy wypełnią i dostarczą oświadczenie RODO, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do Umowy.”



Wyjaśnienia i zmiany treści SWZ należy traktować wiążąco dla stron.

odp563_2024040909244 [...].pdf

2024-04-03 14:28 Sławomir Jastrzębski Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie
z art. 284 ust. 2, 6 oraz art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawcę i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 1:
Zgodnie z § 6 ust. 10 wzoru Umowy, za termin zapłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Należy zwrócić uwagę, że postanowienie to w obecnym brzmieniu jest niezgodne z powszechną zasadą oraz linią orzecznictwa Sądu Najwyższego (por. uchwała SN z dn. 4 stycznia 1995 r. sygn. CZP 164/94), w myśl których za dzień spełnienia świadczenia pieniężnego w postaci bezgotówkowej uważa się dzień uznania rachunku bankowego wierzyciela (tu Wykonawcy), a nie dzień obciążenia rachunku bankowego dłużnika (tu Zamawiającego). Czy w związku z powyższym Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę powyższego zapisu i uzna dniem zapłaty dzień uznania rachunku bankowego Wykonawcy?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na zaproponowaną zmianę Ogólnych warunków umowy. Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ.

Pytanie nr 2:
Zamawiający w par. 10 ust. 3 wzoru Umowy wymaga zgody na potrącanie kar umownych z należnego Wykonawcy wynagrodzenia. Wykonawca zwraca uwagę, iż kary umowne winny być dochodzone po uprzednio przeprowadzonym procesie reklamacyjnym. Natomiast nieprawidłowości dotyczące płatności zawsze są regulowane fakturami korygującymi lub też notami księgowymi po rozpatrzeniu złożonej reklamacji. Czy Zamawiający potwierdza, że jeżeli w wynika procesu reklamacyjnego prowadzonego na zasadach i warunkach określonych w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie reklamacji usług telekomunikacyjnych z dnia 24 lutego 2014r. (Dz. U. z 2014r. poz. 284) okaże się, że kary umowne były naliczone niezasadnie, to Zamawiający dokonać ich zwrotu na rzecz Wykonawcy?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że podtrzymuje zapisy SWZ dotyczące Ogólnych warunków umowy.

Pytanie nr 3:
Zamawiający w par. 10 ust. 4 wzoru umowy zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych. Wykonawca zwraca uwagę, że jest w stanie ponieść koszty rzeczywistych strat jakie poniósł Zamawiający, czyli faktycznych wydatków poniesionych przez Zamawiającego, nie może natomiast ponosić odpowiedzialności za wszystkie korzyści jakie mógł utracić Zamawiający. Ponoszenie przez Wykonawcę takich kosztów może spowodować nierentownośc projektu, a dla Zamawiającego może stać się bezpodstawnym wzbogaceniem. Czy wobec powyższego Zamawiający uzupełni zapis powyższego paragrafu poprzez dodanie zdania: "(...) do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody, przy czym całkowita odpowiedzialność Wykonawcy z kontraktu nie może przekroczyć 100% całkowitej wartości zamówienia."?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na zaproponowaną zmianę Ogólnych warunków umowy. Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ.

Pytanie nr 4:
Zamawiający określił w załączniku nr 5 usługi będące szczegółowych opisem zapytania. Jednakże w tym załączniku nie ma opisu usług które mają być dostarczone. Odnisienie do opisu norm przedstawia szeroki wachlarz usług, niejendoznacznie bez ich wskazania.

Prosimy o doprecyzowania jakie usługi ma dostarczyć wykonawca dla każdej relacji z zadania 1 oraz zadania 2 np.:
Usługa toru analogowego w liczbie par (z odniesieniem do normy)
Usługa łącza cyfrowego (z odniesieniem do normy)
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że wymaga od Wykonawcy aby dwuprzewodowym łączem analogowym połączył analogowe wyposażenie abonenckie centrali telefonicznej z abonenckim urządzeniem końcowym umożliwiając zasilanie tego urządzenia. Na łączach abonenckich będą świadczone usługi głosowe w paśmie od 300 Hz do 3,4 kHz oraz usługa przesyłania faksów z prędkością maksymalną 33,6 kb/s.

Jednocześnie Zamawiający dokonuje następujących zmian SWZ:

Rozdział XIX §2 otrzymuje brzmienie:
1. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a) uruchomienia łączy analogowych w relacjach wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, w terminie nieprzekraczającym ……… dni roboczych od dnia zawarcia umowy - (zgodnie z ofertą wykonawcy);
b) współpracy z Zamawiającym mającej na celu utrzymanie ciągłości ruchu telekomunikacyjnego w szczególności współpracy służb technicznych w zakresie eksploatacji sprzętu i przepływu informacji;
c) zachowania parametrów technicznych łączy zgodnie z przepisami międzynarodowymi wyszczególnionymi w Prawie Telekomunikacyjnym, a w szczególności Rekomendacje Sektora Standaryzacji Międzynarodowej Unii Telekomunikacyjnej (ITU-T) oraz Standardy/normy Europejskiego Instytutu Standardów Telekomunikacyjnych (ETSI) oraz Polskie Normy:
Lp. Numer normy Tytuł normy
1 PN-ETSI EN 300 247 V.1.2.1:2002U Dostęp i urządzenia końcowe (AT) – Cyfrowe łącze dzierżawione o przepływności 2 048 kbit/s pracujące w trybie nieramkowym (D2048U) – parametry połączenia
2 PN-ETSI EN 300 452 V.1.2.1:2002U Dostęp i urządzenia końcowe (AT) – Analogowe czteroprzewodowe łącze dzierżawione specjalnej jakości, wykorzystujące pasmo mowy (A2S) – Parametry połączenia i prezentacja interfejsu sieciowego
3 PN-ETSI EN 300 289 V.1.2.1:2002U Dostęp i urządzenia końcowe (AT) – Cyfrowe łączą dzierżawione o przepływności 64 kbit/s bez ograniczeń z integralnością oktetową (D64U) – Parametry połączenia
4 PN-ETSI EN 300 418 V.1.2.1:2002U Dostęp i urządzenia końcowe (AT) – Cyfrowe łącza dzierżawione o przepływności 2 048 kbit/s pracujące w trybie nieramkowym i w trybie ramkowym (D2048U i D2048S) – Prezentacja interfejsu sieciowego
5 PN-ETSI EN 300 419 V.1.2.1:2002U Dostęp i urządzenia końcowe (AT) – dzierżawione o przepływności 2 048 kbit/s pracujące w trybie ramkowym (D2048S ) - Parametry połączenia
6 PN-ETSI EN 300 448 V.1.2.1:2002U Dostęp i urządzenia końcowe (AT) – Analogowe dwuprzewodowe łącze dzierżawione zwykłej jakości, wykorzystujące pasmo mowy (A2O) – Parametry połączenia i prezentacja interfejsu sieciowego
7 PN-ETSI EN 300 449 V.1.2.1:2002U Dostęp i urządzenia końcowe (AT) – Analogowe dwuprzewodowe łącze dzierżawione specjalnej jakości, wykorzystujące pasmo mowy (A20) – Parametry połączenia i prezentacja interfejsu sieciowego
8 PN-ETSI EN 300 451 V.1.2.1:2002U Dostęp i urządzenia końcowe (AT) – Analogowe czteroprzewodowe łącze dzierżawione zwykłej jakości, wykorzystujące pasmo mowy (A2O) – Parametry połączenia i prezentacja interfejsu sieciowego
9 PN-ETSI EN 300 288 V.1.2.1:2002U Dostęp i urządzenia końcowe (AT) – Cyfrowe łączą dzierżawione o przepływności 64 kbit/s bez ograniczeń z integralnością oktetową (D64U) - Prezentacja interfejsu sieciowego

d) bieżącej kontroli łączy w celu zagwarantowania właściwych parametrów łączy. Kontrola odbywać się będzie przez systemy utrzymania i nadzoru jakości pracy sieci telekomunikacyjnej Wykonawcy;
e) usuwania uszkodzeń łączy powstałych z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego;
f) dołączenia łączy wydzierżawionych do wyposażenia telekomunikacyjnego Zamawiającego;
g) informowania Zamawiającego o planowanych modernizacjach łączy pisemnie w terminie max. 72 godz. przed rozpoczęciem przerwy w pracy łączy;
h) usuwania awarii, w tym:
1) zareagowania na zgłoszoną przez Zamawiającego awarię w czasie nie dłuższym niż 2 godziny licząc od chwili jej zgłoszenia na, na numer telefoniczny infolinii Wykonawcy ……………………. adres e-mail: …………………….; (zgodnie z ofertą Wykonawcy)
2) usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili zgłoszenia;
3) odbierania zgłoszeń reklamacyjnych 24 godziny na dobę;
4) potwierdzanie przyjęcia poprzez przekazanie Zamawiającemu numeru oraz daty i godziny zgłoszenia
i) rozpoczęcia świadczenia usługi z dniem 29.09.2024 r.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo, na pisemny wniosek Wykonawcy, do wyrażenia zgody na wydłużenie czasu usunięcia awarii wynikającej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w przypadku gdy Wykonawca przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1 lit. h) pkt. 2) zapewni łącza zastępcze na pełny okres usunięcia awarii.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia gotowości do uruchomienia łączy w terminie nie później niż na 5 dni roboczych przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1 lit. i).
4. Uruchomienie łączy zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Strony.
5. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia, będącego przedmiotem niniejszej umowy, udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy polegającego na:
a) utrzymaniu usługi dzierżawy łączy teleinformatycznych analogowych;
b) współpracy z Zamawiającym mającej na celu utrzymanie ciągłości ruchu telekomunikacyjnego w szczególności współpracy służb technicznych w zakresie eksploatacji sprzętu i przepływu informacji;
c) zachowania parametrów technicznych łączy zgodnie z normami, opisanymi w § 2 ust. 1 lit. c;
d) bieżącej kontroli łączy w celu zagwarantowania właściwych parametrów łączy. Kontrola odbywać się będzie przez systemy utrzymania i nadzoru jakości pracy sieci telekomunikacyjnej Wykonawcy;
e) usuwaniu uszkodzeń łączy powstałych z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego;
f) usuwaniu awarii, o których mowa w § 2 ust. 1 lit. h.

W załączeniu zmieniony Wzór–Załącznik nr 1, 1a do SWZ.

Wyjaśnienia i zmiany treści SWZ należy traktować wiążąco dla stron.

odp563.pdf

zał do edycji.docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 796