Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.271.17.2024 Najem i serwis urządzeń kopiujących i drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Siechnicach

Marta Malinowska
Gmina Siechnice
Termin:
Zamieszczenia : 15-03-2024 13:17:00
Składania : 27-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 27-03-2024 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 123.63 2024-03-15 13:17:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 136.79 2024-03-15 13:17:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia.docx docx 104.4 2024-03-15 13:17:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 419.04 2024-03-15 13:17:00 Postępowanie
Specyfikacje techniczne urządzeń.docx docx 25.99 2024-03-15 13:17:00 Postępowanie
Tabela pomocnicza do wyliczenia ceny oferty.docx docx 16.3 2024-03-15 13:17:00 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 4282.57 2024-03-15 13:17:00 Postępowanie
informacja o udzielonych wyjaśnieniach.pdf pdf 674.69 2024-03-20 11:28:22 Publiczna wiadomość
Informacja z sesji otwarcia ofert.docx docx 223.04 2024-03-27 10:50:40 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze pz.pdf pdf 553.34 2024-04-15 08:42:27 Publiczna wiadomość
SPROSTOWANIE zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 550.65 2024-04-16 12:53:47 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 63.48 2024-04-29 10:02:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-29 10:02 Marta Malinowska Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o wyniku postępowania

ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-04-16 12:53 Joanna Tulejko Sprostowanie zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty


Zamawiający dokonuje sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty z dn. 12.04.2024 r., opublikowanej w dn. 15.04.2024 poprzez poprawienia błędnie wpisanej nazwy zadania. Powyższa zmiana nie ma wpływu na wybór Wykonawcy zadania.

SPROSTOWANIE zawiado [...].pdf

2024-04-15 08:42 Joanna Tulejko Zgodnie z art. 253 ust. 1 pkt.1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę nr 1 złożoną przez Wykonawcę: IMFOTECH.pl sp. z o.o., ul. Rumiankowa 60B, 54-512 Wrocław
Wartość zamówienia: 298 594,80 zł brutto.

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-03-27 10:50 Marta Malinowska Dzień dobry,

Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) Zamawiający przedstawia informację z sesji otwarcia ofert, która odbyła się w dniu 27.03.2024 r. o godz. 10:05

Z poważaniem,
Marta Malinowska

Informacja z sesji o [...].docx

2024-03-27 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na realizację zamówienia: 300 000,00 zł brutto
2024-03-20 11:28 Marta Malinowska Burmistrz Siechnic na podstawie art. 284 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) udziela następujących wyjaśnień treści SWZ.

informacja o udzielo [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 491