Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.15.2024.AR Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Puck w podziale na 3 części.

Anita Romanowska
Urząd Gminy Puck Oddział: Referat Inwestycji i zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 15-03-2024 10:10:00
Składania : 02-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 02-04-2024 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 83.89 2024-03-15 10:10:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 688.43 2024-03-15 10:10:00 Postępowanie
Zał. Nr 6 do SWZ Szczególowy opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 397.11 2024-03-15 10:10:00 Postępowanie
Zał. Nr 6.1 do SWZ specyfikacje techniczne remont dróg gruntowych.pdf pdf 1571.66 2024-03-15 10:10:00 Postępowanie
Zał. Nr 7 do SWZ projekt postanowień umowy.pdf pdf 891.03 2024-03-15 10:10:00 Postępowanie
załączniki wersja edytowalna.zip zip 348.15 2024-03-15 10:10:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 82.07 2024-04-02 14:20:26 Publiczna wiadomość
wybór oferty najkorzystniejszej dla cz. I i II.pdf pdf 1411.44 2024-04-18 10:38:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-18 10:38 Anita Romanowska Wybór oferty najkorzystniejszej dla cz. I i II

wybór oferty najkorz [...].pdf

2024-04-02 14:20 Anita Romanowska Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-02 08:24 Anita Romanowska Zamawiający zamierza przeznaczyć na zrealizowanie przedmiotu zamówienia kwotę 2.140.000,00 zł. brutto.
1) Część I – 650.000,00 zł. brutto.
2) Część II –790.000,00 zł. brutto.
3) Część III – 700.000,00 zł. brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 617