Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg gminnych: ul. Reymonta (nr 090508C, od km 0+545 do km 1+544) w Szubinie-Wsi, ul. Matejki (nr 090919C, od km 0+000 do km 0+356) i ul. Kochanowskiego (nr 090918C, od km 0+523 do km 0+691) w Szubinie”

Przemysław Owczarzak
Urząd Miejski w Szubinie Oddział: Referat Zarządzania Inwestycjami
Termin:
Zamieszczenia : 14-03-2024 09:17:00
Składania : 20-03-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

NAZWA ZADANIA

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg gminnych: ul. Reymonta (nr 090508C, od km 0+545 do km 1+544) w Szubinie-Wsi, ul. Matejki (nr 090919C, od km 0+000 do km 0+356) i ul. Kochanowskiego (nr 090918C, od km 0+523 do km 0+691) w Szubinie”.

I. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Szubin

ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin

• Podstawa prawna udzielenia zamówienia: Zarządzenie Nr 0050.1.2.2021 Burmistrza Szubina z dnia 8 stycznia 2021 r. w sprawie "Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130.000 złotych w Urzędzie Miejskim w Szubinie".

• W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zaproszeniu zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg gminnych: ul. Reymonta (nr 090508C, od km 0+545 do km 1+544) w Szubinie-Wsi, ul. Matejki (nr 090919C, od km 0+000 do km 0+356) i ul. Kochanowskiego (nr 090918C, od km 0+523 do km 0+691) w Szubinie”. Zamówienie na wykonanie robót budowlanych dla przedmiotowego zadania zostało podzielone na 2 części: Część 1 ul. Reymonta oraz Część 2 ul. Matejki i Kochanowskiego. Przedmiotowe postępowanie dotyczy sprawowania nadzoru inwestorskiego dla Części 1 i 2 (nadzór inwestorski dla obu części łącznie). Dokumentacja projektowa dla przedmiotowej inwestycji znajduje się pod linkiem:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/887649

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego postępowania.

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Przewidywany termin realizacji zamówienia ustala się:

1)    do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą robót dla Części 1 ul. Reymonta,

2)    do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą robót dla Części 2 ul. Matejki i Kochanowskiego.

IV. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA DOKUMENTÓW

1.    Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują poprzez platformę zakupową.

2.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w inny sposób oraz nie będzie rozpatrywał wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych w innej formie niż wymienione w pkt 1.

V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.    Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (na Część 1 i 2). W przypadku złożenia oferty tylko na jedną z Części, oferta ta zostanie przez Zamawiającego odrzucona.

2.    Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: oferta, co do formy i treści spełnia wymagania określone w niniejszym zaproszeniu, oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.

3.    Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz może wezwać Wykonawcę do złożenia lub uzupełnienia dokumentów.

VI. TERMIN SKŁADANIA OFERT

1.    Ofertę należy złożyć do dnia 20.03.2024 r. do godz. 10:00.

2.    Oferta złożona przez Wykonawcę po upływie wymaganego terminu nie będzie brana pod uwagę w trakcie oceny i porównania ofert.

VII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.    Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto dla Części 1 i 2 łącznie, obejmującą podatek od towarów i usług (VAT).

2.    W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia niniejszego zaproszenia.

3.    Jeżeli nie można będzie wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1.    Wykonawca zobowiązany jest posiadać niezbędne doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie sprawował przynajmniej 2 nadzory inwestorskie nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi lub jezdni o nawierzchni asfaltowej o długości nie mniejszej niż 500 m każde zamówienie.

Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia Wykonawca zobowiązany będzie złożyć wraz z ofertą skan referencji potwierdzający, że te usługi zostały wykonane należycie.


2.    Wykonawca zobowiązany jest posiadać niezbędny potencjał osobowy:

•    Inspektor nadzoru w specjalności drogowej - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie potencjału osobowego Wykonawca zobowiązany będzie złożyć wraz z ofertą skan uprawnień budowlanych, a także skan aktualnego zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

IX. WYKAZ DOKUMENTÓW JAKIE ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ

1.    Skan referencji wystawionych przez podmioty, na rzecz których usługi były wykonywane

2.    Skan uprawnień budowlanych

3.    Skan aktualnego zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa

X. OPIS KRYTERIÓW WYBORU OFERTY

1.    Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie zawierała najniższą cenę brutto dla Części 1 i 2 łącznie i spełni warunki udziału w postępowaniu.

XI. ZAŁĄCZNIKI

1.    Wzór umowy


Zamawiający informuje, że zastrzega sobie prawo anulowania postępowania jeszcze przed terminem składania ofert lub niewybrania żadnej ze złożonych ofert bez podania przyczyny.

W przypadku pytań technicznych/merytorycznych, proszę o kontakt pod nr tel. 52 391 07 41.

W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Open Nexus pod nr +48 61 679 19 00, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wzór umowy.docx docx 42.8 2024-03-14 09:17:00 Postępowanie
zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 269.09 2024-03-22 10:41:58 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-22 10:41 Przemysław Owczarzak W załączeniu zamieszczono zawiadomienie o wyborze oferty.

zawiadomienie o wybo [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego - Część 1 ul. Reymonta - 1 usługa - (0)
2 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego - Część 2 ul. Matejki i Kochanowskiego - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 236