Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Uprzątnięcia lokali socjalnych, mieszkalnych i użytkowych należących do Gminy Starachowice oraz przewozu rzeczy w ramach relokacji najemców, zgodnie ze wskazaniem Zmawiającego.

Ewa Góźdź
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Urząd Miejski Starachowice
Termin:
Zamieszczenia : 13-03-2024 12:22:00
Składania : 19-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 19-03-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



Starachowice, dnia 07.03.2024 r.


ZAPYTANIE OFERTOWE


Gmina Starachowice zaprasza do składania ofert cenowych na usługę: uprzątnięcia lokali socjalnych, mieszkalnych i użytkowych należących do Gminy Starachowice oraz przewozu rzeczy w ramach relokacji najemców, zgodnie ze wskazaniem Zmawiającego.


  1. Zamawiający: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, NIP: 664-19-09-150


  1. Przedmiot zamówienia: usługa opróżnienia i uporządkowania lokali socjalnych, mieszkalnych i użytkowych, oraz przynależnych do nich piwnic lub komórek lokatorskich, będących własnością Gminy Starachowice oraz przewozy rzeczy w ramach relokacji najemców gminnych lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Starachowice.

Szczegółowy zakres zamówienia:

    1. zebranie, załadunek i wywóz na wysypisko komunalne odpadów wielkogabarytowych lub innych ruchomości zmieszanych z budynków (lokali mieszkalne, klatki schodowe, piwnice, strychy i inne części wspólnie nieruchomości), wskazanych przez Zamawiającego;

    2. pakowanie, zniesienie, załadunek i transport wszelkich ruchomości (mebli, sprzętów, wyposażenia lokali mieszkalnych lub innych pomieszczeń) z budynków wskazanych przez Zamawiającego oraz rozładunek z wniesieniem do wyznaczonych lokali mieszkalnych lub magazynów należących do Zamawiającego. Przedmiotowe usługi wykonywane są np. przy eksmisjach, przeprowadzkach, porzuceniach lokali mieszkalnych czy zgonach najemców. W przypadku wywożenia ruchomości do magazynu, Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania rzeczy (miejsce pochodzenia, data czynności);

    3. wywóz na wysypisko spakowanych w worki odpadów zielonych z ogrodów przydomowych wskazanych przez Zamawiającego;

    4. załadunek i wywóz na wysypisko pozostawionych w lokalach mebli i innych odpadów.


Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje lokale wskazane przez Zamawiającego, podlegające opróżnieniu i uporządkowaniu oraz wskazane przez Zamawiającego przeprowadzki odbywające się pomiędzy lokalami znajdującymi się na terenie miasta Starachowice, których właścicielem jest Gmina Starachowice.

Wszelkie zlecenia dotyczące opróżnienia lub przeprowadzki najemców zgłaszane będą telefonicznie lub mailowo do Wykonawcy. Dokładny termin opróżnienia lokalu lub przeprowadzki każdorazowo ustalany będzie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.


Szacunkowa ilość roboczogodzin przewidzianych na realizację zamówienia: 250.


  1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z Zamawiającym umowę na warunkach określonych w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.


  1. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów aktualnej ustawy z dnia 14.12.2012 r.
    o odpadach. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy ma obowiązek poddania odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest to niemożliwe lub nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do utylizacji.


  1. Jeżeli w wyniku zagospodarowania odpadów, w szczególności ich utylizacji Wykonawca osiągnął korzyści przekraczające koszty zagospodarowania odpadów zgodnie z ustawą, ma obowiązek poinformować o tym Zamawiającego, w celu ustalenia sposobu rozliczenia uzyskanych kwot.


  1. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.07.2024 r.


  1. Kryterium wyboru oferty: cena brutto za 1 roboczogodzinę – 100%.

Cena ofertowa za 1 roboczogodzinę musi zawierać wszelkie koszty i opłaty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej, zgodnej z załączonym wzorem umowy oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia (tj: koszty logistyczne, koszty osobowe, praca sprzętu używanego do realizacji umowy, wszelkie koszty konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z umową, itp.). Wykonawca ma obowiązek przewidzieć wszelkie okoliczności mające wpływ na cenę oferty.

Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.


  1. Przedmiot zamówienia zostanie zlecony na podstawie art. 158 a ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. 2020 poz. 2085 z późn. zm.) na podstawie której
    o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie spółdzielnie socjalne, działające na podstawie ustawy, lub właściwych państw członkowskich UE, lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego z uwzględnieniem przepisów Art 44 ust 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.


  1. Sposób przygotowania oferty: ofertę cenową zgodną z załącznikiem nr 1 do niniejszego postępowania, należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS.


  1. Badania ofert: W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.


  1. Oferta zostanie odrzucona jeśli:

  1. jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym;

  2. zostanie złożona przez Wykonawcę nie będącego spółdzielnią socjalną;

  3. Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli ich niewystarczająco.


  1. Miejsce oraz termin składania ofert: Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS. Termin składania ofert: 18.03.2024 r. do godz. 10.00.

  2. Informacje dodatkowe:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

  2. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji, lub podpisania umowy.

  3. Jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzenia bez podania przyczyny.

  1. Osoba uprawniona do kontaktów: Referat Działalności Gospodarczej i Zasobów Lokalowych UM w Starachowicach pok. nr 14 tel. 41 322 10 71


Załączniki:

Załącznik Nr 1 – Formularz Ofertowy

Załącznik nr 2 – Umowa – projekt


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
formularz.odt odt 70.62 2024-03-13 12:22:00 Postępowanie
projekt umowy.odt odt 78.7 2024-03-13 12:22:00 Postępowanie
Zapytanie.odt odt 83.2 2024-03-13 12:22:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Uprzątnięcia lokali socjalnych, mieszkalnych i użytkowych należących do Gminy Starachowice oraz przewozu rzeczy w ramach relokacji najemców, zgodnie ze wskazaniem Zmawiającego. - 1 usługa Urząd Miejski w Starachowicach
Radomska 45
27-200, Starachowice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 31.07.2024 r. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 145