Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP.271.18.2024.JG Obsługa przenośnych kabin WC stanowiących własność Wykonawcy usługi, ustanowionych na terenach rekreacyjnych w Elblągu – 29 szt.

Justyna Grabowska
Urząd Miejski w Elblągu Oddział: Departament Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 12-03-2024 13:18:00
Składania : 19-03-2024 09:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.

 

DZP.271.18.2024.JG

 

Obsługa przenośnych kabin WC stanowiących własność Wykonawcy usługi, ustanowionych na terenach rekreacyjnych w Elblągu – 29 szt.

 

 

I.   ZAMAWIAJĄCY:

 

GMINA – MIASTO ELBLĄG

82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 

 

II.    Opis przedmiotu zamówienia

 

1.   Przedmiotem i zakresem zamówienia jest ustawienie i obsługa przenośnych kabin WC stanowiących własność Wykonawcy usługi.

2.   Kabiny zostaną ustawione w miejscach, ilościach i terminach określonych w Załącznikach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8 do projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

3.   Wykonawca zobowiązuje się do:

1)   Bieżącej obsługi i nadzoru kabin zapewniających sprawne ich funkcjonowanie, czystość         estetyczny wygląd.

2)   Wykonywania dużych i małych serwisów w ilościach określonych w Załączniku nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8  do projektu umowy z czego:

1 Mały serwis obejmuje:

- sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania wszystkich urządzeń i usunięcie ewentualnych usterek,

- utrzymanie w należytym stanie sanitarnym wnętrza kabiny,

- uzupełnienie papieru toaletowego,

- zalewanie kabin płynem zapachowo – neutralizującym,

2 Duży serwis obejmuje:

- opróżnienie zbiornika i przygotowanie go do dalszego użytkowania,

- umycie kabiny wewnątrz i z zewnątrz,

- dezynfekcję kabiny,

- sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania wszystkich urządzeń i usunięcie ewentualnych
   usterek,

- uzupełnienie papieru toaletowego,

- zalewanie kabin płynem zapachowo – neutralizującym,

3)   Wykonania na wezwanie Zamawiającego zamiennie serwisu dużego zamiast serwisu małego.

4)   Przejęcia całkowitej odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia kabin i szkody wyrządzone osobom trzecim w okresie wykonywania usługi.

5)   Wymiany lub naprawy kabiny w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego faktu uszkodzenia uniemożliwiającego bezpieczne korzystanie z kabiny.

6)   Usunięcia kabin najpóźniej jeden dzień po terminach wskazanych w Załączniku nr 1, 2, 3, 4, 5. 6, 7 i 8 do projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego i uporządkowania miejsc ustawienia kabin.

7)   Uczestniczenia w kontrolach sanitarnych przeprowadzanych przez Państwowego Powiatowego lub Granicznego Inspektora Sanitarnego w Elblągu w kabinach ustawionych przez Wykonawcę.

4.  Ustawione kabiny muszą być sprawne technicznie, estetyczne tzn. nie mogą nosić znamion znacznego użytkowania (dziury, pęknięcia itp.)

5.  Wykonawca na czas wykonywania zamówienia będzie musiał posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1469, 1852).

6.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1)  zmiany miejsc, terminów ustawienia/zabrania kabin oraz do zamiany wykonywania dużych i małych serwisów, w zależności od bieżących potrzeb,

2) rezygnacji z ustawienia kabin wymienionych w Załącznikach do projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje od Zamawiającego wypłata wynagrodzenia za usługę.

7. Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w projekcie umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

 

III.  TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

data rozpoczęcia – data udzielenia zamówienia

data zakończenia - 30 kwietnia 2025 r.

 

IV.   Opis sposobu obliczenia ceny

 

1.   Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

2.   Składając ofertę należy wypełnić Załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8  do projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

3.   Cena netto oferty musi odpowiadać sumie wartości wynikającej z Załączników nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8  do Projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

4.   Cena netto oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 OFERTA WYKONAWCY.

5.   W ZAŁĄCZNIKU NR 1  OFERTA WYKONAWCY  należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.  

6.   Cena nie podlega waloryzacji.

 

 

V.     Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

 

1.   Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.

 

2.   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:

(1) cena (brutto) - 100 %

 

3.   Sposób oceny ofert:

Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:

XC x 100%

gdzie:

XC - liczba punktów przyznana w kryterium cena (brutto)

 

Sposób obliczenia XC:

Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:

XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty

 

 

VI.   termin składania ofert

 

1.   Oferty należy składać do dnia 19  marca 2024 r. do godziny 09:30.

 

2.   Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

3.   Składana oferta musi zawierać:

a)   wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - OFERTA WYKONAWCY,

b)  wypełnione Załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8  do projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

 

 

VII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami

 

Justyna Grabowska Departament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239-31-78, e-mail: dzp@umelblag.pl

Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

 

VIII.  PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom

 

Zamawiający przekazuje projekt umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

 

 

IX.   Informacje dodatkowe

 

1.   Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

2.      Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.

 

3.     Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

 

4.      W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.

 

5.     Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

6.     Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

 

 

X.     Załączniki  

 

1.   ZAŁĄCZNIK NR 1 OFERTA WYKONAWCY,

2.   ZAŁĄCZNIK NR 2 PROJEKT UMOWY,

3.   ZAŁĄCZNIKI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8  DO PROJEKTU UMOWY.

 

 

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załączniki do projektu umowy.doc doc 188 2024-03-12 13:18:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2 -projekt umowy.zip zip 5526.58 2024-03-12 13:18:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 1 - OFERTA WYKONAWCY.docx docx 18.27 2024-03-12 13:18:00 Kryterium
Załączniki do projektu umowy.doc doc 188 2024-03-12 13:18:00 Kryterium

Komunikaty

2024-03-21 10:52 Justyna Grabowska W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych Zamawiający zawiadamia, że w postępowaniu DZP.271.18.2024.JG Obsługa przenośnych kabin WC stanowiących własność Wykonawcy usługi, ustanowionych na terenach rekreacyjnych w Elblągu – 29 szt wybrano najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym, tj. cena (brutto) - 100%.
Wybrano ofertę firmy CLEANER Zakład Sprzątania S.J. Maciej Bukowski, Grzegorz Misiewicz
82-300 Elbląg ul. Mazurska 10
cena (brutto) oferty: 40 748,40 zł

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Obsługa przenośnych kabin WC stanowiących własność Wykonawcy usługi, ustanowionych na terenach rekreacyjnych w Elblągu – 29 szt. Cena netto oferty musi odpowiadać sumie wartości wynikającej z Załączników nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8 do Projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

Załączniki do projek [...].doc

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

ZAŁĄCZNIK NR 2 -proj [...].zip

(0)
3 Termin realizacji - data rozpoczęcia – data udzielenia zamówienia data zakończenia - 30 kwietnia 2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oferta Wykonawcy - Proszę załączyć wypełniony Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Oferta Wykonawcy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZAŁĄCZNIK NR 1 - OFE [...].docx

(0)
5 Załączniki do projektu umowy nr 1,2,3,4,5,6,7,8 - Proszę załączyć wypełniony Załącznik nr 1, 2, 3, 4, 5,6,7, 8 do projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załączniki do projek [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 303