Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZ-091-22/24 Opracowanie projektu i wykonanie modernizacji pomieszczeń socjalnych na terenie Zakładu Eksploatacji Tramawajów nr 1- MPK-Łódź Spółka z o.o.

Termin:
Zamieszczenia : 13-03-2024 12:12:00
Składania : 15-04-2024 12:00:00
Otwarcia : 15-04-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 42 672 12 41  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 do Zapytania -Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 75.52 2024-03-13 12:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do Zapytania- Projekt umowy.pdf pdf 149.34 2024-03-13 12:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do Zapytania - Istotne postanowienia.pdf pdf 161.6 2024-03-13 12:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do Zapytania - Oświadczenie.pdf pdf 87.12 2024-03-13 12:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do Zapytania - Oświadczenie RODO.pdf pdf 72.73 2024-03-13 12:12:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania 1-17.pdf pdf 679.03 2024-04-10 11:57:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-10 11:57 Aleksandra Dziadosz Dzień dobry,
Zamawiający przesyła w załączeniu odpowiedzi na pytania dotyczące przedmiotowego postępowania.

Pozdrawiam,
Aleksandra Dziadosz

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2024-04-09 11:49 Aleksandra Dziadosz Dzień dobry, Zamawiający informuje, iż przedłuża termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu do dnia 15 kwietnia 2024 roku, do godziny 12:00. Pozdrawiam, Aleksandra Dziadosz
2024-04-03 10:12 Aleksandra Dziadosz Dzień dobry, Zamawiający informuje, iż przedłuża termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu do dnia 10 kwietnia 2024 roku, do godziny 12:00. Pozdrawiam, Aleksandra Dziadosz
2024-03-21 12:52 Aleksandra Dziadosz Dzień dobry,
Zamawiający informuje,iż przedłuża termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu do dnia 5 kwietnia 2024 roku, do godziny 12:00.

Pozdrawiam,
Aleksandra Dziadosz

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie projektu i wykonanie modernizacji pomieszczeń socjalnych na terenie Zakładu Eksploatacji Tramawajów nr 1- MPK-Łódź Spółka z o.o. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego (projekt umowy) (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego (projekt umowy) (0)
4 Wymagane oświadczenia - Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Wymagane oświadczenie - RODO - Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Wymagane dokumenty - wyciąg z rejestru KRS lub CEIDG (wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Pozostałe dokumenty - umowa spółki cywilnej (w przypadku Oferentów związanych umową spółki cywilnej) (0)
8 Pozostałe dokumenty - pełnomocnictwo dla osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta (oryginał - lub kopia poświadczona notarialnie) (0)
9 Wiedza i doświadczenie - Wykaz - Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - pkt. IV (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Pozostałe dokumenty - Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac (np. REFERENCJE) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Oświadczenie o wykonaniu wizji lokalnej - Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - pkt. V (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
12 Potwierdzenie wpłaty wadium - wadium - 3 000,00 zł (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 920