Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-03-2024 14:55:00 |
Składania : | 19-03-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Znak sprawy: BI.271.31.2024.TR
Z A P Y
T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd
Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo
z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574,
NIP: 739-38-44-890
Telefon: (89) 514 83 46, wew. 27
Adres e – mail: tomasz.rykowski@barczewo.pl
Strona
internetowa: www.barczewo.bip.net.pl
Godziny
urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700
– 1500
2.OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie
dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej wraz z odwodnieniem , kanałem
technologicznym drogi w miejscowości Ruszajny na działce
nr 72, służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, oraz złożenie kompletnego wniosku we
właściwym Urzędzie dla uzyskania pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót
budowlanych.
2.2 Zakres
robót.
·
Badania geotechniczne z określeniem grupy nośności
podłoża gruntowego nawierzchni, głębokość posadowienia wód gruntowych (Opinia
geotechniczna),
·
Zaprojektować jezdnię drogi o nawierzchni bitumicznej
dla kategorii ruchu KR2,
·
Zaprojektować zjazdy zwykłe o nawierzchni bitumicznej
do działek w ciągu drogi gminnej,
·
Zaprojektować kanał technologiczny (jeśli będzie
wymagany),
·
Przewidzieć w dokumentacji zabezpieczenie drzew i
krzewów przed uszkodzeniami, jakie mogą powstać podczas wykonywania robót
budowlanych,
·
Należy uzyskać wszystkie uzgodnienia, decyzje itp.
niezbędne do realizacji zadań (np. decyzje na wycinkę drzew itp.),
·
Dostosować elementy projektowane z elementami
istniejącymi na styku opracowania,
·
Uzyskać uzgodnienie włączenia drogi gminnej do drogi
wojewódzkiej nr 595 relacji Barczewo – Jeziorany,
·
Uzyskać uzgodnienia projektu od zarządców sieci
znajdujących się w rejonie inwestycji. Uzgodnienia należy załączyć do projektu.
W przypadku stwierdzenia kolizji, wykonać projekt jej usunięcia,
z niezbędnymi uzgodnieniami (kolizja z siecią teletechniczną),
·
Projekt wykonać na mapie do celów projektowych lub
mapie zasadniczej ( pozwolenie / zgłoszenie). Uwzględnić koszt wznowienia
granic,
·
Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o
środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia (jeśli będzie
wymagana),
·
Projekt stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniem,
·
Wstępne założenia projektowe: szerokość jezdni 3,5 –
5,0 m; klasa drogi D, (KR2), przekrój drogi 1x1 z zastosowaniem mijanek
(poszerzeń) w przypadku wąskiej szerokości pasa drogowego.
·
Należy dokonać niezbędnych uzgodnień i opinii
wymaganych odrębnymi przepisami.
·
Należy wykonać oddzielne opracowania
projektowe dla poszczególnych zadań w zakresie: projekt zagospodarowania
terenu, projekt architektoniczno- budowalny, projekt techniczny, przedmiar
i kosztorys inwestorski oraz specyfikację wykonania i odbioru robót :
Droga gminna dz. 72 w Ruszajnach długości około 340 m,
W ofercie
należy podać cenę jednostkową za zadanie projektowe.
2.3 Ogólne wymagania dla wykonywania opracowań
projektowych
Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość i
zgodność zastosowanych materiałów, badań (inwentaryzacji), ocen stanu
technicznego i prac projektowych z wymaganiami Opisu przedmiotu zamówienia oraz
poleceniami Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za stosowane metody
wykonywania opracowań projektowych. Ujawnione wady w przekazanych opracowaniach
projektowych Wykonawca poprawi niezwłocznie na własny koszt po otrzymaniu
zawiadomienia Zamawiającego o ich wykryciu.
Po stronie Wykonawcy leży
konieczność uzyskania wszelkiego rodzaju uzgodnień niezbędnych do uzyskania
zgłoszenia / pozwolenia na budowę oraz prawidłowego przebiegu procesu
budowlanego.
Po stronie Wykonawcy leży
konieczność zgłoszenia /złożenia wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę lub
zgłoszenia robót budowlanych.
2.4 Szczegóły dotyczące opracowania dokumentacji projektowej.
Dokumentacja
projektowa powinna składać się w szczególności z:
-
planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie
rodzaju
i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej
lokalizacji ich wykonywania,
-
projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami.
-
określenie wartości robót objętych projektem
-
strona tytułowa dokumentacji projektowej powinna zawierać w szczególności:
-
nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego, określoną w pkt 1,
-
adres obiektu budowlanego, którego dotyczy dokumentacja projektowa,
-
numery ewidencyjne działek objętych opracowaniem,
- w
zależności od zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia – nazwy
i kody:
2.5 Zakres i forma specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych.
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy
opracować uwzględniając w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do
określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu
wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów, rodzajów robót według
przyjętej systematyki lub grup.
2.6 Kosztorys inwestorski.
w zbiorczym zestawieniu
kosztów podać wartość netto robót budowlanych i urządzeń oraz innych
przewidywanych kosztów budowy (np. nadzory, pozyskanie gruntów, czasowe zajęcia
gruntów itd.), podatek od towarów i usług (VAT) oraz ceny brutto.
2.7 Materiały do projektowania.
2.8 Zakres opracowania.
Dokumentacja projektowa winna zawierać niżej
wymienione opracowania składające się z niezbędnych rysunków, zestawień i
opisów niezbędnych do realizacji pełnego zakresu rzeczowego robót, zgodnie
z obowiązującymi przepisami. Zawartość opracowania objętego przedmiotem
zamówienia:
·
projekt architektoniczno - budowalny
– 4 egz.
·
projekt zagospodarowania terenu – 4 egz.
·
projekt techniczny – 4 egz.
·
projekt branżowy
– 4 egz.
·
kosztorys inwestorski w układzie
specyfikacji – 2 egz.
·
specyfikacja techniczna wykonania i
odbioru robót – 2 egz.
·
przedmiar robót – 2 egz.
·
wersja elektroniczna wszystkich ww.
opracowań (w plikach wykonywalnych tj. dwg, doc, ath, kst itp. oraz pdf.)
na płycie CD – 1 kpl.
Niedopuszczalne
jest wymienianie w dokumentacji projektowej nazw handlowych materiałów i
urządzeń konkretnych producentów i dostawców; w przypadku, gdy nie jest
możliwe opisanie materiału lub urządzenia inaczej niż przez wskazanie znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia należy przy takim opisie zamieścić słowa
„lub równoważne” lub inne równoznaczne wyrazy oraz podać istotne cechy
użytkowe i jakościowe oraz dopuszczalne tolerancje.
2.9 Uwarunkowania prawne.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w zgodzie w
szczególności z:
1.
Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. ze zm.–
Prawo budowlane,
2.
Ustawą o ochronie przyrody z dnia 16
kwietnia 2004 r. (t.j. Dz.U.2013 poz.627),
3.
Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z
dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu
i formy projektu budowlanego.
4.
Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i
Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,
5.
Rozporządzeniem
Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
odpowiadać drogi publiczne i
ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124, z późn. zm.),
6.
Rozporządzeniem
Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie
warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U.
poz. 735, z późn. zm.),
7.
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno – budowlanych
dotyczących dróg publicznych.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do
dnia 29.11.2024r.
30.09.2024r. – Złożenie kompletnego wniosku we właściwym Urzędzie dla uzyskania
pozwolenia na budowę/ zgłoszenie robót budowlanych.
4.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
1)
Kryterium
oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy
podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
2)
W
przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega
sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie
uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.
3)
Oferty
będą oceniane w następujący sposób:
Pc = (Cn : Cb)
x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów;
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto
spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cb
– cena brutto badanej oferty;
100
– waga kryterium cena (100%)
5.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia
niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania
osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
2) O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postepowaniu dotyczące:
Na
podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022
r., poz. 835) wyklucza się:
a) Wykonawcę
oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3;
b)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3;
c)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu
art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U.
z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
d) do
Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3
stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna
się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.
6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
W celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy
i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i
dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia -
załącznik nr 4;
2)
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki
wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3;
3) pełnomocnictwo do
reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek
przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub
jego kopii poświadczonej notarialnie.
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ
ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
Za
pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA
OFERT:
Ofertę
można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy
Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Termin
składania ofert upływa w dniu 19.03.2024
r., godz. 0900
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30
dni od daty jej złożenia.
2) Zamawiający zastrzega sobie
możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania
przyczyny, a także do pozostawienia
postępowania bez wyboru oferty.
3) Zamawiający może udzielić
odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym
zapytaniu.
4) Wykonawca może złożyć tylko 1
ofertę.
5) Oferty należy sporządzić w
języku polskim.
6)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych
z Wykonawcą, który
złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą
ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy
zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.
7)
Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań, lub których treść nie
odpowiada treści zapytania ofertowego, zostaną odrzucone.
10. INFORMACJE
DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY :
Wybór oferty nastąpi zgodnie z
Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.
1)
Niezwłocznie po wyborze
najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy
ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2)
Zamawiający zawrze umowę z wybranym
Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3)
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę
najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej
oceny.
4)
Do prowadzonego postępowania nie
przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy
Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-03-25 12:26 | Marta Malinowska | Zawiadomienie o wyborze oferty |
2024-03-22 10:34 | Marta Malinowska | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty