Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Materiały medyczne

Dominika Rydel-Grotowska
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
Termin:
Zamieszczenia : 11-03-2024 14:05:00
Składania : 13-03-2024 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1. Termin realizacji zamówienia 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
2. Termin ważności oferty minimum 30 dni
3. Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie Wykonawcy.
4. Koszty związane z wniesieniem asortymentu o dużych gabarytach  oraz ich montażem leżą po stronie Wykonawcy.
5. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od dostarczenia towaru. Faktury wysyłane drogą elektroniczną na podany w zamówieniu adres.
6. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/.
7. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy.
8. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy,  I gatunku, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
9. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.
10. Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia jak i do zwiększenia ilości zamawianego asortymentu.
11. Towar kupowany jest dla instytucji – wymagana gwarancja min. 24 miesiące licząc od dnia zakupu z zastrzeżeniem, że jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji.
12. Towar musi posiadać termin ważności min. 24 miesiące od dnia zakupu przez Zamawiającego (dot. artykułów, które występują z okresem ważności)
13. Kryterium oceny najniższa cena (w sytuacji złożenia dwóch jednakowych ofert cenowych będzie brany pod uwagę termin realizacji zamówienia).
14. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty ( terminowość dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
15. Dostawy odbywają się w godzinach od 8:30 – 15:30 

Uwaga!!
Wykonawca zobowiązany jest do podpisania załączników zawartych w przedmiotowym postępowaniu ("Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wykluczenia", „Klauzula RODO”)

W razie pytań proszę o kontakt:
Dominika Rydel - Grotowska
Tel. 47 841 32 55 w  godz.8:30 do 15:30
dominika.rydel-grotowska@ld.policja.gov.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 -formularz ofertowy - materiały medyczne.pdf pdf 331.2 2024-03-11 14:05:00 Przedmiot zamówienia
Klauzula RODO.docx docx 19.61 2024-03-11 14:05:00 Kryterium
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wykluczenia.docx docx 13.19 2024-03-11 14:05:00 Kryterium

Komunikaty

2024-03-20 07:53 Dominika Rydel-Grotowska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Unieważniono ze względu na błędnie wystawione postępowanie.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Materiały medyczne 1. Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. formularz ofertowy, b. informacja o danych osobowych 2. Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej. 3. Wraz z ofertą należy złożyć następujące załączniki: formularz ofertowy, informacje o ochronie danych osobowych. Wyżej wymienione załączniki muszą być podpisane przez osobę do tego uprawnioną.

Załącznik nr 1 -form [...].pdf

1 dostawa Komenda Powiatowa Policji w Wieruszowie
ul. Kuźnicka 28a
98-400, Wieruszów
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 5 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - koszty transportu - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula RODO - Przyjmuję do wiadomości i akceptacji zapisy klauzuli informacyjnej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptację". Prosimy o podpisanie dokumentu i załączenie skanu do postępowania. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Klauzula RODO.docx

(0)
6 Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wykluczenia - Prosimy o podpisanie dokumentu i załączenie skanu do postępowania. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie Wykonaw [...].docx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 253