Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 5.ZF.TP.BN.RB.2024 Remonty cząstkowe nawierzchni oraz oznakowanie dróg powiatowych i gminnych w Redzie w roku 2024.

Zamówienia Publiczne
Urząd Miasta w Redzie
Termin:
Zamieszczenia : 11-03-2024 10:45:00
Składania : 27-03-2024 09:00:00
Otwarcia : 27-03-2024 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załączniki do SWZ.zip zip 5868.01 2024-03-11 11:05:09 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 117.78 2024-03-11 10:45:00 Postępowanie
SWZ 5.ZF.TP.BN.RB.2024.pdf pdf 470.77 2024-03-11 10:45:00 Postępowanie
Odpowiedź na pytanie z 19.03.2024.pdf pdf 35.16 2024-03-20 11:55:54 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 3 - Formularz ofertowy - poprawiony.docx docx 48.47 2024-03-20 11:55:54 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 21.03.2024.pdf pdf 36.94 2024-03-21 08:50:01 Publiczna wiadomość
SWZ 5.ZF.TP.BN.RB.2024 po zmianie z dnia 21.03.2024.pdf pdf 470.83 2024-03-21 08:50:01 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia treści SWZ z 21.03.2024.docx docx 24.02 2024-03-21 08:50:01 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia treści SWZ z 21.03.2024.pdf pdf 59.63 2024-03-21 08:50:01 Publiczna wiadomość
wykaz oznakowania poziomego w Gminie Reda.pdf pdf 405.9 2024-03-21 08:50:01 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dnia 27.03.2024.pdf pdf 119.56 2024-03-27 09:54:00 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty STRONA INTERNETOWA.pdf pdf 36.03 2024-04-02 13:52:38 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 67.94 2024-04-16 11:16:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-16 11:16 Zamówienia Publiczne Ogłoszenie o wyniku postępowania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-04-02 13:52 Zamówienia Publiczne Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-03-27 09:54 Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-27 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.) informuje, że na sfinansowanie zamówienia publicznego pn. Remonty cząstkowe nawierzchni oraz oznakowanie dróg powiatowych i gminnych w Redzie w roku 2024 - Postępowanie nr 5.ZF.TP.BN.RB.2024, zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 660 276,75 zł brutto.
2024-03-21 08:50 Zamówienia Publiczne Zamawiający udostępnia wyjaśnienia treści SWZ wraz z załącznikiem do wyjaśnień tj. wykaz oznakowania poziomego.
W związku z powyższym zmienia się termin składania i otwarcia ofert na 27.03.2024 r.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

SWZ 5.ZF.TP.BN.RB.20 [...].pdf

Wyjaśnienia treści S [...].docx

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

wykaz oznakowania po [...].pdf

2024-03-20 11:55 Zamówienia Publiczne Zamawiający odpowiada na zadane w postępowaniu pytanie oraz udostępnia poprawiony załącznik nr 3 - formularz ofertowy.

Odpowiedź na pytanie [...].pdf

Załącznik nr 3 - For [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 472