Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-03-2024 08:38:00 |
Składania : | 18-03-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
CHARAKTERYSTYKA
Usługa
polegającą na wykonaniu przeglądu serwisowego wraz z wymianą materiałów
eksploatacyjnych sprzętu ogrodniczego będącego na wyposażeniu Szkoły Policji
w Katowicach, zgodnie z zakresem czynności ujętych w załączniku nr 1 do
zapytania ofertowego.
Warunkiem
wzięcia udziału w postępowaniu jest wypełnienie załącznika nr 1
z określeniem cen jednostkowych brutto w tabeli oraz podsumowania. Niniejszy
załącznik należy podpisać przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy i
dołączyć
do złożonych dokumentów na platformie zakupowej.
WYMAGANIA,
WARUNKI
Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji
dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca
wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich
przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań
i warunków proszony jest o nieskładanie
oferty.
2.
Wykonawca
wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi
i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.
3. Odbiór sprzętu
przeznaczonego do przeglądu oraz jego zwrot po wykonaniu usługi leży po stronie
Wykonawcy.
4. Wykonawca oświadcza, iż
dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do wykonania zlecenia.
5. Oddawanie sprzętu do
przeglądu będzie odbywać się partiami, zgodnie
z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego.
6. Jeśli w trakcie
przeglądu wystąpi konieczność wymiany części eksploatacyjnych, Wykonawca
zobowiązany jest niezwłocznie przedstawić Zamawiającemu ofertę zawierającą
koszty ewentualnej naprawy sprzętu, do akceptacji przez Zamawiającego.
7. W przypadku, kiedy
Zamawiający nie zaakceptuje przedstawionej przez Wykonawcę oferty, Wykonawca
zobowiązany jest zwrócić sprzęt w stanie pierwotnym (tj. poskładany, poskręcany,
etc.).
8. Zamawiający może zlecić
ewentualną naprawę w późniejszym terminie.
9.
Warunkiem dokonania odbioru będzie protokół
potwierdzający wykonanie zlecenia odrębnie dla każdego ze sprzętu.
10. Protokół potwierdzający wykonanie zlecenia, powinien dla każdego ze
sprzętu odrębnie zawierać informacje o przeprowadzonych czynnościach z
zaznaczeniem np., że sprzęt nadaje się do dalszej eksploatacji.
11. Warunkiem dokonania płatności będzie protokół odbioru końcowego
potwierdzający prawidłową realizację całości zlecenia.
KARY
UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA
1.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za
zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 1% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.
2.
W przypadku, gdy zwłoka w realizacji zlecenia
przekroczy 20 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn, za które odpowiedzialność
ponosi Wykonawca.
3.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie
od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20%
wartości zlecenia.
4.
Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z
faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu.
DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań
Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a będących
należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy.
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do
kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64
66 od poniedziałku do piątku w godzinach
8:00 – 15:00.
TERMIN REALIZACJI : do 26 kwietnia 2024 r.;
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania
prawidłowo wystawionej faktury.
Komunikaty