Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa polegająca na wykonaniu przeglądu serwisowego wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych sprzętu ogrodniczego będącego na wyposażeniu Szkoły Policji w Katowicach.

Termin:
Zamieszczenia : 11-03-2024 08:38:00
Składania : 18-03-2024 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

CHARAKTERYSTYKA

Usługa polegającą na wykonaniu przeglądu serwisowego wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych sprzętu ogrodniczego będącego na wyposażeniu Szkoły Policji
w Katowicach, zgodnie z zakresem czynności ujętych w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

 

Warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu jest wypełnienie załącznika nr 1
z określeniem cen jednostkowych brutto w tabeli oraz podsumowania. Niniejszy załącznik należy podpisać przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy i dołączyć
do złożonych dokumentów na platformie zakupowej.

 

WYMAGANIA, WARUNKI

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty.

  1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni.

2.      Wykonawca wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi
i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.

3.      Odbiór sprzętu przeznaczonego do przeglądu oraz jego zwrot po wykonaniu usługi leży po stronie Wykonawcy.

4.      Wykonawca oświadcza, iż dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do wykonania zlecenia.

5.      Oddawanie sprzętu do przeglądu będzie odbywać się partiami, zgodnie
z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego.

6.      Jeśli w trakcie przeglądu wystąpi konieczność wymiany części eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przedstawić Zamawiającemu ofertę zawierającą koszty ewentualnej naprawy sprzętu, do akceptacji przez Zamawiającego.

7.      W przypadku, kiedy Zamawiający nie zaakceptuje przedstawionej przez Wykonawcę oferty, Wykonawca zobowiązany jest zwrócić sprzęt w stanie pierwotnym (tj. poskładany, poskręcany, etc.).

8.      Zamawiający może zlecić ewentualną naprawę w późniejszym terminie.

9.      Warunkiem dokonania odbioru będzie protokół potwierdzający wykonanie zlecenia odrębnie dla każdego ze sprzętu.

10.  Protokół potwierdzający wykonanie zlecenia, powinien dla każdego ze sprzętu odrębnie zawierać informacje o przeprowadzonych czynnościach z zaznaczeniem np., że sprzęt nadaje się do dalszej eksploatacji.

11.  Warunkiem dokonania płatności będzie protokół odbioru końcowego potwierdzający prawidłową realizację całości zlecenia.

 

 

KARY UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA

1.      Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 1% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.

2.      W przypadku, gdy zwłoka w realizacji zlecenia przekroczy 20 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca.

3.      Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20% wartości zlecenia.

4.      Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu.

 

DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.

 

INFORMACJA

Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.

 

Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66 od poniedziałku do piątku w godzinach
8:00 – 15:00.

 

TERMIN REALIZACJI : do 26 kwietnia 2024 r.;

WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego sprzęt ogrodniczy.docx docx 18.82 2024-03-11 08:38:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.xlsx xlsx 14.61 2024-03-11 08:38:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa polegająca na wykonaniu przeglądu serwisowego wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych sprzętu ogrodniczego będącego na wyposażeniu Szkoły Policji w Katowicach. CHARAKTERYSTYKA Usługa polegającą na wykonaniu przeglądu serwisowego wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych sprzętu ogrodniczego będącego na wyposażeniu Szkoły Policji w Katowicach, zgodnie z zakresem czynności ujętych w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. Warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu jest wypełnienie załącznika nr 1 z określeniem cen jednostkowych brutto w tabeli oraz podsumowania. Niniejszy załącznik należy podpisać przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy i dołączyć do złożonych dokumentów na platformie zakupowej. WYMAGANIA, WARUNKI Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty. 1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni. 2. Wykonawca wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę. 3. Odbiór sprzętu przeznaczonego do przeglądu oraz jego zwrot po wykonaniu usługi leży po stronie Wykonawcy. 4. Wykonawca oświadcza, iż dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do wykonania zlecenia. 5. Oddawanie sprzętu do przeglądu będzie odbywać się partiami, zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego. 6. Jeśli w trakcie przeglądu wystąpi konieczność wymiany części eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przedstawić Zamawiającemu ofertę zawierającą koszty ewentualnej naprawy sprzętu, do akceptacji przez Zamawiającego. 7. W przypadku, kiedy Zamawiający nie zaakceptuje przedstawionej przez Wykonawcę oferty, Wykonawca zobowiązany jest zwrócić sprzęt w stanie pierwotnym (tj. poskładany, poskręcany, etc.). 8. Zamawiający może zlecić ewentualną naprawę w późniejszym terminie. 9. Warunkiem dokonania odbioru będzie protokół potwierdzający wykonanie zlecenia odrębnie dla każdego ze sprzętu. 10. Protokół potwierdzający wykonanie zlecenia, powinien dla każdego ze sprzętu odrębnie zawierać informacje o przeprowadzonych czynnościach z zaznaczeniem np., że sprzęt nadaje się do dalszej eksploatacji. 11. Warunkiem dokonania płatności będzie protokół odbioru końcowego potwierdzający prawidłową realizację całości zlecenia. KARY UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 1% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki. 2. W przypadku, gdy zwłoka w realizacji zlecenia przekroczy 20 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20% wartości zlecenia. 4. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu. DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów. INFORMACJA Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00. TERMIN REALIZACJI : do 26 kwietnia 2024 r.; WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 1 usługa Szkoła Policji w Katowicach
ul. gen. Jankego 276
40-684, Katowice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 234