Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-03-2024 15:38:00 |
Składania : | 20-03-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 20-03-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-04-15 10:59 | Beata Kurek |
Zamawiający
informuje
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
złożonej
przez
Wykonawcę
OOO
sp.
z
o.
o.,
Warszawa,
cena
ofert
brutto
16
974,00
PLN,
65
PKT.
Uzasadnienie:
Wykonawca
spełnił
wszystkie
warunki
udziału
w
postępowaniu
oraz
otrzymał
najwyższą
ilość
punktów
w
przyjętych
kryteriach
oceny
ofert.
W terminie składania ofert, tj. do dnia 20 marca 2024 r. do godziny 9:00 wpłynęło 10 ofert: 1. Fundacja Pejzaż, Wrocław, cena oferty brutto 24 000,00 PLN, 57 PKT; 2. Golden Storm Film - A. B., Lublin, cena oferty brutto 35 055,00 PLN, 48 PKT; 3. Highkey Spółka z o. o., Warszawa, cena oferty brutto 34 686,00 PLN, 51 PKT; 4. Image&Partners M. K., Ciechanów, cena oferty brutto 9 400 PLN - Oferta odrzucona, ponieważ wykonawca w wyznaczonym terminie nie uzupełnił żądanych dokumentów. 5. MFILM W. M., Lublin, cena oferty brutto 16 605,00 PLN, 63 PKT; 6. OOO sp. z o. o., Warszawa, cena ofert brutto 16 974,00 PLN, 65 PKT; 7. RM-DRONE R. M., Spalona, cena oferty brutto 19 278,00 PLN, 54 PKT; 8. SFG MEDIA Sp. z o.o., Warszawa, cena oferty brutto 26 195,31PLN, 47 PKT; 9. wMediaWzięci Sp. z o. o., Warszawa, cena oferty brutto 43 173,00 PLN, 50 PKT; 10. W.G. cena ofert brutto 22 878 PLN - Oferta odrzucona, ponieważ została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w procedurze oraz jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. |
2024-03-19 16:13 | Beata Kurek |
PYTANIE
WYKONWCY
NR
6:
Dzień
dobry, chcielibyśmy przestawiać ofertę na realizację zamówienia. Z naszej perspektywy jednak na bazie przedstawionego zapotrzebowania nie da się w odpowiedni sposób zaprezentować Państwu kosztów obsługi poszczególnych wydarzeń. Zakładając organizację 6 wydarzeń, podczas których 6 wymaga obsługi foto, a 3 wymagają obsługi formatu video - formularz ofertowy powinien to uwzględnić. Tymczasem w formularzu mamy cenę jednostkową za sesję. Możemy to rozumieć jako wydarzenie - nie mniej jakie wydarzenie? To które potrzebuje jedynie obsługę foto, czy takie, które potrzebuje również obsługi wideo? Będziemy zobowiązani za informację zwrotną. ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający informuje, iż planowana jest organizacja 6 wydarzeń z czego 3 wydarzenia wymagają wyłącznie obsługi fotograficznej, a pozostałe 3 wymagają obsługi fotograficznej oraz obsługi wideo. W związku z tym w rubryce: „cena jednostkową za sesję” proszę o podanie szacowanej ceny netto za obsługę wydarzenia uwzględniając poniższy podział: • cena netto za usługę wykonania dokumentacji fotograficznej podczas 1 wydarzenia, • cena netto za usługę wykonania dokumentacji filmowej podczas 1 wydarzenia |
2024-03-19 14:35 | Beata Kurek |
PYTANIE
WYKONAWCY
NR
5: Formularz ofertowy jest dosyć niejasny. Co mamy wpisać w rubryce: cena za jedną sesję bez podatku VAT? 1. Cenę za dokumentację fotograficzną 1 sesji bez dokumentacji filmowej 2. Cenę za dokumentację fotograficzną i dokumentację filmową tej samej sesji 3. Cenę samej dokumentacji filmowej 4. Cenę ryczałtową za dokumentację 1 wydarzenia po podzieleniu ceny za wykonanie całości usługi na 6? ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO: W rubryce: „cena za jedną sesję bez podatku VAT” proszę o podanie ceny netto w rozbiciu na: dokumentację fotograficzną podczas 1 wydarzenia, dokumentację filmową podczas 1 wydarzenia” |
2024-03-19 14:30 | Beata Kurek |
PYTANIE
WYKONAWCY
NR
4: 1. Co Zamawiający rozumie pod pojęciem "retusz zdjęć"? ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO: Proces cyfrowej edycji obrazu, który ma na celu poprawienie, dostosowanie lub zmianę zdjęcia w taki sposób, aby uzyskać pożądany efekt: usuwanie niedoskonałości, korekta kolorów i kontrastu: poprawa nasycenia kolorów, jasności i kontrastu. Ponad to: poprawa estetyki obrazu, wyostrzenie szczegółów, usunięcie niechcianych elementów. 2. Czy filmy będą wymagały nagrywania dźwięku lub użycia podkładu muzycznego? ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO: Tak, filmy będą wymagały nagrywania dźwięku lub użycia podkładu muzycznego. 3. Czy można złożyć ofertę wspólnie z innym wykonawcą? ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO: Nie ma możliwości złożenia oferty wspólnie z innym wykonawcą. 4. Czy do realizacji części zamówienia można skorzystać z usług podwykonawcy (np. do realizacji filmów)? ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO: Na podstawie § 2, ust. 5 projektu umowy tylko w sytuacji, kiedy Wykonawca nie będzie w stanie zrealizować wydarzenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu ten fakt niezwłocznie, uzgadniając jednocześnie z Zamawiającym osobę, która zastępczo zrealizuje przedmiot umowy w ramach danego wydarzenia. W pozostałych przypadkach na zgodnie z § 2, ust. 1 projektu umowy Wykonawca oświadcza, że wykonanie przedmiotu umowy leży w granicach jego możliwości i nie istnieją żadne przeszkody natury merytorycznej, technicznej i organizacyjnej dla profesjonalnego wykonania przedmiotu umowy oraz bieżącej, niezakłóconej realizacji powierzonych czynności przez cały okres obowiązywania umowy. |
2024-03-15 11:32 | Beata Kurek |
PYTANIE
WYKONAWCY
NR
3: Dzień dobry, Proszę o odpowiedź na pytania: 1. Czy mogą Państwo podać terminy poszczególnych wydarzeń? Jeśli nie są znane w tym momencie dokładne terminy to czy mogą Państwo określić w przybliżeniu, np. w jakich miesiącach odbędą się poszczególne wydarzenia? 2. Gdzie będzie odbywała się konferencja, integracja i końcowa sesja (czyli w jakich miejscach mają być nagrywane 3 filmy)? 3. Czy materiały video mają zawierać podkład lektora? ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO: Ad.1 Terminy poszczególnych wydarzeń nie są jeszcze ustalone. W ujęciu miesięcznym wydarzenia będą się odbywać prawdopodobnie: kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik, listopad (z wyłączeniem wakacji). Ad.2 Konferencja i końcowa sesja, będą odbywać się prawdopodobnie w Warszawie. Wyjazd integracyjny będzie odbywał się prawdopodobnie poza Warszawą, na terenie województwa mazowieckiego. Integracja jest planowana na czerwiec, konferencja jest planowana na wrzesień, a sesja końcowa na listopad. Ad.3 Materiały video nie muszą zawierać podkładu lektora, ale musza zawierać napisy. |
2024-03-14 13:34 | Beata Kurek |
PYTANIE
WYKONAWCY
NR
2: Szanowni Państwo, prosimy o odpowiedź na poniższe pytanie: Zgodnie z zapisami OPZ: "Oferta powinna zawierać: Portfolio Wykonawcy (format ppt) prezentujące materiał fotograficzny i wideo zawierający min.: 2 reportaże zdjęciowe z wydarzeń niebędących imprezami okolicznościowymi (jak: śluby, wesela, chrzty, komunie, spotkania rodzinne), zrealizowane w plenerze i we wnętrzach oraz minimum 1 materiał wideo ( około 1 min.). Reportaż powinien zawierać min. 8 różnorodnych zdjęć. Przy ocenie portfolio Wykonawcy, Zamawiający weźmie pod uwagę: jakość techniczną oraz estetyczną fotografii i wideo zgodnie z punktacją określoną w kryteriach oceny" Czy to oznacza, że obie sesje fotograficzne powinny być częściowo plenerowe, a częściowo we wnętrzu, czy Zamawiający dopuszcza, żeby jedna sesja reportażowa była plenerowa, a druga we wnętrzu. Dodatkowo ile zdjęć z sesji będzie podlegać ocenie. Ile zdjęć Wykonawca musi udostępnić Zamawiającemu do oceny portfolio. Z wyrazami szacunku. ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJACEGO: Ad.1 Zamawiający dopuszcza, żeby jedna sesja (reportaż) była plenerowa, a druga we wnętrzu. Zamawiający dopuszcza również, aby obie sesje (reportaże) były częściowo plenerowe, a częściowo we wnętrzu. Ad.2 Ocenie podlegają wszystkie zdjęcia przesłane przez oferenta (może ich być więcej niż wymagane minimum). Oferent musi przesłać min. 16 zdjęć (2 reportaże po 8 zdjęć). |
2024-03-12 13:11 | Beata Kurek |
PYTANIE
WYKONAWCY: Dzień dobry, czy dobrze rozumiem, że przewidują Państwo łącznie 6 odrębnych dat wydarzeń? A maksymalny czas trwania jednego wydarzenia to 8 godzin? ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO: Dzień dobry, Zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz § 1. ust. 1 pkt 1 i § 1 ust. 2 pkt 2 Projektu umowy na wykonanie dokumentacji fotograficznej i filmowej na potrzeby funkcjonowania Młodzieżowego Sejmiku Województwa Mazowieckiego, Zamawiający przewiduje łącznie sześć odrębnych dat wydarzeń: 4 sesje Młodzieżowego Sejmiku Województwa Mazowieckiego 1 Konferencję 1 Integrację Przewidywany czas obsługi wydarzeń wynosi: sesja MSWM (do 7h), integracja MSWM (do 8 h), konferencja MSWM (do 7 h). z wyrazami szacunku |
Komunikaty