Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR-OP-V.152.4.2.2024.KS Dokumentacja fotograficzna i wideo podczas 4 sesji, 1 integracji i 1 konferencji Młodzieżowego Sejmiku Województwa Mazowieckiego.

Termin:
Zamieszczenia : 08-03-2024 15:38:00
Składania : 20-03-2024 09:00:00
Otwarcia : 20-03-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1. Opis przedmiotu zamówienia .pdf pdf 156.06 2024-03-08 15:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 2. Projekt umowy.pdf pdf 199.06 2024-03-08 15:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 klauzula RODO.pdf pdf 206.33 2024-03-08 15:38:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 209.96 2024-03-08 15:38:00 Postępowanie
Warunki przeprowadzenia procedury.pdf pdf 82.8 2024-03-08 15:38:00 Postępowanie
wzór protokołu odbioru.pdf pdf 89.3 2024-03-08 15:38:00 Postępowanie
Załacznik nr 3. Formularz ofertowy.docx docx 71.36 2024-03-08 15:38:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-04-15 10:59 Beata Kurek Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę OOO sp. z o. o., Warszawa, cena ofert brutto 16 974,00 PLN, 65 PKT. Uzasadnienie: Wykonawca spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymał najwyższą ilość punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert.

W terminie składania ofert, tj. do dnia 20 marca 2024 r. do godziny 9:00 wpłynęło 10 ofert:
1. Fundacja Pejzaż, Wrocław, cena oferty brutto 24 000,00 PLN, 57 PKT;
2. Golden Storm Film - A. B., Lublin, cena oferty brutto 35 055,00 PLN, 48 PKT;
3. Highkey Spółka z o. o., Warszawa, cena oferty brutto 34 686,00 PLN, 51 PKT;
4. Image&Partners M. K., Ciechanów, cena oferty brutto 9 400 PLN - Oferta odrzucona, ponieważ wykonawca
w wyznaczonym terminie nie uzupełnił żądanych dokumentów.
5. MFILM W. M., Lublin, cena oferty brutto 16 605,00 PLN, 63 PKT;
6. OOO sp. z o. o., Warszawa, cena ofert brutto 16 974,00 PLN, 65 PKT;
7. RM-DRONE R. M., Spalona, cena oferty brutto 19 278,00 PLN, 54 PKT;
8. SFG MEDIA Sp. z o.o., Warszawa, cena oferty brutto 26 195,31PLN, 47 PKT;
9. wMediaWzięci Sp. z o. o., Warszawa, cena oferty brutto 43 173,00 PLN, 50 PKT;
10. W.G. cena ofert brutto 22 878 PLN - Oferta odrzucona, ponieważ została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w procedurze oraz jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.


2024-03-19 16:13 Beata Kurek PYTANIE WYKONWCY NR 6: Dzień dobry,

chcielibyśmy przestawiać ofertę na realizację zamówienia. Z naszej perspektywy jednak na bazie przedstawionego zapotrzebowania nie da się w odpowiedni sposób zaprezentować Państwu kosztów obsługi poszczególnych wydarzeń.
Zakładając organizację 6 wydarzeń, podczas których 6 wymaga obsługi foto, a 3 wymagają obsługi formatu video - formularz ofertowy powinien to uwzględnić.
Tymczasem w formularzu mamy cenę jednostkową za sesję. Możemy to rozumieć jako wydarzenie - nie mniej jakie wydarzenie? To które potrzebuje jedynie obsługę foto, czy takie, które potrzebuje również obsługi wideo?
Będziemy zobowiązani za informację zwrotną.

ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający informuje, iż planowana jest organizacja 6 wydarzeń z czego 3 wydarzenia wymagają wyłącznie obsługi fotograficznej, a pozostałe 3 wymagają obsługi fotograficznej oraz obsługi wideo. W związku z tym w rubryce: „cena jednostkową za sesję” proszę o podanie szacowanej ceny netto za obsługę wydarzenia uwzględniając poniższy podział:
• cena netto za usługę wykonania dokumentacji fotograficznej podczas 1 wydarzenia,
• cena netto za usługę wykonania dokumentacji filmowej podczas 1 wydarzenia
2024-03-19 14:35 Beata Kurek PYTANIE WYKONAWCY NR 5:
Formularz ofertowy jest dosyć niejasny. Co mamy wpisać w rubryce: cena za jedną sesję bez podatku VAT?
1. Cenę za dokumentację fotograficzną 1 sesji bez dokumentacji filmowej
2. Cenę za dokumentację fotograficzną i dokumentację filmową tej samej sesji
3. Cenę samej dokumentacji filmowej
4. Cenę ryczałtową za dokumentację 1 wydarzenia po podzieleniu ceny za wykonanie całości usługi na 6?

ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:
W rubryce: „cena za jedną sesję bez podatku VAT” proszę o podanie ceny netto w rozbiciu na:
 dokumentację fotograficzną podczas 1 wydarzenia,
 dokumentację filmową podczas 1 wydarzenia”
2024-03-19 14:30 Beata Kurek PYTANIE WYKONAWCY NR 4:
1. Co Zamawiający rozumie pod pojęciem "retusz zdjęć"?

ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:
Proces cyfrowej edycji obrazu, który ma na celu poprawienie, dostosowanie lub zmianę zdjęcia w taki sposób, aby uzyskać pożądany efekt: usuwanie niedoskonałości, korekta kolorów i kontrastu: poprawa nasycenia kolorów, jasności i kontrastu. Ponad to: poprawa estetyki obrazu, wyostrzenie szczegółów, usunięcie niechcianych elementów.

2. Czy filmy będą wymagały nagrywania dźwięku lub użycia podkładu muzycznego?

ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:
Tak, filmy będą wymagały nagrywania dźwięku lub użycia podkładu muzycznego.

3. Czy można złożyć ofertę wspólnie z innym wykonawcą?

ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:
Nie ma możliwości złożenia oferty wspólnie z innym wykonawcą.

4. Czy do realizacji części zamówienia można skorzystać z usług podwykonawcy (np. do realizacji filmów)?

ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:
Na podstawie § 2, ust. 5 projektu umowy tylko w sytuacji, kiedy Wykonawca nie będzie w stanie zrealizować wydarzenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu ten fakt niezwłocznie, uzgadniając jednocześnie z Zamawiającym osobę, która zastępczo zrealizuje przedmiot umowy w ramach danego wydarzenia. W pozostałych przypadkach na zgodnie z § 2, ust. 1 projektu umowy Wykonawca oświadcza, że wykonanie przedmiotu umowy leży w granicach jego możliwości i nie istnieją żadne przeszkody natury merytorycznej, technicznej i organizacyjnej dla profesjonalnego wykonania przedmiotu umowy oraz bieżącej, niezakłóconej realizacji powierzonych czynności przez cały okres obowiązywania umowy.
2024-03-15 11:32 Beata Kurek PYTANIE WYKONAWCY NR 3:
Dzień dobry,
Proszę o odpowiedź na pytania:
1. Czy mogą Państwo podać terminy poszczególnych wydarzeń? Jeśli nie są znane w tym momencie
dokładne terminy to czy mogą Państwo określić w przybliżeniu, np. w jakich miesiącach odbędą się
poszczególne wydarzenia?
2. Gdzie będzie odbywała się konferencja, integracja i końcowa sesja (czyli w jakich miejscach mają być
nagrywane 3 filmy)?
3. Czy materiały video mają zawierać podkład lektora?

ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:
Ad.1 Terminy poszczególnych wydarzeń nie są jeszcze ustalone. W ujęciu miesięcznym wydarzenia będą się odbywać prawdopodobnie: kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik, listopad (z wyłączeniem wakacji).

Ad.2 Konferencja i końcowa sesja, będą odbywać się prawdopodobnie w Warszawie. Wyjazd integracyjny będzie odbywał się prawdopodobnie poza Warszawą, na terenie województwa mazowieckiego. Integracja jest planowana na czerwiec, konferencja jest planowana na wrzesień, a sesja końcowa na listopad.

Ad.3 Materiały video nie muszą zawierać podkładu lektora, ale musza zawierać napisy.


2024-03-14 13:34 Beata Kurek PYTANIE WYKONAWCY NR 2:
Szanowni Państwo,
prosimy o odpowiedź na poniższe pytanie:
Zgodnie z zapisami OPZ:
"Oferta powinna zawierać: Portfolio Wykonawcy (format ppt) prezentujące materiał fotograficzny i wideo zawierający min.: 2 reportaże zdjęciowe z wydarzeń niebędących imprezami okolicznościowymi (jak: śluby, wesela, chrzty, komunie, spotkania rodzinne), zrealizowane w plenerze i we wnętrzach oraz minimum 1 materiał wideo ( około 1 min.). Reportaż powinien zawierać min. 8 różnorodnych zdjęć. Przy ocenie portfolio Wykonawcy, Zamawiający weźmie pod uwagę: jakość techniczną oraz estetyczną fotografii i wideo zgodnie z punktacją określoną w kryteriach oceny"

Czy to oznacza, że obie sesje fotograficzne powinny być częściowo plenerowe, a częściowo we wnętrzu, czy Zamawiający dopuszcza, żeby jedna sesja reportażowa była plenerowa, a druga we wnętrzu.

Dodatkowo ile zdjęć z sesji będzie podlegać ocenie. Ile zdjęć Wykonawca musi udostępnić Zamawiającemu do oceny portfolio.
Z wyrazami szacunku.

ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJACEGO:
Ad.1 Zamawiający dopuszcza, żeby jedna sesja (reportaż) była plenerowa, a druga we wnętrzu. Zamawiający dopuszcza również, aby obie sesje (reportaże) były częściowo plenerowe, a częściowo we wnętrzu.

Ad.2 Ocenie podlegają wszystkie zdjęcia przesłane przez oferenta (może ich być więcej niż wymagane minimum). Oferent musi przesłać min. 16 zdjęć (2 reportaże po 8 zdjęć).

2024-03-12 13:11 Beata Kurek PYTANIE WYKONAWCY:
Dzień dobry,
czy dobrze rozumiem, że przewidują Państwo łącznie 6 odrębnych dat wydarzeń? A maksymalny czas trwania jednego wydarzenia to 8 godzin?

ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:
Dzień dobry,
Zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz § 1. ust. 1 pkt 1 i § 1 ust. 2 pkt 2 Projektu umowy na wykonanie dokumentacji fotograficznej i filmowej na potrzeby funkcjonowania Młodzieżowego Sejmiku Województwa Mazowieckiego, Zamawiający przewiduje łącznie sześć odrębnych dat wydarzeń:
 4 sesje Młodzieżowego Sejmiku Województwa Mazowieckiego
 1 Konferencję
 1 Integrację
Przewidywany czas obsługi wydarzeń wynosi: sesja MSWM (do 7h), integracja MSWM (do 8 h), konferencja MSWM (do 7 h).
z wyrazami szacunku

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 40% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - marzec 2024 – listopad 2024. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 796