Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KOPERTY Z NADRUKIEM - 2023/2024 KOPERTY Z NADRUKIEM - zakup i dostawa na 2024 dla ZKZL sp. z o. o. w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 08-03-2024 14:10:00
Składania : 15-03-2024 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia:

1. PPU-UMOWA (Pozycja: Kryteria i warunki formalne, ust. 7)

2. Zał. nr: 2 - Wzory i formaty kopert (Pozycja: Załączniki do postępowania)

3. Zał. nr: 3 - Treść nadruku na kopertach (Pozycja: Załączniki do postępowania)

4. Zał. nr: 4 - Formularz rzeczowo-cenowy (Pozycja: Przedmiot zamówienia, ust. 1) Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 571 428 587

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 2 do umowy - Wzory i formaty kopert - KOPERTY Z NADRUKIEM 2024.pdf pdf 591.2 2024-03-08 14:10:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do umowy - Treść nadruku na kopertach - KOPERTY Z NADRUKIEM 2024.pdf pdf 132.76 2024-03-08 14:10:00 Postępowanie
Zał. nr 4 do umowy - Formularz rzeczowo-cenowy - KOPERTY Z NADRUKIEM 2024.xlsx xlsx 13.15 2024-03-08 14:10:00 Przedmiot zamówienia
PPU-UMOWA - KOPERTY Z NADRUKIEM 2024.pdf pdf 108.21 2024-03-08 14:10:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Koperty z nadrukiem Koperty z nadrukiem: logo i adres spółki. Szczegółowe zestawienie wzorów i treść nadruku znajduje się w załącznikach nr 2 i nr 3 do umowy. Podstawowe formaty kopert znajdują się w tzw. "Formularzu rzeczowo-cenowym" - zał. nr 4 do umowy, który należy wypełnić wyceniając poszczególne pozycje. Prosimy o podanie łącznej wartości z załączonego i wycenionego przez Państwa formularza.

Zał. nr 4 do umowy - [...].xlsx

1 komplet - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin dostaw - Dostawa do siedziby spółki lub do punktów obsługi klienta (POK). Dostawy w terminie do 7 dni od momentu zgłoszenia zamówienia. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - Zamówienia kopert z nadrukiem na rok 2024. Od dnia zawarcia umowy do końca bieżącego roku - do 31.12.2024. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję". (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się". (0)
7 Projektowane Postanowienia Umowy - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień Umowy wpisując "Akceptuję".

PPU-UMOWA - KOPERTY [...].pdf

(0)
8 Dodatkowe zamówienia - Jeżeli w trakcie realizacji Umowy wystąpi konieczność zamówienia kopert z nadrukiem o niewymienionych formatach w "Formularzu rzeczowo-cenowym", jednak zawartych opcjonalnie w zał. nr 2 do umowy, dopuszcza się ich zamówienie u Wykonawcy w ramach zawartej Umowy z zastrzeżeniem, że ceny jednostkowe tych artykułów nie mogą być wyższe od cen hurtowych oferowanych przez Wykonawcę. Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję". (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 305