- Strona główna
- Postępowanie ID 899220
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
OUr-VI.2512.1.29.2024 Usługa udostępnienia łącz IPVPN
Wystawiający
-
UżytkownikMarianna Urbańska
-
Organizacja
-
OddziałWydział Obsługi Urzędu
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-03-12 10:20:00
-
Składania2024-03-15 14:00:00
-
Otwarcie ofert2024-03-15 14:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Opis przedmiotu
zamówienia:
Udostępnienie łącz IPVPN (MPLS) w układzie gwiazdy:
główna lokalizacja- serwerownia UMP ul Gronowa 22ab o przepływności 40 Mbps,
wierzchołki gwiazdy:
ul. 28 czerwca 1956r. nr 404 łącze o przepływności 20 Mbps,
ul. Libelta 16/20 łącze o przepływności 4 Mbps,
ul. Gorzysława 9 łącze o przepływności 4 Mbps,
ul. Kolorowa 8 łącze o przepływności 4 Mbps.
Termin:
Od 1 kwietnia 2024 do 31 marca 2026
2. Opis sposobu
przygotowania oferty:
1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język
polski.
4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez
wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.
5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie
ofertowe.
6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w
Zapytaniu ofertowym.
7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto
b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu
zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez
Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności
związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę
podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części
złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.
d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23%.
3. Zasady płatności:
Zgodnie z § 4 wzoru umowy.
4. Opis procedury:
1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 4
niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która
zostanie najwyżej oceniona.
2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych
dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków
udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów
zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.
4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych
elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając
porównywalność złożonych ofert.
5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
5. Klauzula informacyjna z
art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą
przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez
e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841
Poznań.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e
RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym
wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór
najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o
udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień
publicznych.
4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez
Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane
do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania
przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze
szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d) żądania usunięcia danych, gdy:
‒ dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
‒ dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
‒ po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione
podstawy przetwarzania;
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
‒ osoby te kwestionują prawidłowość danych,
‒ przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu
danych,
‒ Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale
są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub
obrony roszczeń,
‒ osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia
nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień
publicznych.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na
zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych
osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w
tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
6. Oświadczenie o
wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że
wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od
których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o
udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
7. Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, t. j. Dz. U. 2023, poz. 1497.
Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych
oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za
dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie
ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat
pozbawienia wolności.
8.
Zapoznanie się z treścią wzoru umowy
Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru
umowy wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-04-02
13:03:53
|
Marianna Urbańska | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zapytanie ofertowe zostało unieważnione przez Zamawiającego. |
2024-03-12
10:24:47
|
Marianna Urbańska | Poprawka pkt. 2 Warunki płatności na: "Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury" |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?