Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-03-2024 07:43:00 |
Składania : | 14-03-2024 07:42:00 |
Otwarcia : | 14-03-2024 07:47:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-03-13 13:04 | Joanna Kowalczyk |
Poniżej
zamawiający
odpowiada
na
pytania: Pytanie nr 1 Wykonawca zwraca się z prośba o modyfikację zapisu § 4 ust. 5 Wzoru Umowy na: „W razie utraty, kradzieży lub zniszczenia kart Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego zawiadomienia Wykonawcy pod numerem telefonu ………………………….., oraz dodatkowo dokonać potwierdzenia pod adresem e-mail………… . Wykonawca niezwłocznie od chwili przyjęcia zgłoszenia ale nie później niż w ciągu 24 godzin, zapewnia zablokowanie karty w całej sieci. „ Odpowiedz na pytanie nr 1: Zamawiający nie wyraża zgody na o modyfikację zapisu § 4 ust. 5 Wzoru Umowy na: „W razie utraty, kradzieży lub zniszczenia kart Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego zawiadomienia Wykonawcy pod numerem telefonu ………………………….., oraz dodatkowo dokonać potwierdzenia pod adresem e-mail………… . Wykonawca niezwłocznie od chwili przyjęcia zgłoszenia ale nie później niż w ciągu 24 godzin, zapewnia zablokowanie karty w całej sieci. „ Pytanie nr 2 Wykonawca zwraca się z prośba o dodanie zapisu do Wzoru Umowy o treści: „Za przyczyny za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca nie uważa się zdarzeń losowych (np. brak prądu), modernizacji stacji, wyłączenia stacji, dostaw paliwa na stację, awarii systemu obsługi. W przypadku wystąpienia w.w. zdarzeń, Zamawiający zobowiązuje się tankować na kolejnej stacji znajdującej się najbliżej siedziby Zamawiającego niezależnie od zakresu km oraz godzin otwarcia. Wykonawca z tego tytułu nie będzie ponosił kar finansowych”. Odpowiedz na pytanie nr 2: Zamawiający nie wyraża zgody na dodanie zapisu do Wzoru Umowy o treści: „Za przyczyny za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca nie uważa się zdarzeń losowych (np. brak prądu), modernizacji stacji, wyłączenia stacji, dostaw paliwa na stację, awarii systemu obsługi. W przypadku wystąpienia w.w. zdarzeń, Zamawiający zobowiązuje się tankować na kolejnej stacji znajdującej się najbliżej siedziby Zamawiającego niezależnie od zakresu km oraz godzin otwarcia. Wykonawca z tego tytułu nie będzie ponosił kar finansowych”. Pytanie nr 3 Wykonawca zwraca się z prośba o dodanie zapisu do Wzoru Umowy o treści: „Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego paliwa. W celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. W terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji Wykonawcy wyda decyzję o uznaniu lub odrzuceniu zgłoszonej reklamacji. W przypadku gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga zebrania dodatkowych informacji, w szczególności uzyskania od Zamawiającego lub Operatora stacji paliw, Wykonawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od dnia uzyskania tych informacji. W przypadku uznania roszczenia Zamawiającego Wykonawca naprawi szkodę do wysokości udokumentowanej odpowiednimi rachunkami/fakturami. Zakończenie postępowania reklamacyjnego u Wykonawcy nie zamyka postępowania na drodze sądowej”. Odpowiedz na pytanie nr 3: Zamawiający nie wyraża zgody na dodanie zapisu do Wzoru Umowy o treści: „Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego paliwa. W celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. W terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji Wykonawcy wyda decyzję o uznaniu lub odrzuceniu zgłoszonej reklamacji. W przypadku gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga zebrania dodatkowych informacji, w szczególności uzyskania od Zamawiającego lub Operatora stacji paliw, Wykonawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od dnia uzyskania tych informacji. W przypadku uznania roszczenia Zamawiającego Wykonawca naprawi szkodę do wysokości udokumentowanej odpowiednimi rachunkami/fakturami. Zakończenie postępowania reklamacyjnego u Wykonawcy nie zamyka postępowania na drodze sądowej”. Pytanie nr 4 Wykonawca zwraca się z prośbą o dopuszczenie, aby w sprawach nieuregulowanych umową, obowiązywał Regulamin Używania Kart Paliwowych u Wykonawcy, czyniąc jednocześnie z regulaminu załącznik do umowy. Odpowiedz na pytanie nr 4: Zamawiający nie wyraża zgody na dopuszczenie, aby w sprawach nieuregulowanych umową, obowiązywał Regulamin Używania Kart Paliwowych u Wykonawcy, czyniąc jednocześnie z regulaminu załącznik do umowy. |
Komunikaty