Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: MT.2370.6.2024 Kompletny przenośny zestaw do znakowania laserowego gospodarki materiałowej Komendy.

Deadlines:
Published : 07-03-2024 09:52:00
Placing offers : 15-03-2024 10:00:00
Offers opening : 15-03-2024 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



Witam,

Komenda Miejska PSP w Poznaniu zwraca się z zapytaniem ofertowym na zakup lasera w technologii fiber do znakowania środków trwałych Komendy (materiał: stal w tym nierdzewna, metale kolorowe, drewno/fornir, tworzywa sztuczne oraz kompozyty (włókno szklane/węglowe/kewlar).

W zestawie przenośne urządzenie laserowe, komputer przenośny z oprogramowaniem systemowym oraz zdolym do obsługi lasera oraz programów znakujących. 

Laser musi być przystosowany do znakowania dużych obiektów typu samochów (laser ręczny nie stanowiskowy).

Zamawiający wymaga minimum 2 lat gwarancji na urządzenie (możliwość rozszerzenia gwarancji preferowana), w cenie należy uwzględnić serwis (wymagane przeglądy w celu zachowania gwarancji jesli są wymagane).

W cenie należy uwzględnić przeszkolenie 4 osób do odsługi kompleksowej sprzętu w siedzibie zamawijącego.

W cenie należy uwzględnić  uruchomienie i kalibrację pod wymagania użytkownika (towrzenie profili materiałowych itp)


Mile widziana współpraca z również oferowanym przez Wykonawcę czytnikiem kodów tworzonych przez znakowanie laserowe.


Preferowany pokaz możliwości systemu oraz urządzenia przez Wykonawcę w siedzibie firmy przed dokomaniem Zakupu.


Zapraszamy do kontaktu w celu doprecyzownia kwestii merytorycznych.

 


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47-77-16-353  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2624 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 256