Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-03-2024 09:52:00 |
Składania : | 15-03-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 15-03-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Witam,
Komenda Miejska PSP w Poznaniu zwraca się z zapytaniem ofertowym na zakup lasera w technologii fiber do znakowania środków trwałych Komendy (materiał: stal w tym nierdzewna, metale kolorowe, drewno/fornir, tworzywa sztuczne oraz kompozyty (włókno szklane/węglowe/kewlar).
W zestawie przenośne urządzenie laserowe, komputer przenośny z oprogramowaniem systemowym oraz zdolym do obsługi lasera oraz programów znakujących.
Laser musi być przystosowany do znakowania dużych obiektów typu samochów (laser ręczny nie stanowiskowy).
Zamawiający wymaga minimum 2 lat gwarancji na urządzenie (możliwość rozszerzenia gwarancji preferowana), w cenie należy uwzględnić serwis (wymagane przeglądy w celu zachowania gwarancji jesli są wymagane).
W cenie należy uwzględnić przeszkolenie 4 osób do odsługi kompleksowej sprzętu w siedzibie zamawijącego.
W cenie należy uwzględnić uruchomienie i kalibrację pod wymagania użytkownika (towrzenie profili materiałowych itp)
Mile widziana współpraca z również oferowanym przez Wykonawcę czytnikiem kodów tworzonych przez znakowanie laserowe.
Preferowany pokaz możliwości systemu oraz urządzenia przez Wykonawcę w siedzibie firmy przed dokomaniem Zakupu.
Zapraszamy do kontaktu w celu doprecyzownia kwestii merytorycznych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47-77-16-353
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty