Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Uzupełnienie 16 szyb w wiatach przystankowych zlokalizowanych na terenie miasta Nowego Dworu Mazowieckiego

Termin:
Zamieszczenia : 07-03-2024 11:10:00
Składania : 11-03-2024 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Nowy Dwór Mazowiecki 06-03-2024 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie zadania

Uzupełnienie 16 szyb w wiatach przystankowych zlokalizowanych na terenie miasta Nowego Dworu Mazowieckiego

 

Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.

I.       Nazwa i adres zamawiającego

Miasto Nowy Dwór Mazowiecki

z siedzibę ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki,

NIP 531 10 00 938

II.    Tryb postępowania

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych

III.  Przedmiot zamówienia

1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn „Wykonanie nawierzchni mineralno- żwirowej przy placu zabaw”

Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Zadanie obejmuje dokonanie usług remontowych polegających na uzupełnieniu 16 szyb w wiatach przystankowych zlokalizowanych na terenie miasta Nowego Dworu Mazowieckiego oraz 2 szyb lub płyt pleksi w gablotach informacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku w formie tabeli i zdjęć w arkuszach kalkulacyjnych.
  2. Lokalizacja przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Uzupełnienie 16 szyb w wiatach przystankowych zlokalizowanych na terenie miasta Nowego Dworu Mazowieckiego dokłada lokalizacja i zdjęcia poglądowe znajdują się w złączniku do zapytania ofertowego. (Forma pliku EXCEL w arkuszach zdjęcia wiat przystankowych)

 

3.    Kontrola jakości usługi

Kontrola jakości usługi będzie prowadzona na bieżąco przez osobę wskazaną przez Zamawiającego w umowie.

 

4.   Obowiązki wykonawcy

   Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac oraz ich zgodność
z zakresem zamówienia i zawartą umową.

   Osoby zatrudnione przez Wykonawcę powinny posiadać wszystkie wymagane prawem uprawnienia do wykonania wyżej określonych robót i powinny przejść szkolenie bhp w zakresie obejmującym tego typu roboty.

   Wykonawca dostarczy na teren robót i będzie utrzymywał wyposażenie konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa pracy. Uważa się, że koszty z tym związane wliczone są w cenę zawartą w umowie

   Do realizacji prac Wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie sprzęt w pełni sprawny technicznie,

   W trakcie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest znać i stosować się do przepisów zawartych w regulacjach prawnych w zakresie ochrony środowiska. Prowadzenie robót przez Wykonawcę nie może powodować powstania czynników szkodliwych dla innych jednostek w rejonie ich prowadzenia.

   Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie wykonywania usługi.

 

 

 

5.    Termin realizacji

Przewiduje się następujące terminy realizacji robót do 30.04.2024 r:

 

Uwaga

Zaleca się aby potencjalny Wykonawca, przed złożeniem oferty, zapoznał się
z warunkami terenowymi realizacji przedsięwzięcia oraz dokonał dokładnych pomiarów szyb w celu ich zamontowania, gdyż podane wymiary są wymiarami orientacyjnymi podanymi w celu przygotowania zapytania ofertowego.

W przypadkach uzasadnionych będziemy naliczać kary umowne.

IV.  Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami

1.    Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.

2.    W postępowaniu          oświadczenia,          wnioski,        zawiadomienia         oraz    informacje     Zamawiający  i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką - Zamówienia poniżej 130 000 złotych. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym przez niego terminie.

3.    Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów. 

4.    Wykonawca składa ofertę wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.

5.    Wszelką korespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem Platformy zakupowej.

6.    Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną jest pani. Julianna Borkowska .

VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert

1.    Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2.    Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i przesłana w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką Zamówienia poniżej 130 000 złotych, do dnia 11.03.2024 roku, do godz. 14.00.

3.    Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.

4.    Oferta musi być sporządzona w języku polskim.

5.    Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.

6.    Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną  za pośrednictwem Platformy zakupowej.

VII. Opis sposobu obliczenia ceny i kryterium oceny oferty

1.    Kryterium oceny ofert jest cena 100 %, maksymalna ilość punktów – 100.

Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali wg następującego wzoru:

Kryterium Cena: C = Cmin / Coo x 100 pkt

gdzie:

C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena

Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg powyższego kryterium.

2.    Ceną oferty będzie wynikała z  zaoferowanych przez Wykonawcę zapisów w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

3.    Ceny przedstawione w ofercie muszą uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i są cenami brutto w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 459 ze zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.

4.    Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).

5.    Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.

VIII. Informacje dodatkowe

1.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1)   zmiany lub odwołania warunków postępowania;

2)   unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

2.    Zamawiający poinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.

3.    Załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:

1)   Załącznik nr 1 - Formularz oferty,

2)   Załącznik do przedmiotu zamówienia.

 

 

Z up. Burmistrza Miasta

Z-ca Burmistrza

Janusz Mikuszewski

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
opis przedmiotu zamowniea.xlsx xlsx 21070.7 2024-03-07 11:10:00 Postępowanie
zapytanie_ofertowe-szyby.docx docx 38.89 2024-03-07 11:10:00 Postępowanie
FormularzOfertyszyby.docx docx 21.1 2024-03-07 11:10:00 Przedmiot zamówienia
Zawiadomienie o wyborze2024WIAT(1)(1).docx docx 170.7 2024-03-12 13:21:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-12 13:21 Julianna Borkowska INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zawiadomienie o wybo [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Uzupełnienie 16 szyb w wiatach przystankowych zlokalizowanych na terenie miasta Nowego Dworu Mazowieckiego Uzupełnienie 16 szyb w wiatach przystankowych zlokalizowanych na terenie miasta Nowego Dworu Mazowieckiego

FormularzOfertyszyby [...].docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 30.04.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 217