Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KZP.382.04.2024 Dostawa pomocy dydaktycznej: multimedialnego stołu anatomicznego prezentującego obraz ciała ludzkiego w rzeczywistych rozmiarach na potrzeby Instytutu Lekarskiego dla kierunku lekarskiego ANS w Nowym Targu

Termin:
Zamieszczenia : 06-03-2024 18:06:00
Składania : 19-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 19-03-2024 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  


Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Targu ogłasza postępowanie w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 PZP, którego przedmiotem zamówienia jest:

Dostawa pomocy dydaktycznej: multimedialnego stołu anatomicznego prezentującego obraz ciała ludzkiego w rzeczywistych rozmiarach na potrzeby Instytutu Lekarskiego dla kierunku lekarskiego ANS w Nowym Targu (zwany dalej także „Sprzętem”).

  1. Przedmiotem zamówienia jest również wniesienie Sprzętu (w ramach dostawy), montaż, instalacja w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, uruchomienie z wykazaniem poprawności działania w terminie ustalonym z Zamawiającym, a także instruktaż, szkolenie – z uwzględnieniem m.in. wymagań określonych w zał. nr 1 do umowy – Opis parametrów technicznych - OPZ.
  2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)/ Opis Parametrów Technicznych stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy – zał. nr 5 do SWZ.
  3. Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są we wzorze umowy/ projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym zał. nr 5 do SWZ a także w zał. nr 1 do niniejszej umowy, tj. Opisu Parametrów Technicznych - OPZ.
  4. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady na dostarczone urządzenia, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy, wynosi minimum 24 miesiące. Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Oferty w których Wykonawca zaoferował krótszy okres gwarancji zostaną odrzucone jako niespełniające warunków określonych w SWZ. Inne postanowienia dotyczące gwarancji zawiera zał. nr 1 do umowy – Opis parametrów technicznych - OPZ.
  5. Dostarczany przedmiot zamówienia w momencie dostawy, winien być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, bez wad i uszkodzeń i pochodzić z bieżącej produkcji
    tj. wyprodukowany w 2023 lub w 2024 roku,  kompletny i gotowy do użycia – bez dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego.
  6. Dostawę należy wykonać do siedziby Zamawiającego, tj. 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
  7. Do Sprzętu musi być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz karty gwarancyjne.

 

Ofertę należy złożyć poprzez platformazakupowa.pl, do dnia 19.03.2024 r. do godziny 10:00.

O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji
w platformazakupowa.pl. 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.03.2024 r. o godzinie 10:30.

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 6.03.2024.pdf pdf 168.63 2024-03-06 18:06:00 Postępowanie
Zał 3 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 125 pzp.docx docx 140.74 2024-03-06 18:06:00 Postępowanie
Zał 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.docx docx 137.24 2024-03-06 18:06:00 Postępowanie
Zał 5 Projektowane postanowienia umowy.docx docx 146.43 2024-03-06 18:06:00 Postępowanie
Zał 6 Oświadczenie grupa kapitałowa.docx docx 143.44 2024-03-06 18:06:00 Postępowanie
Zał 7 ID postępowania.docx docx 136.25 2024-03-06 18:06:00 Postępowanie
Zał 8 Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów.docx docx 136.9 2024-03-06 18:06:00 Postępowanie
Zał 1 Opis parametrów technicznych - OPZ.docx docx 34.6 2024-03-08 13:28:05 Postępowanie
SWZ.docx docx 293.8 2024-03-13 18:45:39 Postępowanie
Zał 2 do SWZ - Formularz ofertowy.docx docx 147.72 2024-03-13 18:45:42 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania z dnia 13.03.2024 oraz zmiana SWZ z załącznikami.docx docx 139.88 2024-03-13 18:45:45 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie nr 2024BZP 0024384201 z dnia 2024-03-13.pdf pdf 35.31 2024-03-13 18:45:51 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania z dnia 13.03.2024 oraz zmiana SWZ z załącznikami.docx docx 139.88 2024-03-13 18:45:03 Publiczna wiadomość
SWZ.docx docx 293.8 2024-03-13 18:45:03 Publiczna wiadomość
Zał 2 do SWZ - Formularz ofertowy.docx docx 147.72 2024-03-13 18:45:03 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie nr 2024BZP 0024384201 z dnia 2024-03-13.pdf pdf 35.31 2024-03-13 18:45:03 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert KZP.382.04.2024 — komunikat.pdf pdf 396.95 2024-03-19 15:05:34 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania KZP.382.04.2024_komunikat.docx docx 139.87 2024-04-05 15:43:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-05 15:43 Maciej Hryc Informacja o unieważnieniu postępowania z dnia 5.04.2024 r. Niestety, z powodu niewystarczających środków na sfinansowanie najkorzystniejszej oferty Zamawiający unieważnia postępowanie. Szczegóły w załączonym piśmie.

Z poważaniem,
Maciej Hryc

Informacja o uniewaz [...].docx

2024-03-19 15:05 Maciej Hryc Informacja z otwarcia ofert z dnia 19.03.2024 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-19 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwoty przeznaczone na sfinansowanie zamówienia:

netto: 365 000,00 zł
brutto: 448 950,00 zł
2024-03-13 18:45 Maciej Hryc Szanowni Państwo,

w trybie stosowania art. 284 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający informuje, że w dniu 9.03.2024 r., Wykonawca zwrócił się do niego z prośbą o wyjaśnienie treści SWZ.

Zamawiający przedstawia w załączonym piśmie treść pytań i odpowiedzi na nie, bez ujawniania źródła zapytania.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 13.03.2024 r. zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Niniejsze wyjaśnienia oraz odpowiedzi na pytania, a także zmiany SWZ i jej załączników stanowią jej integralną część. Pozostałe zapisy pozostają bez zmian.

Na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) oraz na platfomazakupowa.pl zostały zamieszczone pytania wraz z odpowiedziami oraz zmiany SWZ.

Z poważaniem,
Maciej Hryc

Odpowiedzi na pytani [...].docx

SWZ.docx

Zał 2 do SWZ - Formu [...].docx

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2024-03-08 13:27 Maciej Hryc Szanowni Państwo,
w związku z prośbą wykonawcy o poprawienie formularza - Zał 1 Opis parametrów technicznych OPZ, w którym w pierwszej części formularza "Parametry wymagane" w pkt 5 i 6 znajdował się powielony ten sam zapis:
"Dodatkowe 10 dwuletnich licencji na oprogramowanie z anatomii do zainstalowania na osobnych komputerach."
W związku z powyższym Zamawiający prostuje omyłkę i wykreśla pkt 6 będący powieleniem pkt. 5.

W plikach z dokumentacją dotyczącą postępowania został zamieszczony poprawiony plik.

Z poważaniem,
Maciej Hryc
Zamówienia publiczne ANS w Nowym Targu

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 494