Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CUW-SAZ.4440.16.2024.AT CUW-SAZ.4440.16.2024.AT Remont pomieszczeń w placówkach Poznańskiego Zespołu Żłobków

CUW ZAMÓWIENIA
Miasto Poznań Oddział: Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu
Termin:
Zamieszczenia : 07-03-2024 14:59:00
Składania : 22-03-2024 09:00:00
Otwarcia : 22-03-2024 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Miasto Poznań Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu

al. Niepodległości 27, 

61-714 Poznań

Nr telefonu. +48 61 10 21 700,

Adres poczty elektronicznej  cuw@m.poznan.pl

Adres strony internetowej Centrum Usług Wspólnych: https://www.poznan.pl/cuw

 

działające w imieniu i na rzecz

Miasto Poznań Poznański Zespół Żłobków

os. Bolesława Chrobrego 108,

60-681 Poznań


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.DOCX DOCX 70.01 2024-03-07 14:59:00 Postępowanie
ZAŁ 4_SWZ_ZOBOWIAZANIE INNEGO PODMIOTU.DOCX DOCX 22.74 2024-03-07 14:59:00 Postępowanie
ZAŁ 1_SWZ WZÓR UMOWY.DOC DOC 179.5 2024-03-07 14:59:00 Postępowanie
ZAŁ 2_SWZ_FORMULARZ OFERTOWY.DOC DOC 71 2024-03-07 14:59:00 Postępowanie
ZAŁ 3_SWZ_OŚWIADCZENIE DO OFERTY.DOC DOC 66.5 2024-03-07 14:59:00 Postępowanie
ZAŁ 5_SWZ_OSWIADCZENIE KONSORCJUM.DOC DOC 43 2024-03-07 14:59:00 Postępowanie
ZAŁ 6_SWZ_WYKAZ ROBÓT.DOC DOC 47.5 2024-03-07 14:59:00 Postępowanie
ZAŁ 7_SWZ_WYKAZ OSÓB.DOC DOC 45.5 2024-03-07 14:59:00 Postępowanie
ZAŁ 8_SWZ_OŚWIADCZENIE GRUPA KAPITALOWA.DOC DOC 43 2024-03-07 14:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy- dokumentacja projektowa.ZIP ZIP 2231.36 2024-03-07 14:59:00 Postępowanie
ZAŁ 9_SWZ_OSWIADCZENIE.DOC DOC 44.5 2024-03-07 14:59:00 Postępowanie
ZAŁ 10_SWZ_WYKAZ POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH.DOC DOC 48 2024-03-07 14:59:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 169.72 2024-03-07 14:59:00 Postępowanie
16_INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.DOC.XAdES XAdES 5.27 2024-03-22 14:32:46 Publiczna wiadomość
16_INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.DOC DOC 50 2024-03-22 14:32:46 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla cz. 1 i 3.DOCX DOCX 21.8 2024-04-19 14:27:07 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla cz. 1 i 3.DOCX.XAdES XAdES 5.31 2024-04-19 14:27:07 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla cz. 2.DOCX DOCX 21.47 2024-04-23 13:42:03 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla cz. 2.DOCX.XAdES XAdES 5.31 2024-04-23 13:42:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-23 13:42 CUW ZAMÓWIENIA INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W CZ. 2

Informacja o wyborze [...].DOCX

Informacja o wyborze [...].XAdES

2024-04-19 14:27 CUW ZAMÓWIENIA INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W CZ. 1 i 3

Informacja o wyborze [...].DOCX

Informacja o wyborze [...].XAdES

2024-03-22 14:32 CUW ZAMÓWIENIA INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

16_INFORMACJA Z OTWA [...].XAdES

16_INFORMACJA Z OTWA [...].DOC

2024-03-22 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwoty przeznaczone na realizację zamówienia:
Część 1- żłobek Michałki - 54 289,04 zł
Część 2 -żłobek Krecik – 94 556,01 zł
Cześć 3 -żłobek Balbinka – 47 978,07 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 749