Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-03-2024 09:47:00 |
Składania : | 14-03-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Znak sprawy: BI.271.28.2024.TR
Z A P Y
T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd
Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo
z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574,
NIP: 739-38-44-890
Telefon: (89) 514 83 46, wew. 27
Adres e – mail: tomasz.rykowski@barczewo.pl
Strona
internetowa: www.barczewo.bip.net.pl
Godziny
urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700
– 1500
2.OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej budowy
drogi wraz z odwodnieniem, chodnikiem jednostronnym i kanałem technologicznym
drogi w miejscowości Wrócikowo, służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie
robót budowlanych, oraz złożenie kompletnego wniosku we właściwym
Urzędzie dla uzyskania pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót budowlanych.
2.2 Zakres
robót.
·
Badania geotechniczne z określeniem grupy nośności
podłoża gruntowego nawierzchni, głębokość posadowienia wód gruntowych (Opinia
geotechniczna),
·
Zaprojektować jezdnię drogi oraz konstrukcję
nawierzchni drogi z kostki betonowej typu „Behaton” dla kategorii ruchu KR3.
Droga gminna oraz droga dla pieszych długości około 370 m.
·
Zaprojektować jednostronną drogę dla pieszych oraz
konstrukcję nawierzchni drogi dla pieszych
z kostki brukowej betonowej typu „Holland”,
·
Zaprojektować kanał technologiczny (jeśli będzie
wymagany),
·
Przewidzieć w dokumentacji zabezpieczenie drzew i
krzewów przed uszkodzeniami, jakie mogą powstać podczas wykonywania robót
budowlanych,
·
Należy uzyskać wszystkie uzgodnienia, decyzje itp.
niezbędne do realizacji zadań (np. decyzje na wycinkę drzew itp.)
·
Dostosować elementy projektowane z elementami
istniejącymi na styku opracowania,
·
Uzyskać uzgodnienia projektu od zarządców sieci
znajdujących się w rejonie inwestycji. Uzgodnienia należy załączyć do projektu.
W przypadku stwierdzenia kolizji, wykonać projekt jej usunięcia,
z niezbędnymi uzgodnieniami,
·
Projekt wykonać na mapie do celów projektowych lub
mapie zasadniczej ( pozwolenie / zgłoszenie). Uwzględnić koszt wznowienia
granic,
·
Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o
środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia (jeśli będzie
wymagana),
·
Projekt stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniem,
·
Wstępne założenia projektowe: szerokość jezdni 4,5 –
5,0 m; ( KR3), droga dla pieszych jednostronna szerokości 1,80 m,
·
Należy dokonać niezbędnych uzgodnień i opinii
wymaganych odrębnymi przepisami.
·
Należy wykonać oddzielne opracowania projektowe dla
poszczególnych zadań w zakresie: projekt zagospodarowania terenu, projekt
architektoniczno- budowalny, projekt techniczny, przedmiar
i kosztorys inwestorski oraz specyfikację wykonania i odbioru robót .
Droga gminna w miejscowości Wrócikowo długości około
370 m,
W
ofercie należy podać cenę jednostkową za zadanie projektowe.
2.3 Ogólne
wymagania dla wykonywania opracowań projektowych
Wykonawca jest
odpowiedzialny, za jakość i zgodność zastosowanych materiałów, badań
(inwentaryzacji), ocen stanu technicznego i prac projektowych z wymaganiami
Opisu przedmiotu zamówienia oraz poleceniami Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny
za stosowane metody wykonywania opracowań projektowych. Ujawnione wady w
przekazanych opracowaniach projektowych Wykonawca poprawi niezwłocznie na
własny koszt po otrzymaniu zawiadomienia Zamawiającego o ich wykryciu.
Po
stronie Wykonawcy leży konieczność uzyskania wszelkiego rodzaju uzgodnień
niezbędnych do uzyskania zgłoszenia / pozwolenia na budowę oraz prawidłowego
przebiegu procesu budowlanego.
Po
stronie Wykonawcy leży konieczność zgłoszenia /złożenia wniosku o uzyskanie
pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych.
2.4.Szczegóły dotyczące opracowania dokumentacji
projektowej.
Dokumentacja projektowa powinna składać się w
szczególności z:
- planów, rysunków lub innych dokumentów
umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju
i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej
lokalizacji ich wykonywania,
- projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych
odrębnymi przepisami.
- określenie wartości robót objętych
projektem
- strona tytułowa dokumentacji projektowej
powinna zawierać w szczególności:
- nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego,
określoną w pkt 1,
- adres obiektu budowlanego, którego dotyczy
dokumentacja projektowa,
- numery ewidencyjne działek objętych
opracowaniem,
- w zależności od zakresu robót budowlanych
objętych przedmiotem zamówienia – nazwy
i kody:
2.5.Zakres
i forma specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru
robót budowlanych należy opracować uwzględniając w szczególności zbiory
wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania
robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów,
rodzajów robót według przyjętej systematyki lub grup.
2.6.Kosztorys
inwestorski.
w zbiorczym
zestawieniu kosztów podać wartość netto robót budowlanych i urządzeń oraz
innych przewidywanych kosztów budowy (np. nadzory, pozyskanie gruntów, czasowe
zajęcia gruntów itd.), podatek od towarów i usług (VAT) oraz ceny brutto.
2.7.Materiały
do projektowania.
2.8.Zakres opracowania.
Dokumentacja projektowa winna zawierać niżej
wymienione opracowania składające się z niezbędnych rysunków, zestawień i
opisów niezbędnych do realizacji pełnego zakresu rzeczowego robót, zgodnie
z obowiązującymi przepisami. Zawartość opracowania objętego przedmiotem
zamówienia:
·
projekt architektoniczno
- budowalny – 4 egz.
·
projekt
zagospodarowania terenu – 4 egz.
·
projekt
techniczny
– 4 egz.
·
kosztorys
inwestorski w układzie specyfikacji – 2
egz.
·
specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egz.
·
przedmiar
robót – 2 egz.
·
wersja
elektroniczna wszystkich ww. opracowań (w plikach wykonywalnych tj. dwg, doc,
ath, kst itp. oraz pdf.) na płycie CD –
1 kpl.
Niedopuszczalne jest wymienianie w dokumentacji projektowej nazw handlowych
materiałów i urządzeń konkretnych producentów i dostawców; w przypadku, gdy
nie jest możliwe opisanie materiału lub urządzenia inaczej niż przez
wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy przy takim opisie
zamieścić słowa „lub równoważne” lub inne równoznaczne wyrazy oraz podać
istotne cechy użytkowe i jakościowe oraz dopuszczalne tolerancje.
2.9.Uwarunkowania
prawne.
Przedmiot zamówienia należy wykonać
w zgodzie w szczególności z:
1. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. ze zm.– Prawo
budowlane,
2. ustawą o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia
2004 r. (t.j. Dz.U.2013 poz.627),
3. ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ROZWOJU z dnia 11
września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego
4. ROZPORZĄDZENIEM MMINISTRA ROZWOJU I TECHNOLOGII
z dnia 20 grudnia 2021 r.
w
sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego
5. Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki
Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie
warunków technicznych, jakim
powinny odpowiadać drogi publiczne i
ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124, z późn. zm.),
6. Rozporządzeniem Ministra
Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124,
z późn. zm.),
3.Termin
wykonania: do dnia 29.11.2024 r.
30.09.2024 – Złożenie kompletnego wniosku we właściwym Urzędzie dla uzyskania
pozwolenia na budowę/ zgłoszenie robót budowlanych.
4.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
1)
Kryterium
oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy
podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
2)
W
przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega
sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie
uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.
3)
Oferty
będą oceniane w następujący sposób:
Pc = (Cn : Cb)
x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów;
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto
spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cb
– cena brutto badanej oferty;
100
– waga kryterium cena (100%)
5.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia
niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania
osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
2) O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postepowaniu dotyczące:
Na
podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022
r., poz. 835) wyklucza się:
a)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu
ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego
2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu
art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U.
z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
d) do
Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3 stosuje
się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna się zgodnie
z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.
6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
W celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy
i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i
dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia -
załącznik nr 4;
2)
oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3;
3) pełnomocnictwo do
reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek
przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub
jego kopii poświadczonej notarialnie.
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI
Za pomocą
Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA
OFERT:
Ofertę
można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy
Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Termin
składania ofert upływa w dniu 14.03.2024
r., godz. 0900
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30
dni od daty jej złożenia.
2) Zamawiający zastrzega sobie
możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania
przyczyny,
a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
3) Zamawiający może udzielić
odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym
zapytaniu.
4) Wykonawca może złożyć tylko 1
ofertę.
5) Oferty należy sporządzić w
języku polskim.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo
do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który
złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą
ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy
zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.
7)
Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań, lub których treść nie
odpowiada treści zapytania ofertowego, zostaną odrzucone.
10. INFORMACJE
DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY :
Wybór oferty nastąpi zgodnie z
Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.
1)
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej
oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o
udzielenie zamówienia.
2)
Zamawiający zawrze umowę z wybranym
Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę
najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej
oceny.
4) Do prowadzonego postępowania nie
przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy
Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-03-20 13:31 | Marta Malinowska | zawiadomienie o wyborze oferty |
2024-03-15 13:50 | Marta Malinowska | Informacja z otwarcia ofert |
2024-03-13 12:31 | Marta Malinowska |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający przesyła odpowiedzi na zadane pytania. Marta Malinowska |
Komunikaty