Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-03-2024 21:35:00 |
Składania : | 22-03-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 22-03-2024 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Nazwa postępowania:
„Dostawa wraz z montażem dwóch fabrycznie nowych, nieużywanych dźwigów osobowych (wind) w istniejących szybach Szpitala Uzdrowiskowego „JUBILAT” w miejscowości Lądek Zdrój”.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod CPV: 42416100-6 Windy
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 Różne usługi inżynieryjne
71355000-1 Usługi pomiarowe
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45313100-5 Instalowanie wind
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO JEDNĄ OFERTĘ.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
Adres inwestycji:
Szpital Uzdrowiskowy „Jubilat” ul. Wolności 4a, kod 57-540 miejscowość Lądek Zdrój, woj. dolnośląskie.
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch nowych dźwigów osobowych (A i B) w Szpitalu Uzdrowiskowym „JUBILAT”.
Przedmiot zamówienia w zakresie dostawy i montażu nowego dźwigu osobowego A obejmuje m.in.:
1) Demontaż i utylizację istniejącego dźwigu elektrycznego.
2) Dokonanie inwentaryzacji istniejącej maszynowni i szybu.
3) Opracowanie dokumentacji projektowo - montażowej zgodnie z wymaganiami UDT i uzyskanie akceptacji UDT na montaż windy.
4) Niezbędne roboty budowlane pomieszczeń maszynowni oraz szybu konieczne do montażu i uruchomienia dostarczanego dźwigu.
5) Dostawę, montaż oraz uruchomienie dźwigu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
6) Uzyskanie decyzji UDT pozwalającej na eksploatację dźwigu wraz z jego rejestracją (opłaty związane z uzyskaniem decyzji obciążają Wykonawcę).
7) Przeprowadzenie szkoleń użytkownika w zakresie obsługi windy.
8) Dostarczenie wszystkich materiałów, wyrobów i urządzeń przez Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania materiałów, wyrobów i urządzeń posiadających wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości.
9) Zapewnienie napraw i serwisu gwarancyjnego przez okres minimum 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego inwestycji (z wyłączeniem comiesięcznej konserwacji bezpiecznego użytkowania dźwigu osobowego oraz usług pogotowia dźwigowego).
10) Zapewnienie części zamiennych przez okres min. 10 lat licząc od daty odbioru urządzenia przez UDT.
Szczegółowy opis dźwigu osobowego A zawarty jest w załączniku do projektu umowy (Opis Przedmiotu Zamówienia dla windy A).
Przedmiot zamówienia w zakresie dostawy i montażu nowego dźwigu osobowego B obejmuje m.in.:
1) Demontaż i utylizację istniejącego dźwigu hydraulicznego.
2) Dokonanie inwentaryzacji istniejącej maszynowni i szybu,
3) Opracowanie dokumentacji projektowo - montażowej zgodnie z wymaganiami UDT i uzyskanie akceptacji UDT na montaż windy,
4) Niezbędne roboty budowlane pomieszczeń maszynowni oraz szybu konieczne do montażu i uruchomienia dostarczanego dźwigu.
5) Dostawę, montaż oraz uruchomienie dźwigu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
6) Uzyskanie decyzji UDT pozwalającej na eksploatację dźwigu wraz z jego rejestracją (opłaty związane z uzyskaniem decyzji obciążają Wykonawcę).
7) Przeprowadzenie szkoleń użytkownika w zakresie obsługi windy.
8) Dostarczenie wszystkich materiałów, wyrobów i urządzeń przez Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania materiałów, wyrobów i urządzeń posiadających wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości.
9) Zapewnienie napraw i serwisu gwarancyjnego przez okres minimum 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego inwestycji (z wyłączeniem comiesięcznej konserwacji bezpiecznego użytkowania dźwigu osobowego oraz usług pogotowia dźwigowego).
10) Zapewnienie części zamiennych przez okres min. 10 lat licząc od daty odbioru urządzenia przez UDT.
Szczegółowy opis dźwigu osobowego B zawarty jest w załączniku do projektu umowy (Opis Przedmiotu Zamówienia dla windy B).
Prace montażowe, roboty budowlane, inne prace należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami dozoru technicznego oraz zgodnie z umową, Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz niniejszą SWZ. Sposób realizacji zamówienia musi być zgodny z technologią wykonania, wszelkie wątpliwości, bądź propozycje rozwiązań zamiennych winny być zgłaszane i uzgadniane z dozorem technicznym oraz z Zamawiającym.
Wykonawca zamówienia ponosi całkowitą odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót/prac oraz jakość zastosowanych materiałów i urządzeń.
Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na użytkowanym obiekcie. W organizacji placu budowy i prowadzeniu robót/prac musi być uwzględnione funkcjonowanie obiektu. Realizacja zadania nie może zakłócić działalności podstawowej obiektu. Wykonawca w trakcie wykonywania zamówienia musi dostosować harmonogram robót/prac/dostaw oraz sposób ich realizacji do warunków istniejących w obiekcie użytkowanym całodobowo. Wykonawca winien stosować obowiązujące dla takich obiektów przepisy BHP i ppoż. oraz zachować szczególne środki ostrożności przy realizacji zamówienia jak również minimalizować negatywne skutki wykonywania robót budowlanych i instalacyjnych dla przebywających w budynku kuracjuszy.
Zamawiający informuje, że złożenie oferty MOŻE być (nie jest to wymóg obligatoryjny) poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą wyznaczoną do komunikowania się z Wykonawcami. W trakcie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SWZ. Wizji lokalnej nie należy utożsamiać z zebraniem wykonawców.
4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane przedmiotu zamówienia na okres minimum 60 miesięcy.
5. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 7 do SWZ.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania zamówienia w zakresie widny A: do 100 dni od dnia przekazania placu budowy.
Termin wykonania zamówienia w zakresie widny B: od dnia oddania do użytkowania oraz bezusterkowego odbioru windy A do 60 dni.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-05-01 21:31 | Elżbieta Kinal | Ogłoszenie o wyniku postępowania. |
2024-04-04 13:58 | Elżbieta Kinal | INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY. |
2024-03-22 11:54 | Elżbieta Kinal | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT. |
2024-03-22 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia środki finansowe w wysokości do 493.660,50 zł. |
2024-03-20 17:30 | Elżbieta Kinal | Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 20.03.2024 r. |
2024-03-11 13:48 | Elżbieta Kinal | Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 11.03.2024 r. |
Komunikaty