Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.2.2024 Dostawa wraz z montażem dwóch fabrycznie nowych, nieużywanych dźwigów osobowych (wind) w istniejących szybach Szpitala Uzdrowiskowego „JUBILAT” w miejscowości Lądek Zdrój.

Termin:
Zamieszczenia : 05-03-2024 21:35:00
Składania : 22-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 22-03-2024 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1. Nazwa postępowania:

 

 „Dostawa wraz z montażem dwóch fabrycznie nowych, nieużywanych dźwigów osobowych (wind) w istniejących szybach Szpitala Uzdrowiskowego „JUBILAT” w miejscowości Lądek Zdrój”.

 

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 

 

Główny kod CPV:  42416100-6 Windy

 

71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71330000-0 Różne usługi inżynieryjne

71355000-1 Usługi pomiarowe

45111300-1 Roboty rozbiórkowe

45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne

45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45313100-5 Instalowanie wind

45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

 

WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO JEDNĄ OFERTĘ.

ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.

ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.

 

Adres inwestycji:

Szpital Uzdrowiskowy „Jubilat” ul. Wolności 4a, kod 57-540 miejscowość Lądek Zdrój, woj. dolnośląskie.

3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch nowych dźwigów osobowych (A i B) w Szpitalu Uzdrowiskowym „JUBILAT”.

 

Przedmiot zamówienia w zakresie dostawy i montażu nowego dźwigu osobowego A obejmuje m.in.:

1) Demontaż i utylizację istniejącego dźwigu elektrycznego.

2) Dokonanie inwentaryzacji istniejącej maszynowni i szybu.

3) Opracowanie dokumentacji projektowo - montażowej zgodnie z wymaganiami UDT i uzyskanie akceptacji UDT na montaż windy.

4) Niezbędne roboty budowlane pomieszczeń maszynowni oraz szybu konieczne do montażu i uruchomienia dostarczanego dźwigu.

5) Dostawę, montaż oraz uruchomienie dźwigu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 

6) Uzyskanie decyzji UDT pozwalającej na eksploatację dźwigu wraz z jego rejestracją (opłaty związane z uzyskaniem decyzji obciążają Wykonawcę).

7) Przeprowadzenie szkoleń użytkownika w zakresie obsługi windy.

8) Dostarczenie wszystkich materiałów, wyrobów i urządzeń przez Wykonawcę.

Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania materiałów, wyrobów i urządzeń posiadających wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości.

9) Zapewnienie napraw i serwisu gwarancyjnego przez okres minimum 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego inwestycji (z wyłączeniem comiesięcznej konserwacji bezpiecznego użytkowania dźwigu osobowego oraz usług pogotowia dźwigowego).

10) Zapewnienie części zamiennych przez okres min. 10 lat licząc od daty odbioru urządzenia przez UDT.

 

Szczegółowy opis dźwigu osobowego A zawarty jest w załączniku do projektu umowy (Opis Przedmiotu Zamówienia dla windy A).

 

Przedmiot zamówienia w zakresie dostawy i montażu nowego dźwigu osobowego B obejmuje m.in.:

1) Demontaż i utylizację istniejącego dźwigu hydraulicznego.

2) Dokonanie inwentaryzacji istniejącej maszynowni i szybu,

3) Opracowanie dokumentacji projektowo - montażowej zgodnie z wymaganiami UDT i uzyskanie akceptacji UDT na montaż windy,

4) Niezbędne roboty budowlane pomieszczeń maszynowni oraz szybu konieczne do montażu i uruchomienia dostarczanego dźwigu.

5) Dostawę, montaż oraz uruchomienie dźwigu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 

6) Uzyskanie decyzji UDT pozwalającej na eksploatację dźwigu wraz z jego rejestracją (opłaty związane z uzyskaniem decyzji obciążają Wykonawcę).

7) Przeprowadzenie szkoleń użytkownika w zakresie obsługi windy.

8) Dostarczenie wszystkich materiałów, wyrobów i urządzeń przez Wykonawcę.

Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania materiałów, wyrobów i urządzeń posiadających wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości.

9) Zapewnienie napraw i serwisu gwarancyjnego przez okres minimum 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego inwestycji (z wyłączeniem comiesięcznej konserwacji bezpiecznego użytkowania dźwigu osobowego oraz usług pogotowia dźwigowego).

10) Zapewnienie części zamiennych przez okres min. 10 lat licząc od daty odbioru urządzenia przez UDT.

 

Szczegółowy opis dźwigu osobowego B zawarty jest w załączniku do projektu umowy (Opis Przedmiotu Zamówienia dla windy B).

 

Prace montażowe, roboty budowlane, inne prace należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami dozoru technicznego oraz zgodnie z umową,  Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz niniejszą SWZ. Sposób realizacji zamówienia musi być zgodny z technologią wykonania, wszelkie wątpliwości, bądź propozycje rozwiązań zamiennych winny być zgłaszane i uzgadniane z dozorem technicznym oraz z Zamawiającym.

 

Wykonawca zamówienia ponosi całkowitą odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót/prac oraz jakość zastosowanych materiałów i urządzeń.

 

Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na użytkowanym obiekcie. W organizacji placu budowy i prowadzeniu robót/prac musi być uwzględnione funkcjonowanie  obiektu. Realizacja zadania nie może zakłócić działalności podstawowej obiektu. Wykonawca w trakcie wykonywania zamówienia musi dostosować harmonogram robót/prac/dostaw oraz sposób ich realizacji do warunków istniejących w obiekcie użytkowanym całodobowo. Wykonawca winien stosować obowiązujące dla takich obiektów przepisy BHP i ppoż. oraz zachować szczególne środki ostrożności przy realizacji zamówienia jak również minimalizować negatywne skutki wykonywania robót budowlanych i instalacyjnych dla przebywających w budynku kuracjuszy.  

 

Zamawiający informuje, że złożenie oferty MOŻE być (nie jest to wymóg obligatoryjny) poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą wyznaczoną do komunikowania się z Wykonawcami. W trakcie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SWZ. Wizji lokalnej nie należy utożsamiać z zebraniem wykonawców.

 

4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane przedmiotu zamówienia na okres minimum 60 miesięcy.

 

5. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 7 do SWZ.


TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:


Termin wykonania zamówienia w zakresie widny A:  do 100 dni od dnia przekazania placu budowy.

 

Termin wykonania zamówienia w zakresie widny B: od dnia oddania do użytkowania oraz bezusterkowego odbioru windy A do 60 dni.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 154.68 2024-03-05 21:35:00 Postępowanie
SWZ windy JUBILAT -sig.pdf pdf 1924.13 2024-03-05 21:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy dot. grupy kapitałowej.docx docx 14.24 2024-03-05 21:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz zamówień.rtf rtf 74.05 2024-03-05 21:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - Zobowiązanie innych podmiotów.rtf rtf 75.64 2024-03-05 21:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Oswiadczenie dot. wspólnego ubiegania się o zamówienie.rtf rtf 57.56 2024-03-05 21:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.docx docx 79.53 2024-03-05 21:35:00 Postępowanie
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA WINDY A.pdf pdf 524.68 2024-03-05 21:35:00 Postępowanie
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA WINDY B.pdf pdf 531.77 2024-03-05 21:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.rtf rtf 128.02 2024-03-05 21:35:00 Kryterium
Załącznik nr 1A do SWZ - Formularz rzeczowy dla windy A i B.rtf rtf 451.29 2024-03-05 21:35:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 17.08 2024-03-05 21:35:00 Kryterium
Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 11.03.2024 r-sig.pdf pdf 1189.85 2024-03-11 13:48:11 Publiczna wiadomość
winda_odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 20.03.2024 r-2.pdf pdf 887.81 2024-03-20 17:30:06 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 182 2024-03-22 11:54:57 Publiczna wiadomość
Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty-sig-6.pdf pdf 1155.96 2024-04-04 13:58:34 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 77.85 2024-05-01 21:31:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-01 21:31 Elżbieta Kinal Ogłoszenie o wyniku postępowania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-04-04 13:58 Elżbieta Kinal INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.

Informacja dotycząca [...].pdf

2024-03-22 11:54 Elżbieta Kinal INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.

Informacja z otwarci [...].doc

2024-03-22 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia środki finansowe w wysokości do 493.660,50 zł.
2024-03-20 17:30 Elżbieta Kinal Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 20.03.2024 r.

winda_odpowiedzi na [...].pdf

2024-03-11 13:48 Elżbieta Kinal Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 11.03.2024 r.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 1A do S [...].rtf

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 624