Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-03-2024 11:15:00 |
Składania : | 12-03-2024 07:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Centrum Usług Społecznych z siedzibą w Starachowicach, ul. Majówka 21a zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na dostawę artykułów biurowych na potrzeby CUS w Starachowicach
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego – ul.
Majówka 21a w Starachowicach artykułów biurowych, zgodnie z poniższym
zestawieniem.
II. Termin realizacji zamówienia
Termin dostawy zamówienia - do 4 dni od daty otrzymania zamówienia
III. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie
ceną.
IV Warunki udziału w postępowaniu.
1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.
2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość dostarczania i realizacji zamówienia.
V. Płatność
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na
której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty tj. nabywca: Gmina
Starachowice i odbiorca: CUS.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
Zamawiający wymaga wystawienia odrębnych faktur zgodnie ze specyfikacją przesłaną do Wykonawcy po dokonaniu wyboru oferty.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty