Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-444/24/43/Z Usługi dostarczania posiłków

Magdalena Wągrodzka
Komenda Stołeczna Policji
Termin:
Zamieszczenia : 25-03-2024 10:12:00
Składania : 09-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 09-04-2024 10:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.doc doc 568.5 2024-03-25 10:12:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 105.02 2024-03-25 10:12:00 Postępowanie
Pytania i Odpowiedzi.pdf pdf 75.18 2024-03-27 10:00:38 Publiczna wiadomość
WZP-806-444-24 Pytania i odpowiedzi.pdf pdf 136.72 2024-04-05 14:49:25 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert (6).pdf pdf 68.31 2024-04-09 12:48:27 Publiczna wiadomość
Inf. o wyb. naj. oferty na stronę.pdf pdf 128.18 2024-04-26 13:14:50 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o wyniku.pdf pdf 78.19 2024-05-31 09:13:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-31 09:13 Magdalena Wągrodzka Ogłoszenie o wyniku

ogłoszenie o wyniku. [...].pdf

2024-04-26 13:14 Magdalena Wągrodzka Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Inf. o wyb. naj. ofe [...].pdf

2024-04-09 12:48 Magdalena Wągrodzka Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-09 10:00 Komunikat Zamawiającego kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 3 770 000,00 PLN brutto
2024-04-05 14:49 Magdalena Wągrodzka Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 135 ust. 5 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawcę i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach:

Pytanie nr 2
Czy składowe prowiantów podane w Specyfikacji są ostateczne i niezamienialne ? Czy można modyfikować skład porcji odpowiednio za 30zł, 17,50zł i 4zł.?
Odpowiedź nr 2
Zamawiający informuje, że w załączniku nr 1 do umowy podane są sugerowane składy posiłków, natomiast zgodnie z Rozdz. XIX do SWZ §2 ust. 6 „Rodzaj i skład posiłków, w tym w postaci prowiantu, Wykonawca będzie każdorazowo ustalał z Zamawiającym i będzie zgodny z wartością stawki żywieniowej, według której posiłek będzie przygotowywany”.

Pytanie nr 3
Czy Zamawiający musi zaakceptować skład proponowanego prowiantu ?
Odpowiedź nr 3
Zamawiający informuje, że musi każdorazowo zaakceptować skład prowiantu zaproponowany przez Wykonawcę.

Pytanie nr 4
Czy dopuszczalne jest aby w obrębie jednorazowej dostawy skład prowiantów różnił się ?
Odpowiedź nr 4
Zamawiający dopuszcza możliwość, aby w obrębie jednej dostawy składowe prowiantów różniły się wyłącznie pod względem smaku danego składnika wchodzącego w skład paczki z prowiantem np. w przypadku soku owocowego/batona cranchy/musu owocowego mogą być one w różnych smakach.

Pytanie nr 5
W trakcie trwającej Umowy, jaka była najmniejsza wartość zamówienia przy dostawach na obiekty poza Miastem Stołecznym Warszawą ?
Odpowiedź nr 5
Zamawiający informuję, że najmniejsza wartość zamówienia na obiekty zlokalizowane poza Warszawą wynosiła 241,92 PLN brutto.

Pytanie nr 6
Z jakim wyprzedzeniem Wykonawca dostaje harmonogram dostaw prowiantów ? Jaka jest przewidywana średnia ilość punktów dostaw w tym samym czasie ?
Odpowiedź nr 6
Zamawiający informuje, że zgodnie z Rozdz. XIX do SWZ §3 ust. 3 i 4:
3. „Zamówienia będą składane najpóźniej na 24 godziny przed terminem ich dostarczenia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.”
4. „W przypadku konieczności zwiększenia ilości ciepłych posiłków, prowiantu lub gorących napojów zamówienia zostaną przesłane Wykonawcy nie później niż na 4 godz. przed planowaną godziną dostawy.”
Zamawiający nie jest w stanie określić ilości punktów, do których dostawy byłyby realizowane w tym samym czasie.

Wyjaśnienia zapisów SWZ są wiążące dla stron.

WZP-806-444-24 Pytan [...].pdf

2024-03-27 10:00 Magdalena Wągrodzka Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 135 ust. 1,2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz.U. 2023 poz. 1605 ze zm.), informuje o treści pytania zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 1:
Proszę o informację jaka jest szacowana jednorazowa ilość posiłków oraz w ilu lokalizacjach na raz zazwyczaj świadczona jest usługa?
Proszę również o informację o realizacji aktualnie trwającej umowy: jaka kwota została wykorzystana oraz jak duże były zlecenia.

Odpowiedź:
Zamawiający nie jest w stanie podać szacowanej jednorazowej ilości posiłków oraz ilości miejsc dostawy.
Faktyczna ilość, częstotliwość oraz miejsca dostawy zamówionych posiłków uzależnione są od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
Dostawy realizowane są pojedynczo lub we wszystkie miejsca na raz do: Komend Rejonowych Policji, Komend Powiatowych Policji, Oddziału Prewencji Policji w Warszawie, Komisariatów Specjalistycznych, Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji i komórek organizacyjnych na ul. Włochowskiej, ul. Nowolipie i w inne miejsca zlokalizowane na terenie m.st. Warszawy i terenie jednostek powiatowych Policji podległych Komendantowi Stołecznemu Policji w zależności od ilości zabezpieczeń i skierowanych do nich policjantów.
Kwota aktualnie obowiązującej umowy została wykorzystana w całości tj. 1 680 000,00 PLN brutto. Zamówienia oscylowały od kilkudziesięciu do kilku tysięcy sztuk posiłków jednorazowo.



Wyjaśnienia zapisów treści SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

Pytania i Odpowiedzi [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 721