Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KSL.3024.1.2024.AM „Przeprowadzenie audytu rekompensaty otrzymanej za 2023 r. oraz przeglądów rekompensaty otrzymanej od Gminy Miasto Krosno przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Krośnieński Holding Komunalny Sp. z o.o. w Krośnie z tytułu świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym ”.

Katarzyna Pelczar
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 04-03-2024 13:19:00
Składania : 11-03-2024 12:00:00
Otwarcia : 11-03-2024 12:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

KSL.3024.1.2024.AM                                                                                                                                                               Krosno, dnia  04.03.2024 r.

 

 

 

OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 tys. zł
GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:

 

Przeprowadzenie audytu rekompensaty otrzymanej za 2023 r. oraz przeglądów rekompensaty otrzymanej od Gminy Miasto Krosno przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Krośnieński Holding Komunalny Sp. z o.o. w Krośnie z tytułu świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym ”.

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
79212000-3 - Usługi audytu

 

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:

Przeprowadzenie audytu rekompensaty otrzymanej za 2022 r. od Gminy Miasto Krosno przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Krośnieński Holding Komunalny Sp. z o.o. w Krośnie z tytułu świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym.

 

1.    Opis przedmiotu zamówienia:

Przeprowadzenie audytu rekompensaty otrzymanej za 2023 r. oraz przeglądów rekompensaty od Gminy Miasto Krosno przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Krośnieński Holding Komunalny Sp. z o.o. w Krośnie z tytułu świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym.

2.  Termin realizacji zamówienia:

Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy

Zakończenie:

- przedłożenie wyniku audytu za 2023 r. -  wersja opracowania wstępnego w terminie do 30.04.2024 r.   (przekazany w formie elektronicznej)

- przedłożenie wyniku audytu za 2023 r. - wersja opracowania ostatecznego w terminie do 30.05.2024 r. ( przekazany w formie pisemnej oraz elektronicznej).

3. Warunki płatności:

Przelew z rachunku bankowego zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest zatwierdzony przez obie strony protokół odbioru audytu.

4. Inne istotne warunki zamówienia:

1)    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę audytu rekompensaty otrzymanej za 2023r. oraz  przeglądów rekompensaty od Gminy Miasto Krosno przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Krośnieński Holding Komunalny
Sp. z o.o. w Krośnie z tytułu świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym
- w postaci profesjonalnej analizy ekonomiczno-finansowej (audyt ex-post).

2)    Wykonawca dokona weryfikacji wysokości wypłaconej Rekompensaty w odniesieniu do rzeczywistych kosztów świadczenia przez Wykonawcę usług i przychodów uzyskanych
z ich świadczenia, przy jednoczesnym zapewnieniu rozsądnego zysku dla Wykonawcy.

3)    W przypadku stwierdzenia różnic pomiędzy wypłaconą rekompensatą a należną kwotą
z tego tytułu, ewentualne różnice zostaną przedstawione w podziale na Gminę Miasto Krosno oraz poszczególne Gminy, które przekazały część zadania utrzymania i porządku na podstawie podpisanych Porozumień Międzygminnych, w sposób umożliwiający dokonanie stosownych rozliczeń wypłaconej rekompensaty.

4)    Wykonawca dokona weryfikacji czy usługa świadczona przez Wykonawcę jest świadczona po najmniejszym koszcie dla społeczności i czy rekompensata nie przekracza kosztów, jakie poniosłoby typowe przedsiębiorstwo, dobrze zarządzane i odpowiednio wyposażone do realizacji usług w ogólnym interesie gospodarczym, z uwzględnieniem wpływów generowanych przez usługę i  rozsądnego zysku.

5)    Wykonawca dokona aktualizacji prognoz do końca trwania umowy oraz przedłoży  kalkulację czy dotychczas wypłacone kwoty rekompensat oraz przewidywane do wypłaty kwoty rekompensat w kolejnych latach aż do zakończenia umowy nie przekroczą dopuszczalnych wartości wynikających z zawartej umowy.

6)    Wykonawca dokona weryfikacji zgodności z obowiązującymi przepisami prawa,  Rekompensaty wypłaconej za okres od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.,
w szczególności prawa pomocy publicznej oraz przepisów Decyzji UOIG za ww. okresy,
w tym również:

- Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1469 z późn.zm.),

- Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r., poz. 54
z późn.zm.),

- Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587z późn.zm.),

- Ustawy z dnia 20 grudnia 1996r. o gospodarce komunalnej (Dz. U. z 2021r., poz. 679 ),

- Ustawy z dnia 27 lipca 2001r. o wprowadzeniu ustawy - Prawo ochrony środowiska, ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz. U. z 2001r., Nr 100, poz. 1085 z późn. zm.),

- Ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023r., poz. 40.),

- Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1270),

- Ustawy z dnia 22 września 2006r. o przejrzystości stosunków finansowych pomiędzy organami publicznymi a przedsiębiorcami publicznymi oraz o przejrzystości finansowej niektórych przedsiębiorców (Dz. U. z 2021r., poz. 2205 z późn. zm.),

- Ustawy z dnia 6 grudnia 2006r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2023 r., poz. 1257 z późn. zm.),

- Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej (wersja skonsolidowana Dz. Urz. UE C 326/47 z 26.10.2012r.),

- Decyzji Komisji Europejskiej (2012/21/UE) z dnia 20 grudnia 2011r. w sprawie stosowania art. 106 ust. 2 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy państwa w formie rekompensaty z tytułu świadczenia usług publicznych, przyznawanej przedsiębiorstwom zobowiązanym do wykonywania usług świadczonych w ogólnym interesie gospodarczym (Dz. Urz. UE L 7 z dnia 11.01.2012r.),

- Wytycznych Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie reguł dofinansowania
z programów operacyjnych podmiotów realizujących obowiązek świadczenia usług
w ogólnym interesie gospodarczym w ramach zadań własnych samorządu gminy
w gospodarce odpadami komunalnymi z dnia 22 września 2015r.,

- Umowy wykonawczej z dnia 29 grudnia 2016r. zawartej pomiędzy Gminą Miasto Krosno, a Miejskim Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej - Krośnieńskim Holdingiem Komunalnym Sp. z o.o. w Krośnie ze zmianami.

7)    Wynik  przeprowadzonego audytu zostanie przekazany w formie pisemnej oraz elektronicznej, przestawiając w sposób bezstronny, kompletny, zrozumiały, rzetelny i zgodny ze stanem faktycznym ustalenia i wnioski z audytu.

5.     Warunki wymagane od wykonawcy:

1)      Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w kwestii opracowywania audytów o podobnym zakresie do wymaganego w niniejszym zamówieniu, tzn. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej 3 audytów
o podobnym charakterze.

2)    Podmiot ubiegający się o przeprowadzenie audytu powinien wykazać się dyspozycją osób
o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu w zakresie prowadzenia audytu.

3)    Przez podmioty posiadające odpowiednie umiejętności w ww. zakresie rozumie się, że podmiot który:

- dysponuje osobami o udokumentowanych kwalifikacjach,

- posiada udokumentowane doświadczenie w zakresie audytowania zadań finansowanych ze środków publicznych,

- posiada udokumentowane doświadczenie związane z badaniem prawidłowości wykorzystania środków publicznych w spółkach komunalnych,

- posiada udokumentowane doświadczenie w przeprowadzaniu audytu zewnętrznego i/lub audytu wewnętrznego w spółkach komunalnych.

4)    Wykonawca prowadzący zadanie audytowe powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje
i doświadczenie w zakresie przeprowadzania audytu, tj. spełniać warunki określone w art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz.1270)

 

6.       Wymogi dotyczące składania ofert:

Złożona oferta powinna zawierać:

a)       wypełniony formularz oferty przetargowej (Załącznik nr 1),

b)       aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

c)       oświadczenie stanowiące załącznik nr 2.

d)       wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia,

e)       wykaz zrealizowanych audytów tożsamych z niniejszymi warunkami zamówienia w okresie ostatnich trzech lat wraz z potwierdzeniem, że dana usługa wykonana została należycie (np. referencje, poświadczenia).

7.       Opis sposobu przygotowania oferty:

a)       W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia.

b)       Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN.

c)       Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

d)       Oferta musi by napisana czytelnie i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

e)       Wykonawca złoży tylko jedną ofertę.

f)        Oferta cenowa powinna zawierać cenę netto i brutto.

g)       Kryterium oceny ofert – cena 100 %. Ofertą najkorzystniejszą zostanie oferta
z najniższą ceną.

  1. Sposób i miejsce złożenia oraz otwarcia oferty:

a)    Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „Oferta”.

b)   Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć przez Platformę zakupową Gminy Miasto Krosno pod wskazanym adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno
na stronie dotyczącej przedmiotowego zamówienia  do dnia 11 marca 2024 r. do godziny 12:00.

c)    Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Bieszczadzka 5, piętro II, pokój  nr 205 za pośrednictwem Platformy Zakupowej w dniu 11 marca 2024 r. o godz. 12:30.

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest:
Zastępca Naczelnika Wydziału Komunalnego, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami, Urzędu Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5, (pok. Nr 205),
w godzinach pracy Urzędu Miasta w Krośnie, tel. (013 47 43 641).

  1. Wykaz załączników do zapytania:

1. Załącznik nr 1 – Druk oferty;

2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie.





Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.docx docx 23.88 2024-03-04 13:19:00 Postępowanie
Wzór umowy.docx docx 34.05 2024-03-04 13:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Druk oferty.docx docx 12.75 2024-03-04 13:19:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - Oświadczenie.docx docx 12.82 2024-03-04 13:19:00 Przedmiot zamówienia
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 57.4 2024-03-13 07:54:16 Publiczna wiadomość
WYBÓR.pdf pdf 703.49 2024-03-15 13:53:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-15 13:53 Katarzyna Pelczar Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

WYBÓR.pdf

2024-03-13 09:22 Katarzyna Pelczar W związku z problemami technicznymi w funkcjonowaniu platformy zakupowej uprzejmie informuję, że informacja z otwarcia ofert zawiera błędną nazwę firmy, która złożyła ofertą nr 8. Oferta nr 8 została złożona przez firmę:
Grupa Gumułka - Corporate Finance Sp. z o.o.
ul. Matejki Jana 4, Katowice 40-077
2024-03-13 07:54 Katarzyna Pelczar Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-11 13:44 Katarzyna Pelczar Informacja z otwarcia ofert

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa audytu Przeprowadzenie audytu rekompensaty otrzymanej za 2023 r. oraz przeglądów rekompensaty otrzymanej od Gminy Miasto Krosno przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Krośnieński Holding Komunalny Sp. z o.o. w Krośnie z tytułu świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym

Załącznik nr 1 - Dru [...].docx

Załącznik nr 2 - Ośw [...].docx

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew z rachunku bankowego zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy Zakończenie: - przedłożenie wyniku audytu za 2023 r. - wersja opracowania wstępnego w terminie do 30.04.2024 r. (przekazany w formie elektronicznej) - przedłożenie wyniku audytu za 2023 r. - wersja opracowania ostatecznego w terminie do 30.05.2024 r. ( przekazany w formie pisemnej oraz elektronicznej). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 430