Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RZ.272.1.4.2024 Usuwanie pojazdów z dróg położonych na obszarze powiatu legnickiego i umieszczanie ich na parkingu strzeżonym w przypadkach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U z 2023r. poz. 1047 ze zm.)

Jolanta Korfanty
Powiat Legnicki
Termin:
Zamieszczenia : 01-03-2024 13:50:00
Składania : 13-03-2024 09:00:00
Otwarcia : 13-03-2024 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zarząd Powiatu Legnickiego zaprasza do składania ofert

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

1. Dane dotyczące zamawiającego:

Powiat Legnicki, pl. Słowiański 1, 59-220 Legnica, telefon (76)7243560, faks (76) 7243406; godziny urzędowania: (pn-pt) 7:30 – 15:30, strona internetowa: bip.sp-legnica.dolnyslask.pl

2. Tryb udzielenia zamówienia: tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023, poz. 1605 ze zm.), postępowanie jest prowadzone na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_legnicki

3. Krótki opis przedmiotu zamówienia:

1)       Nazwa zamówienia: Usuwanie pojazdów z dróg położonych na obszarze powiatu legnickiego i umieszczanie ich na parkingu strzeżonym w przypadkach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym w okresie od 1 kwietnia 2024r. do 31 marca 2027r.

2)       Zakres zamówienia: 1.       Przedmiotem zamówienia  jest:

1)    usuwanie pojazdów z dróg usytuowanych na terenie powiatu legnickiego i umieszczaniu ich na parkingu strzeżonym, w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym  (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U.  z 2018 poz. 2285 ze zm.) wyłącznie na podstawie dyspozycji usunięcia pojazdu wydanej przez uprawniony podmiot tj. policjanta, strażnika gminnego (miejskiego), osoby dowodzącej akcją ratowniczą;

2) usługa  związana z odstępstwem od usunięcia pojazdu.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ rozdz. IV i w załączniku nr 6 do SWZ (projekt umowy)

4. Termin składania ofert: 13.03.2024 r. do godz. 09:00 poprzez platformę elektroniczną: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_legnicki

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 128.81 2024-03-01 13:50:29 Postępowanie
SWZ rozdz. I-XXIV.pdf pdf 471.2 2024-03-01 13:50:32 Postępowanie
SWZ rozdz. XXV Załączniki do SWZ.zip zip 397.25 2024-03-01 13:50:35 Postępowanie
INFORMACJA z otwarcia ofert.pdf pdf 156.06 2024-03-13 12:53:33 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postępowania.pdf pdf 169.5 2024-03-19 12:26:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-19 12:26 Jolanta Korfanty Szanowni Państwo, zapraszamy do zapoznania sie z załączoną Informacją o wyniku postępowania.

Informacja o wyniku [...].pdf

2024-03-13 12:53 Jolanta Korfanty Szanowni Państwo, zapraszamy do zapoznania sie z załączoną Informacją z otwarcia ofert.

INFORMACJA z otwarci [...].pdf

2024-03-13 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi 206750,00 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 349