Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-03-2024 13:48:00 |
Składania : | 15-03-2024 16:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie instalacji - rurociągów emulsji ciągarniczej do istniejącego zbiornika do maszyny CG04 na terenie Zakładu Tele-Fonika Kable S.A. w Myślenicach, przy ul. H. Cegielskiego 1 poprzez poniższy formularz elektroniczny.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
ZAKRES PRAC:
1. Wycięcie w posadzce betonowej kanału na głębokość ok. 30 cm, szerokość ok. 40 cm.
2. Montaż równolegle dwóch rur:
- DN65 (zasilanie), DN80 (powrót) (materiał: stal czarna);
- przystosowanie zakończeń rur - wspawanie kołnierzy DN80, DN65;
- przyłączenie do istniejącej instalacji przy maszynie CG04.
3. Przeniesienie zespołu płytowego wymiennika ciepła i pompy z instalacji przy maszynie CG01, montażu przy zbiorniku emulsji zlokalizowanym przy maszynie CG03, w tym dostosowanie przyłączy instalacji emulsji i wody chłodzącej do zespołu wymiennika i pomp.
4. Zabezpieczenie, oznaczenie instalacji rur w gruncie, uzupełnienie ubytków posadzki, wyrównanie betonem przemysłowym.
5. Wykonanie instalacji elektrycznej do zasilania pompy i aparatury kontrolno-pomiarowej.
DANE DODATKOWE:
- szacunkowa długość instalacji: 30 m;
- zbiornik w gruncie pod posadzką - głębokość 180 cm;
- zadaszenie zbiornika na równo z posadzką;
- medium: mieszanina woda + olej syntetyczny do 6%;
- temperatura maksymalna emulsji 50 st. C;
- zasilanie elektryczne silnika pompy trójfazowe 400V AC, moc silnika P=4kW;
- trasa prowadzenia instalacji: od szafy elektrycznej maszyny CG04 do miejsca posadowienia zespołu wymiennika i pompy przy zbiorniku CG04.
W załączniku znajduje się rysunek z lokalizacją instalacji.
W celu szczegółowego omówienia zakresu prac niezbędna wizja lokalna na terenie Zakładu Tele-Fonika Kable S.A. w Myślenicach, przy ul. H. Cegielskiego 1.
Zamawiający wymaga od oferenta, którego OFERTA ZOSTANIE WYBRANA zabezpieczeń w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej (gwarancja musi być nieodwołalna, bezwarunkowa, płatna na pierwsze żądanie):
gwarancji zwrotu zaliczek (Gwarancja na wszystkie i pełne zaliczki wpłacona w wysokości 1:1, ważna do momentu podpisania protokołu odbioru).
gwarancji usunięcia wad i usterek, ważna od momentu podpisania protokołu odbioru końcowego do końca okresu trwania gwarancji oraz rękojmi.
Gwarancje zostaną wystawione w formie i treści zaakceptowanej przez Zamawiającego.
Wystawca gwarancji musi podlegać regulacjom KNF.
Wykonawca, którego OFERTA ZOSTANIE WYBRANA, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia następujących dokumentów:
Pełnomocnictwo do zawierania umów w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika z dokumentów rejestrowych;
Dedykowana polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i przedmiotu zamówienia na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż wartość zamówienia.
Powyższy warunek uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem ważnej przez cały okres obowiązywania umowy, polisy ubezpieczeniowej.
Spełnienie wymagań prawnych i BHP w zależności od specyfiki oferty:
Oferent ma obowiązek spełnić / zapewnić wszystkie wymagania prawne jakie są związane z oferowanym
sprzętem lub usługą.
Oferent ma obowiązek wypełnić klauzulę sankcyjną stanowiącą załącznik do zapytania ofertowego.
Jeśli spełnienie wymagań prawnych lub BHP wiąże się z wyższą kwotą oferty trzeba to wyszczególnić.
Zastrzegamy, że postępowanie przetargowe może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego,
W przypadku:
-pytań merytorycznych oraz chęci odbycia wizji lokalnej, proszę o kontakt z:
Panem Krzysztofem Kubackim e-mail: krzysztof.kubacki@tfkable.com tel. +48 667 971 468
Panem Ronaldem Idzikiem e-mail: ronald.idzik@tfkable.com
lub poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
-
pytań związanych z obsługą platformy zakupowej, proszę o kontakt
z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00,
tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty